Balli Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Kan noen legge meg til HW.no leaderboardet også? Soldier er ThunderShot meg og! ihasabanana >< udonthasabanana! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Kan noen legge meg til HW.no leaderboardet også? Soldier er ThunderShot meg og! ihasabanana >< udonthasabanana! ihadabanana Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) NVM Endret 25. desember 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Vietnam er nede i 40 kroner :!: Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Haha fælt da :B Kjøpte netopp specact og vietnam for ca 100 kr : b Men kjedelig å spille vietnam alene.. Nizzen få opp Teamspeak serveren din! Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Link til reddit der man kan få bl.a BC2 og Vietnam billig (bare husk å være ekstremt forsiktig med passord osv når dere bruker proxyen, kan være lurt å bytte til et midlertidig passord før dere bestiller) Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Link til reddit der man kan få bl.a BC2 og Vietnam billig (bare husk å være ekstremt forsiktig med passord osv når dere bruker proxyen, kan være lurt å bytte til et midlertidig passord før dere bestiller) Ser jeg kan få burnout gratis, men hvordan? Lenke til kommentar
Lordgeek Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Jeg kjøpte vietnam i går for 99 kr gjennom Store..Jeg la inn vip-kode og alt jeg har gjennom min limited verson men prisen ble 99 kr uansett.Vel vel. Jeg er helt ny i Battlefield (første gang i går)og må si jeg synes det var veldig uvant å spille det da jeg kun har holdt meg til Modern warfare til nå. Jeg kunne tenkt meg at det var flere moduser enn kun conquest og rush..Som deathmatch og demolition eller lignende. Ser også at det er veldig lite taktikk her,i allefall på de omgangene jeg har vært med i. Der løper fiendene i alle retninger og jeg ser nesten aldri noen holde sammen. Plutselig kan jeg se en ensom fiende komme i full fart på i en bil rett til målet og hoppe av og andre fiender kommer bare sprintende rett i ilden..Lite lagarbeid i de omgangene jeg har vært med i ja. Men jeg liker spillet og har vanskelig for å legge det fra meg nå da det er nytt for meg. Har ikke helt bestemt meg for hvilken klasse jeg vil bruke mest men liker best recon nå. MEN ang recon..Jeg har lest at Gol er den eneste sniperen uten noe som heter range finder??Hva er det?Jeg bruker GOL nå men aner ikke hva range finder er likevel..Jeg har sniper spotting scope på alle sniperriflene og ser ingen forskjell på M24 og Gol ang range finder.. Lurer også hvilke våpen dere andre her liker best og hvorfor,når det kommer til sniper og assault. Endret 26. desember 2010 av Lordgeek Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ingen hvafornoe?! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ingen hvafornoe?! Mannen har akkurat kommet fra mw, la han få erfare utenlandske servere først. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg likte vietnam gooodt!! Faen så digg den DLC-en er ;D Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 rangefinder er vel de strekene nedover siktet som hjelper deg ved lange avstander. Lenke til kommentar
Lordgeek Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ingen hvafornoe?! Mannen har akkurat kommet fra mw, la han få erfare utenlandske servere først. Om det var ang lagarbeid,vel...Mulig dere har erfart annet,men i de kampene jeg har vært borti hittil har det vært som å spille med og mot bots på easy. Ingen taktikk i det hele tatt.Minner mere om free for all der alle løper villt rundt. Men det kan også være tilfeldig at jeg har havnet på de severne. Og ang utenlandske servere..?Vel,nå spiller jeg på ps3 og må bare ta de serverne jeg får. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ingen hvafornoe?! Mannen har akkurat kommet fra mw, la han få erfare utenlandske servere først. Om det var ang lagarbeid,vel...Mulig dere har erfart annet,men i de kampene jeg har vært borti hittil har det vært som å spille med og mot bots på easy. Ingen taktikk i det hele tatt.Minner mere om free for all der alle løper villt rundt. Men det kan også være tilfeldig at jeg har havnet på de severne. Og ang utenlandske servere..?Vel,nå spiller jeg på ps3 og må bare ta de serverne jeg får. Åja, hah, da så. Har ikke erfart spillet på Ps3, men det finnes en bc2 ps3 tråd som du sikkert kan henge rundt i og legge til venner der. De fleste som spiller pc her henger/hang på TS eller vent. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Tran: Nizzen er vekke:( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Tj-nome og Borbra har en mumble server. Den brukes vel mest til minecraft, men det er en egen BC2 kanal der, så de har sikkert ikke noe imot at den blir brukt Server navn: Hardwork.no Server adresse: mb-hardwork.no Port: 64738 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Tj-nome og Borbra har en mumble server. Den brukes vel mest til minecraft, men det er en egen BC2 kanal der, så de har sikkert ikke noe imot at den blir brukt Server navn: Hardwork.no Server adresse: mb-hardwork.no Port: 64738 den kan fint brukes den vet at nizzen hadde en oppe, men den er nesten ikke eksisterende lengre Endret 26. desember 2010 av Borbra Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Jeg kjøpte vietnam i går for 99 kr gjennom Store..Jeg la inn vip-kode og alt jeg har gjennom min limited verson men prisen ble 99 kr uansett.Vel vel. Jeg er helt ny i Battlefield (første gang i går)og må si jeg synes det var veldig uvant å spille det da jeg kun har holdt meg til Modern warfare til nå. Jeg kunne tenkt meg at det var flere moduser enn kun conquest og rush..Som deathmatch og demolition eller lignende. Ser også at det er veldig lite taktikk her,i allefall på de omgangene jeg har vært med i. Der løper fiendene i alle retninger og jeg ser nesten aldri noen holde sammen. Plutselig kan jeg se en ensom fiende komme i full fart på i en bil rett til målet og hoppe av og andre fiender kommer bare sprintende rett i ilden..Lite lagarbeid i de omgangene jeg har vært med i ja. Men jeg liker spillet og har vanskelig for å legge det fra meg nå da det er nytt for meg. Har ikke helt bestemt meg for hvilken klasse jeg vil bruke mest men liker best recon nå. MEN ang recon..Jeg har lest at Gol er den eneste sniperen uten noe som heter range finder??Hva er det?Jeg bruker GOL nå men aner ikke hva range finder er likevel..Jeg har sniper spotting scope på alle sniperriflene og ser ingen forskjell på M24 og Gol ang range finder.. Lurer også hvilke våpen dere andre her liker best og hvorfor,når det kommer til sniper og assault. Dette kan sikkert være til hjelp for deg, om du ikke har spilt BC2 før: Klikk på Youtube og få flere videotips! Endret 26. desember 2010 av ronron25 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg kjøpte vietnam i går for 99 kr gjennom Store..Jeg la inn vip-kode og alt jeg har gjennom min limited verson men prisen ble 99 kr uansett.Vel vel. Jeg er helt ny i Battlefield (første gang i går)og må si jeg synes det var veldig uvant å spille det da jeg kun har holdt meg til Modern warfare til nå. Jeg kunne tenkt meg at det var flere moduser enn kun conquest og rush..Som deathmatch og demolition eller lignende. Ser også at det er veldig lite taktikk her,i allefall på de omgangene jeg har vært med i. Der løper fiendene i alle retninger og jeg ser nesten aldri noen holde sammen. Plutselig kan jeg se en ensom fiende komme i full fart på i en bil rett til målet og hoppe av og andre fiender kommer bare sprintende rett i ilden..Lite lagarbeid i de omgangene jeg har vært med i ja. Men jeg liker spillet og har vanskelig for å legge det fra meg nå da det er nytt for meg. Har ikke helt bestemt meg for hvilken klasse jeg vil bruke mest men liker best recon nå. MEN ang recon..Jeg har lest at Gol er den eneste sniperen uten noe som heter range finder??Hva er det?Jeg bruker GOL nå men aner ikke hva range finder er likevel..Jeg har sniper spotting scope på alle sniperriflene og ser ingen forskjell på M24 og Gol ang range finder.. Lurer også hvilke våpen dere andre her liker best og hvorfor,når det kommer til sniper og assault. oooookeeeey Det ER flere moduser. Squad Deathmatch lag på 4 med 4 mann i hvert lag. ganske morsomt. Du kan ikke forvente at alle sammen på en public server skal spille teamwork når det ikke finnes noen form for kommunikasjon eller tankeoverføringer. Men om du får med et par venner i en squad el. noe så er det perfekt. Range finder????? Det eneste som er spesielt med GOL er at siktet står 100% stille uansett. Av assault så er m416 latterlig bra (har jeg funnet ut etter hardtrening med aug og g3, noe som gjør håndtering av m416 som en lek.). Og ja, G3 og Aug, litt vanskeligere å kontrollere, men mye dødligere. Thompson og M1 garand er også en vinner :] Kjører for det meste G3 på assault klassen, for da har jeg c4. Får nesten flere c4 kills i en runde sdm enn med rifla Av "snipere" så foretrekker jeg SV98. Men ellers er det smak og behag mellom bolt action riflene. Og for guds skyld: Om du vil bli god i spillet, ikke sitt 90000 meter unna der alt foregår, inne i en busk og hor med rifla som kanskje gir deg 3 kills på slutten av runden eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå