Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Er no bugs ute å går ja. Satser på at de jobber hardt for å fikse ting til release.

Ellers var jeg litt skuffet. Små kart, mye rare våpen oppsett og opplevd endel rare hitboxtreff.

Med rare våpen oppsett, mener jeg hvor mye damage de gjør, hvor enkle de er å skyte med på avstand, full auto vs rekyl osv. M-14 er et godt eksempel.

Men jeg viste i forkant at dette ikke kom til å være en ny og oppdatert BFV, men var lov å håpe på litt mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får man ingen nye "perks" i vietnam? tenker på acog feks...

Har såvidt fått testet det :(

Eneste man kan låse opp er det 5. mappet - Operation Hastings.

Men alle folkene på PC skal få 69 millioner poeng\score før det låses opp. Man får poeng hver gang man gjør en "team handling".

Håper Operation Hastings blir bra :tease:

Bare synd de ikke starter tellingen før 21 Desember :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Bare synd de ikke starter tellingen før 21 Desember :ph34r:

Gjør de ikke :dontgetit:

Har spilt ekstra mye, og spammet ut med-kits, ammo-packs og motion mines i det siste.

Greit nok, god vane uansett :cool:

Lenke til kommentar

Må bare si at dice har ødelagt for alle som ikke har vietnam. Spillet har vært uten problemer frem til nå for min del. Nå har jeg ikke noen rang, kommer ikke inn på noen servere nesten. Får dobbelt så høy ping som før. Og virker som om alle bugs som var når det var beta er her nestne. Kan så å si løpe igjennom vegger nå. :no: :no: :no: :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Hvordan rapporterer man folk som jukser? Eller er det i det hele tatt noen vits? Var inne på en Vietnam-server nå, der en person ganske åpenbart brukte en aimbot av noe slag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...