Balli Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 for de fleste som spiller samtidig som meg er ca 13 år gamle og skjønner ikke annet? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Har ikke sett noen som har kalt den blackhawk. Enten huey eller UH Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Huey og Black Hawk er vel relativt "like", så er vel kanskje derfor. Og føler nesten at Black Hawk har blitt et synonymt ord for helikopter. Endret 23. desember 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Har ikke sett noen som har kalt den blackhawk. Enten huey eller UH UH sier ikke så mye... Black Hawk UH-60, Huey UH-1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Er vel antageligvis fordi det er "slitsomt" å si det. På både Battelfield 2 og Bad Company 2 hører man jo bare "Heli" eller "plane". På Battlefield 2 ble jo Black Hawk helikopteret bare kalt Heli, og angrepshelikopteret (som jeg ikke husker navnet på) ble kalt "Apache". Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 jeg klarte å ødlegge ett heli med m40 var tydligvis ganske skadet og mitt skudd var det siste stikket, artig var det :!: Du også ja, skulle prøve hc i Vietnam for første gang og første jeg gjør når jeg kommer inn er å knalla av et skudd imot et heli.."poff" :!: m40 er et nydelig våpen bare for og ha sagt det. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Mmmmhm, sniper riflene i vietnam ser veldig artige ut 8D Hvordan er det med assault riflene og all-kit våpnene ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Syns de våpnene de har tatt med er ganske artige, flammekastern er jo gruppe-dreper deluxe. Sto ved et hjørne og så kom det plutselig 5 stk. hoppende forbi...amrikansk bacon i Vietnam er digg :!: Har du ikke kjøpt det ennå Tran? Jeg syns den pakken er veldig morsom og har man en hundrings til overs så anbefaler jeg den. Pluss du har et 5 map...bare at man må gjøre 69 millioner team-greier før den åpnes........ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Har ikke skaffet det enda nei : b Er litt for opptatt med andre spill om dagen : 3 blir vel å skaffe det i romjula en gang ^^ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Er vel antageligvis fordi det er "slitsomt" å si det. På både Battelfield 2 og Bad Company 2 hører man jo bare "Heli" eller "plane". På Battlefield 2 ble jo Black Hawk helikopteret bare kalt Heli, og angrepshelikopteret (som jeg ikke husker navnet på) ble kalt "Apache". Har ikke sett noen kalle angrepshelikopteret på BF, Apache... Enten Cobra (som det er), eller attack chopper... Black hawken er transport chopper eller black hawk... på US selvfølgelig. Bare for å kverulere litt Og norske servere spiller man ikke på... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Nedtur å akkuratt kjøpt seg bc2 for å dra på hytta dagen etter å være her til tirsdag xD hvertfall mtp at det faktisk var mye bedre enn jeg forventet! Vurderer å kjøpe meg Vietnam nå også, hvor er det enklest? Kjøpte bc2 på steam Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Nedtur å akkuratt kjøpt seg bc2 for å dra på hytta dagen etter å være her til tirsdag xD hvertfall mtp at det faktisk var mye bedre enn jeg forventet! Vurderer å kjøpe meg Vietnam nå også, hvor er det enklest? Kjøpte bc2 på steam kjøp på steam så har du alltid cd-keyen Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ny ban. Jeg gir opp, blir beskyldt for å cheate. Noen som har spilt på rawdk servere? er det bare tullinger til admins på den serveren? Ser oftere og oftere at folk som blir skutt dropper en granade, selv om det er headshot. Hvordan klarer de det? 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Alltid gøy med admins som banner og kicker når de ikke klarer å drepe noen... Ikke veldig seriøse. 1 Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Noen som vet om en Norsk clan med seriøse folk, eventuelt en server? Er snart fristet til å starte min egen server. Bare å adde meg hvis dere er int i å spille sammen.... ThunderShot Ønsker alle spillere en God Jul Endret 23. desember 2010 av _Bulldog_ Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Flere som har problemer med å logge inn til EA? Typisk når jeg hadde tenkt å spille.. God jul til alle spillere Endret 24. desember 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Alle plattformer har problemer med å komme inn. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 God morgen og god jul til alle BC2 spillere 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Eastore har 33% tilbud på alle spill, eksl. forhåndsbestillinger Dvs. Vietnam til 73 kr, og med rabattkode, 54 kr Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) God Jul til alle BFBC spillere ! Ser frem til å fortsette og(skal det være å eller og her?) banke livsskiten ut av dere til neste år . Endret 24. desember 2010 av ronron25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå