Kakeshoma Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 /quoter Lordgik Er det ett spill man bruker taktikk er det i BF. Om du spiller alene så er det ikke rart det ser ut som ingen spiller taktisk, når 95% av taktikk er kommunikasjon. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Kan man spille Vietnam uten å ha BC2 i fra før? Har det på xbox, og har lite lyst til å kjøpe hele spillet til pc: p Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Kan man spille Vietnam uten å ha BC2 i fra før? Har det på xbox, og har lite lyst til å kjøpe hele spillet til pc: p nei. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Tror jeg spiller best på kvelden. Med musikk på. Har aldri fått så god ratio før.. (Sikkert vanlig for flere andre her, men ikke meg.) Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg skulle få bruttern til å kjøpe Vietnam og BC2 gjennom steam, men det viser seg at han ikke kan gi Vietnam som gift. Derfor lurer jeg på om jeg kan kjøpe BC2 gjennom Steam, og så kjøpe Vietnam gjennom EA og få spilt det? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Om det er helt samme versjon som er non-steam, så ja, fordi du putter koden inn i selve spillet, og da låser du opp en ny meny. Ikke ta meg helt på ordet, men i teorien så skal det gå. Om du har en BFBC2 vietnam knapp på venstresiden i spillet, så skal det gå Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Dette er litt offtopic, men da denne tråden er ganske populær spør jeg allikevel. Flere enn meg her som har på lefdal for gratis DVD-spiller? (I sørlandsparken) For å gjøre det mindre offtopic, legger jeg meg ett bilde. Lenke til kommentar
claes Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Som har på hva for hva? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Dette er litt offtopic, men da denne tråden er ganske populær spør jeg allikevel. Flere enn meg her som har på lefdal for gratis DVD-spiller? (I sørlandsparken) For å gjøre det mindre offtopic, legger jeg meg ett bilde. I'm 12, what is this? Neida.. men. HÆ? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Flere enn meg her som har på lefdal for gratis DVD-spiller? (I sørlandsparken) Nope. Gadd ikke reise avgårde for å få en dvd spiller. Hvem trenger vel det i disse dager ? =) 2 Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ser ut som vi pc spillere leder. Battle for Hastings Så vidt jeg vet begynte de å recorde den 21.12, mao ikke mange dagene igjen til en ny map Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Så vidt jeg vet begynte de å recorde den 21.12, mao ikke mange dagene igjen til en ny map De startet 22. Desember, Uansett, er ikke lenge til. Er det noe trailere eller noe sånt av det nye mappet? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ser ut som vi pc spillere leder. Battle for Hastings Så vidt jeg vet begynte de å recorde den 21.12, mao ikke mange dagene igjen til en ny map Er en skam å spille BF på konsoll uansett Sykt fet greie av DICE da! 2 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 hastings http://www.youtube.com/watch?v=wI4QThzaBTM Ser rått ut! Endelig kan båtane få et bruksområde Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg måtte bare kjøpte BC2 når jeg så vietnam pakken, spillet er gøy men syns klassene er litt rare, medic med MG, rifleman med M79 osv, burdet vært minst to klasser til, en ren MG klasse og en med granat kaster, blir litt for simpelt når medic er mg og rifleman er greandier. Ellers er brettne ektremt god laget, og de burde dem siden vi bare har 4 av dem. Men savner et ekte jungel brett, med tykk vegiatasjon, masse trær osv. Ellers er det mektig dig å ha 2-3 fiender som du sprayer med M16 og ser dem falle, før jeg kjøpte spillet var jeg redd for at jeg måtte brukte 2 magasiner for å drepe folk. En annen rar ting er at man kan bruke Ak osv når man er Amerikaner og man kan bruke M16 osv når man er vietnameser, litt irriterende. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Meningen i spillet er vel at man skal sammarbeide, noe det er lagt godt opp til med nåværende klasser. Men synes medic burde hatt ett assault våpen også i seg. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Meningen i spillet er vel at man skal sammarbeide, noe det er lagt godt opp til med nåværende klasser. Men synes medic burde hatt ett assault våpen også i seg. G3? Thompson? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Medic skulle bare hatt en HK416, M4, M16 eller liknende imo.. I Vietnam blir det M16 eller M14 da. Får da være grenser for hva medisinmannen skal dra med seg... Endret 27. desember 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Meningen i spillet er vel at man skal sammarbeide, noe det er lagt godt opp til med nåværende klasser. Men synes medic burde hatt ett assault våpen også i seg. G3? Thompson? Thompson liker jeg ikke, og G3 har jeg ikke unlocka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå