Nizzen Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Fordi jeg fikk det i cover.. trodde det var som de fleste andre expansioner, at du måtte installere det. Ikke at alle har det, og kan bruke om de betaler. Men.. det sugde. ALLE bruker jo noobtubes HELE tida. EDIT: Gamezone. Hvorfor klager folk på at noen bruker noobtube og rockets? Det er jo en del avspillet ffs! Liker man det ikkje, så la være å spille det Jeg er mest medichore, men det er jammen med folk som klager på at de blir "reviva" også Noen må klage på alt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Fordi jeg fikk det i cover.. trodde det var som de fleste andre expansioner, at du måtte installere det. Ikke at alle har det, og kan bruke om de betaler. Men.. det sugde. ALLE bruker jo noobtubes HELE tida. EDIT: Gamezone. Hvorfor klager folk på at noen bruker noobtube og rockets? Det er jo en del avspillet ffs! Liker man det ikkje, så la være å spille det Jeg er mest medichore, men det er jammen med folk som klager på at de blir "reviva" også Noen må klage på alt. Søren så utakknemlige folk er! Ja syns det er merkelig at folk klager på nubbtubbs og rocketmongos... Personlig liker jeg å drepe dem først... Eneste som plager meg er at folk hele tiden skal klage og kjefte og bashe hverandre ingame hele tiden... Spesielt de som klager på laget sitt, så har han ikke engang positiv kd selv. Ja, litt rart det bare var en kode i coveret Jerivo... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Er ikke så fett å bli reviva midt i skuddsonen bare for å bli drept med en gang. Er heller ikke så fett å bli reviva en million ganger uten at man har ammo. Synnes det er skada at det blir opført som death hvis man dør og blir reviva. Mener å huske at det ikke var sånn på BF2. Endret 20. desember 2010 av N.N 1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Elsker å storme med flammekaster mot 5 intetanende fiender for å så erfare at hitboksen fucka seg og de snur seg mot meg og stabber meg. Sweet Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Fordi jeg fikk det i cover.. trodde det var som de fleste andre expansioner, at du måtte installere det. Ikke at alle har det, og kan bruke om de betaler. Men.. det sugde. ALLE bruker jo noobtubes HELE tida. EDIT: Gamezone. Hvorfor klager folk på at noen bruker noobtube og rockets? Det er jo en del avspillet ffs! Liker man det ikkje, så la være å spille det Jeg er mest medichore, men det er jammen med folk som klager på at de blir "reviva" også Noen må klage på alt. Alt? Nei. Noobtubes, ja. Bare fordi det er en (altfor stor) del av spillet, betyr ikke det at folk må bruke! Håper jeg en dag finner en server der det ikke er lov. Ellers så får jeg holde meg til det moderne BFBC2. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Tror ikke det hjelper stort for EA sine servere at BFBC2 er på salg på steam nå Smooth! La akk inn order på play.com, men så så jeg at det faktisk ble billigere på steam + at da får jeg det i løpet av nattan, så ble cancel @ play.com Lenke til kommentar
Balli Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) bc2 vietnam er sikkelig rawt Endret 21. desember 2010 av Balli Lenke til kommentar
Phasmatic Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Likte orginalen bedre egentlig, selv om jeg digger m40. Synes det er to hovedproblemer med vietnam. bush wookies, og spawnraping. Virker som 90%++ av de jeg spiller mot sitter bare i div busker..gjerne der de ser spawnpunktene, slik at du blir skutt ett sekund etter at du spawner. (Dette skjedde på squad deathmatch). :-/ Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 m40'n er som en god flaske vin. Hihi. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 åhåhåh dette har jeg gledet meg til lenge! Skoleferie + Vietnam = Goood Morning Vietnaaaaam! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Notice: Vietnam requires the base game Battlefield: Bad Company 2 on Steam to play Ein MÅ vel ikkje ha BC2 kjøpt på steam for å kjøpe vietnam på steam? Vietnam er jo berre ei kode? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Notice: Vietnam requires the base game Battlefield: Bad Company 2 on Steam to play Ein MÅ vel ikkje ha BC2 kjøpt på steam for å kjøpe vietnam på steam? Vietnam er jo berre ei kode? Du kan umulig spare så mange kronene på å kjøpe det på Steam så hvorfor ta sjansen. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Da var 33 dagers ferie i karibien over for denne gangen, så nå var det ganske gøy å komme tilbake og dra rett til Vietnam å drepe som faen! Det er faktisk helt SYKT hvor fett Vietnam er! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Ak47 er sykt overpowered! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Ak47 er sykt overpowered! Ja, man trenger jo minst 7 skudd for å drepe i virkeligheten... Mens ett knivstikk holder i massevis. Nei vettu hva... Vietnam har perfekte våpen. 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg klager ikke på det, fornøyd som faen! Eneste jeg savner er litt flere helikoptre. Hill 137 (?) hadde vært enda fetere med 2 - 3 helis. 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Litt OT, men er det flere enn meg som ikke klarer å spille Battlefield Play4Free? Under loading minimeres spillet, for å så gi meg "Disconnected" melding.. ikke gøy. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Likte orginalen bedre egentlig, selv om jeg digger m40. Synes det er to hovedproblemer med vietnam. bush wookies, og spawnraping. Virker som 90%++ av de jeg spiller mot sitter bare i div busker..gjerne der de ser spawnpunktene, slik at du blir skutt ett sekund etter at du spawner. (Dette skjedde på squad deathmatch). :-/ bare hopp litt rundt når du spawner, lokaliser de via skuddretningen, plant en kule i hodet dems. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Nå ble jeg irritert her! Jeg planta 6 kuler i hodet på en fiende men han døde ikke.. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 du må kompensere litt for at du beveger deg selv også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå