Borbra Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hvordan rapporterer man folk som jukser? Eller er det i det hele tatt noen vits? Var inne på en Vietnam-server nå, der en person ganske åpenbart brukte en aimbot av noe slag. Hvilken server var det? hvis det var på en TV2 server, så kan du legge inn klage HER På Gotland servere er det HERman klager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Var bare en tilfeldig server. Er vel ikke noe vits da. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Trolig bedre å bare bytte server. Btw, kjøpte Vietnam idag.. så får jeg det ikke engang på disk? Hadde jeg visst det hadde jeg jo bare kjøpt på cdon (gratis da har rabatt ting). Faen.. ga 120kr ca for det.. for ett cover med bilde på og en kode.. æsj. Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg har mistet alle mine unlocks i BFBC2, hvorfor!? Hvordan fikser jeg dette? Takker for svar Lenke til kommentar
ersa Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Kjøpte nettopp vietnam fra EA-store.. Når jeg skiver inn koden får jeg ikke validert den... Tar det litt tid fra en mottar mail med kode til den faktisk fungerer? Edit: funket nå etter 5 min. Endret 20. desember 2010 av ersa Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg har mistet alle mine unlocks i BFBC2, hvorfor!? Hvordan fikser jeg dette? Takker for svar overloada servere... skjer med nesten alle Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Så jeg får de tilbake, right? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nei, for å stabilisere serverne, må noen miste tingene sine. Heldigvis var det ikke meg 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Han kødder bare med deg, du får det tilbake snart. Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hva skjer hvis jeg spiller NÅ da? :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Nå får jeg ikke connectet til noen servere Edit: Nå funker det Endret 20. desember 2010 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 WTF!? Alt du gjør blir lagra på EA sine servere. så fort serverene demmes kommer opp igjen sikkelig, så får du tilbake tingene dine ;p Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Snakka med en i EA, han sa at det var borte Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Trolig bedre å bare bytte server. Btw, kjøpte Vietnam idag.. så får jeg det ikke engang på disk? Hadde jeg visst det hadde jeg jo bare kjøpt på cdon (gratis da har rabatt ting). Faen.. ga 120kr ca for det.. for ett cover med bilde på og en kode.. æsj. Det er en tilleggspakke som kom i en patch. Hva i all verden for noe creepy greier gjør du med diskene og coverne når du blir så sur for å ha gått glipp av det? 1 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Snakka med en i EA, han sa at det var borte Også jeg har "mista" rank og unlocks, og så har det kommet tilbake, og så har jeg mista det igjen, og så fått det tilbake. De kommer og går. Han du har snakka med har enten ikke peiling eller så har han misforstått deg. Grunnen til at dette skjer, er sikkert fordi serverne til EA er trege med å oppdatere seg. Du får helt sikkert tilbake rank og unlocks. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Trolig bedre å bare bytte server. Btw, kjøpte Vietnam idag.. så får jeg det ikke engang på disk? Hadde jeg visst det hadde jeg jo bare kjøpt på cdon (gratis da har rabatt ting). Faen.. ga 120kr ca for det.. for ett cover med bilde på og en kode.. æsj. Det er en tilleggspakke som kom i en patch. Hva i all verden for noe creepy greier gjør du med diskene og coverne når du blir så sur for å ha gått glipp av det? Wat? Er sur fordi jeg ville ha vietnam på disk. Hadde jeg visst at jeg bare kjøpte en kode i cover, hadde jeg heller brukt rabattgreia mi på cdon. Hva innbiller du deg egentlig..? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Trolig bedre å bare bytte server. Btw, kjøpte Vietnam idag.. så får jeg det ikke engang på disk? Hadde jeg visst det hadde jeg jo bare kjøpt på cdon (gratis da har rabatt ting). Faen.. ga 120kr ca for det.. for ett cover med bilde på og en kode.. æsj. Det er en tilleggspakke som kom i en patch. Hva i all verden for noe creepy greier gjør du med diskene og coverne når du blir så sur for å ha gått glipp av det? Wat? Er sur fordi jeg ville ha vietnam på disk. Hadde jeg visst at jeg bare kjøpte en kode i cover, hadde jeg heller brukt rabattgreia mi på cdon. Hva innbiller du deg egentlig..? Hva jeg innbiller meg? Tror du misforsto litt.. Hvor Kjøpte du det som fikk kode i et cover? Dessuten er det vel en DLC så vet ikke hvorfor du trodde man fikk det på DVD... OT: BC2 V er rawt! 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Fordi jeg fikk det i cover.. trodde det var som de fleste andre expansioner, at du måtte installere det. Ikke at alle har det, og kan bruke om de betaler. Men.. det sugde. ALLE bruker jo noobtubes HELE tida. EDIT: Gamezone. Endret 20. desember 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Tror ikke det hjelper stort for EA sine servere at BFBC2 er på salg på steam nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå