evenandreas Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Joa, men jeg fikk hitmarker på begge burstene. Er serverene nede? ble kastet ut av et game kl 13:57 og klarer ikke å joine på nytt. Endret 21. desember 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Uff. Må si Vietnam skuffet stort på Rush-delen. Conquest spiller jeg ikke. Føles litt for ubalansert i forsvarerens favør, iform av knøttsmå flaskehalser på de ulike delene av brettet. Det eneste brettet jeg virkelig digger må være dette. http://www.youtube.com/watch?v=x33ugF0yK1g Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 skjer nå a? er jo syk kø på alle serverene Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Notice: Vietnam requires the base game Battlefield: Bad Company 2 on Steam to play Ein MÅ vel ikkje ha BC2 kjøpt på steam for å kjøpe vietnam på steam? Vietnam er jo berre ei kode? Du kan umulig spare så mange kronene på å kjøpe det på Steam så hvorfor ta sjansen. 3 kroner mindre på steam. Og kun 89 på D2D. Dessutan har eg dårlige erfaringar med heile EA-opplegget, både butikken, download-managaren, kontoane osv. Vil mykje helder kjøpe frå steam eller D2D. Mtp. at vietnam kun trenger ei kode, skal det vel ikkje bety noko at eg kjøper frå andre stadar. Eller? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Rush er bare et eneste stort kaos i BC2:Vietnam, conquest derimot er mye bedre. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 har ikke prøvd Rush, men conquest på Phu bai valley er mitt favoritt map. Gleder meg til Hastings og fler helikoptre Lenke til kommentar
Phasmatic Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Litt OT, men er det flere enn meg som ikke klarer å spille Battlefield Play4Free? Under loading minimeres spillet, for å så gi meg "Disconnected" melding.. ikke gøy. Har samme problemet selv. Drepte så updateren og prøvde igjen, da får jeg bare server full hele tiden :-/ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Prøvde battlefield bad company 2 på iphone i dag. makan til crap! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Prøvde battlefield bad company 2 på iphone i dag. makan til crap! Hva hadde du forventa? Samme greia som på PC? 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 nei, men jeg forventer jeg ikke spawner på samme plass hver jævla gang og blir spawnkilla av en som står og sikter på plassen hele tia! og forventer styingen er god med tanke på hvem som laget spillet.. er mange skytespill på iphone som har 1000 ganger bedre styring Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 3 kroner mindre på steam. Og kun 89 på D2D. Dessutan har eg dårlige erfaringar med heile EA-opplegget, både butikken, download-managaren, kontoane osv. Vil mykje helder kjøpe frå steam eller D2D. Mtp. at vietnam kun trenger ei kode, skal det vel ikkje bety noko at eg kjøper frå andre stadar. Eller? Du får teste i selve spillet da. Hvis du trykker på "Vietnam" på hovedmenyen får du da spørsmål om validering av kode ? Kjøper du det på EA store med riktig EA-bruker så får du bare key'en i en mail og trenger ikke tukle med noen download manager. Lenke til kommentar
Eiriklind Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Er det bare jeg som ikke lenger har den effekten av at sniperkulene faller, og at man må ta hensyn til det når man bruker recon-kitten? I begynnelsen gjorde jeg slik som i bc2, man sikter over hodet på offeret slik at kulen faller litt og treffer det, men når jeg skulle spille vietnam fikk jeg ikke denne effekten. Blir nesten som å spille mw2, kulene går rett fram uansett avstand. Tok et marksman headshot der jeg fikk +100 poeng, og da siktet jeg direkte på hodet til offeret. Er det en feil som alle har? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 hækks... 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Er det bare jeg som ikke lenger har den effekten av at sniperkulene faller, og at man må ta hensyn til det når man bruker recon-kitten? I begynnelsen gjorde jeg slik som i bc2, man sikter over hodet på offeret slik at kulen faller litt og treffer det, men når jeg skulle spille vietnam fikk jeg ikke denne effekten. Blir nesten som å spille mw2, kulene går rett fram uansett avstand. Tok et marksman headshot der jeg fikk +100 poeng, og da siktet jeg direkte på hodet til offeret. Er det en feil som alle har? Mulig jeg har lagt merke til noe av det samme. Spiller kunn med M40 rifla da. Har lagt merke til at kula tar tid før den treffer målet, noe som er vanlig. Men har ikke merket at kula dropper ned, tror jeg. Skal sjekke litt nå Lenke til kommentar
dTd Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Da har jeg fått med BC2 og. Så lurer på hvilke modes dere spiller mest og hvilke som har mest action? Foreløpig bare spilt rush og den vanlige flagg greine, noen av de andre som er verdt å sjekke ut? ;P Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Da har jeg fått med BC2 og. Så lurer på hvilke modes dere spiller mest og hvilke som har mest action? Foreløpig bare spilt rush og den vanlige flagg greine, noen av de andre som er verdt å sjekke ut? ;P Vil man ha action hele tiden så spill Valparaiso Rush. Dette gjør jeg. Dog nå har det blitt Vietnam og Vantagepoint rush er min favoritt der. Vantagepoint rush er veldig vanskelig som attacker, men morro fordeom . Evig action på første stage Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Vantagepoint rush er veldig vanskelig som attacker, men morro fordeom . Evig action på første stage Hmm, er det det mappet hvor man (som attacker) begynner nede i vannet? Så blir man granade spamma fra de andre der oppe? hehe. Liker Hill 147 ganske godt både i conquest og rush. Mange plasser jeg kan sitte som sniper Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Skjønner ingenting.. Stilte opp grafikken i vietnam og fikk _høyere_ fps ingame Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Skjønner ingenting.. Stilte opp grafikken i vietnam og fikk _høyere_ fps ingame Skjer i andre spill jeg har vært borti også. Mange tester på nett av forskjellige skjermkort viser at kortet kan fungere bedre i høyere resolutioner eller forskjellige instiller i forhold til AntiAllising Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Krever vietnam mer av pcen en bad company? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå