ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Hvor bra tror dere at jeg kan dra spillet med disse specsa: Intel E8400 3ghz,Nvidia 8800 GT 512MB og OCZ Gold 4GB DDR2. Kommer til å kjøre det i 1680*1050 i directx9 Endret 28. februar 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Bra nok Min PC drar det godt nok, og jeg har dårligere PC enn deg, bortsett fra at grafikkortet mitt er litt bedre(?) enn ditt. Jeg ble i hvert fall overrasket over hvor god grafikken i spillet var i forhold til eneren. Det verste var at PC'n min dro det helt uten problemer Jeg vet ikke hvordan det er på G15v2 men på G19 får jeg i hvert fall masse fin info opp på skjermen når jeg spiller BFBC2 multiplayer. Veldig kjekt! Endret 28. februar 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Viss spoiler ikke funker, så ikke gidd og skriv slike ting heller da.. En ting som irriterer meg er at review-et av IGN er at det virker som at han karen som snakker hele tiden synes og tror at BC2 har tatt en masse ting fra MW2. DICE har jo kjempelang erfaring med skytespill, og lagd legendariske spill som Battlefield 2, så kommer han å påstår at enkelte scener, oppgraderinger, og tileggsting er rip-off MW2. Han har jo helt rett og. Campaign mode for f.ske BF 1942 var jo bare det samme som multiplayer maps, ingen upgrades, perks eller lignende der. MW1 satt vel standarden for slike ting, selv om de fantes til en viss grad i BF2 også. Grunnen til 8,9 og ikke like høyt som MW2 var jo på grunn av SP delen som ikke hadde den "episke" følelsen som MW2. Dog synes jeg BC2 SP var bedre siden det ikke var så helvetes intenst hele veien og man fikk noen sånne transportetapper til å roe nerva på Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Jeg vet ikke hvordan det er på G15v2 men på G19 får jeg i hvert fall masse fin info opp på skjermen når jeg spiller BFBC2 multiplayer. Veldig kjekt! Får sånn fin info på min G15v2 også. Men bare i svart/hvitt. Endret 28. februar 2010 av Dofty Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Anmeldelse av Battlefield: Bad Company 2 fra IGN.com! http://xbox360.ign.c...10.html?show=hi 8.9 til BC2 og 9.5 til MW2?? Jævla betalte idioter. Hva forventet du? Superhype mot et spill som kom rett etter. Dømt. Mw2 var som transformers2. Oppspist popcorn. "missed epic feeling" lol. Endret 28. februar 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Har aldri likt IGN jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 8,9 er en veldig bra karakter, men for min del må det gjerne få dårligere enn MW2 over alt. For eg veit at dette her fallt mye, mye bedre i smak enn MW2 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg vet ikke hvordan det er på G15v2 men på G19 får jeg i hvert fall masse fin info opp på skjermen når jeg spiller BFBC2 multiplayer. Veldig kjekt! Får sånn fin info på min G15v2 også. Men bare i svart/hvitt. Er det ikke svart/oransje? Det er plass til mye fin info på den "store" fargeskjermen på G19 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Ja, men egentlig så er det mørk oransje/oransje. Er samme info, bare mer spacing mellom de på G19. Kjøpte G15v2 et par dager før G19 ble annonsert. Da angret jeg litt. Endret 28. februar 2010 av Dofty Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ja, men egentlig så er det mørk oransje/oransje. Er samme info, bare mer spacing mellom de på G19. Nei, er en god del mere info på G19 tastaturet. Eller du har samme info på G15 tastaturet, men da må du "bla" i menyen. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Åja, har 3 sider her med info jeg da. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Det er vel bare en på G19 Men det er i hvert fall kjekt med kill-/death-info, info om hvordan man ligger an til unlocks til de forskjellige klassene osv. Endret 28. februar 2010 av Meh. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Anmeldelse av Battlefield: Bad Company 2 fra IGN.com! http://xbox360.ign.c...10.html?show=hi 8.9 til BC2 og 9.5 til MW2?? Jævla betalte idioter. Hva forventet du? Superhype mot et spill som kom rett etter. Dømt. Mw2 var som transformers2. Oppspist popcorn. "missed epic feeling" lol. Ja, epic er det iallefall! Måtte le av IGN der. For meg henger ikke scoren sammen med det han sier. Mye høres negativt ut. Så får det den knallscoren. WTF? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det er vel bare en på G19 Men det er i hvert fall kjekt med kill-/death-info, info om hvordan man ligger an til unlocks til de forskjellige klassene osv. Hmm. På den første siden står det kill/death-ratio osv, mens på den andre siden står det om unlocks. Husker ikke hva som var på den siste siden... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det er vel bare en på G19 Men det er i hvert fall kjekt med kill-/death-info, info om hvordan man ligger an til unlocks til de forskjellige klassene osv. Hmm. På den første siden står det kill/death-ratio osv, mens på den andre siden står det om unlocks. Husker ikke hva som var på den siste siden... Sikkert server info\ping etc. Slik er det iallefall når du er i menyen: Når du er innpå ett map får du med Ping + Servernavn også Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ja, det er sant. Brukte ikke den skjermen så mye egentlig. Hadde Fraps på den. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Regner med det er flere som ser frem til onsdagen/torsdagen her inne. Undertegnede har satt sine forvetninger, og multiplayerdelen ser unektelig intens ut. Har dog verken spilt eneren eller prøvd BETA-en hva nummer to i spillserien angår. I frykt for å gå lei av spillet, venter jeg heller til sluttresultatet dukker opp i heimen. Gleder meg enormt til onsdagen (for oss som har bestilt Limited Edition). Vil også gjøre oppmerksom på vennetråden. Edit: Gjelder PC-utgaven, for ikke å villede noen. Endret 28. februar 2010 av Onyx Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Kjøpte det gjennom EA Store for en god stund sida, men hvor kan jeg laste ned fullversjonen? Finner ikke noe gjennom EA Store. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Husker jeg rett, skal det bli tilgjengelig en eller to dager før utgivelelsesdagen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Kjøpte det gjennom EA Store for en god stund sida, men hvor kan jeg laste ned fullversjonen? Finner ikke noe gjennom EA Store. Den er nok tilgjenglig til Onsdag eller Torsdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå