mhen93 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Kan noen fortelle meg hvor jeg kan få tak i en VIP code for å laste ned map-packene til PC? Fikk en mail om at jeg kunne laste ned map pack 7, og at pc spillerne får de gratis EDIT: og så så jeg dette ; PC PlayersThis VIP content is free for PC players, no VIP code needed Endret 27. desember 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 De kommer i update tror jeg. Altså, du laster ned da du started spillet. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Flere som har dette problemet? 1 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) HAH det er bare vel fortjent for dere PC-folk. Vi på PS3 har slitt i en uke med server-problemer nå, så jeg har ingenting i mot at denne "gleden" deles med flere platformer. Neida... Synd. Endret 28. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hehe. Grunnen til at jeg kjøpte det på PC var at det på Steam et lite øyeblikk kostet 120 KR. Og til Ps3 har jeg allerede samme problemet med BF 1943. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) HAH det er bare vel fortjent for dere PC-folk. Vi på PS3 har slitt i en uke med server-problemer nå, så jeg har ingenting i mot at denne "gleden" deles med flere platformer. Neida... Synd. Jeg finner innlegg med lange tomrom.. irriterende. Endret 28. desember 2010 av Runar 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Jeg har også dette problemet.. Irriterende.. Endret 28. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Nesten så jeg raga totalt her fordi noen hadde lagt inn en ultrasvært bilde. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Med tanke på de siste innlegene i denne tråden virker det mer og mer som itavisen sitt forum. Dvs. unødvendige innleg samt unødvendig sitering. Håper moderatorne er på plass... Men uansett, det virker som at dette med frakobling under spilling er et velkjent problem EA burde fått fikset. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Med tanke på de siste innlegene i denne tråden virker det mer og mer som itavisen sitt forum. Dvs. unødvendige innleg samt unødvendig sitering. Håper moderatorne er på plass... Men uansett, det virker som at dette med frakobling under spilling er et velkjent problem EA burde fått fikset. Med tanke på 2-3 innlegg, begynner dette å virke som itavisens forum? Lol. Ta det med ro, mine 20 siste innlegg blir nok snart slettet skal du se. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ro ned bruken av mellomrom og linjeskift, er dere snille. Tre innlegg har blitt redigert. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Fikk endelig lasta ned Vietnam og må si jeg er storfornøyd! Både mtp nytt skjermkort som drar det som bare søren og spillbarheten i Vietnam! Tok også ut to heli-piloter med M40 i sta Og DET kan jeg ikke si er gæli for en som ikke har gama annet enn Xbox de siste to åra! Endret 28. desember 2010 av PyrionZ Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hehe å kjøre helikopter i BF BC2 var uvant til å begynne med. Første gangen jeg kjørte braste jeg rett inn i jungelen med masse rabalder og folk som hoppa ut. Endte i en grøft nede i sjøen haha. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 @FrihetensRegn Hehe. Fort gjort det. Men jeg syntes det var for lett å fly helikopter på BF BC2 i starten I forhold til BF2 Jeg synes det skulle vært vanskeligere. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 BC2 heli kjøring er så noobifisert.. Husker i BF2 tidene jeg, da det var litt logisk styring med mus på helikoptere. At en ikke bare trengte å holde inn A eller D for å snu rundt. Lenke til kommentar
claes Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 @FrihetensRegn Har/hadde et lignende problem, fikk den feilmeldingen etter 20 min hver gang, ser ut til å ha løst seg ved å slå av UPnP på routeren/modemet Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hvordan gjør man det? Har Thompson router fra Telenor. Lenke til kommentar
claes Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 10.0.0.138 i nettleseren, Toolbox på venstre side, Game and Application Sharing, Configure, fjern krysset på upnp Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 MÅ ikke være 10.0.0.138.. Om det ikke er den, så kan du gå inn i cmd og skrive ipconfig /all , så ser du på standard gateway. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jo. Telenor. 10.0.0.138 it is. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå