Kakeshoma Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Er det fortsatt tak på 20 venner ingame? Ja, idiotisk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 *klage til DICE på twitter* Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 De har faktisk gjort det mye mer gjennomført enn jeg hadde trodd. Det føles ikke helt som BC2, og de har gjort en fin jobb med å kapre stemningen fra BF:Vietnam. Det er utrolig gøy å spille nå som ingen kan banene skikkelig. Lightweight + flammekaster og bare løpe rundt i fiendens base og terrorisere Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 siden det er så mange inne her nå så regner jeg med at flere har problemer med ea server og at rank ikkje vises Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Det er utrolig gøy å spille nå som ingen kan banene skikkelig. Skjønner hva du mener. Nesten så banene skulle blitt autogenerert for hver gang slik at man aldri vet hvor de "beste" plassene er til enhver tid Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Absolutt verdt de 80kronene på EA Store (eller 100,- hos steam). Er det ikke 109,- på EA-Store ? Ikke om man bruker rabattkoden Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg hadde problemer med chatten når jeg spilte Vietnam i sted. Dvs, jeg kunne skrive helt fint, men det jeg skrev kom aldri opp i chatte-vinduet. Flere som har opplevd det samme? Absolutt verdt de 80kronene på EA Store (eller 100,- hos steam). Er det ikke 109,- på EA-Store ? Ikke om man bruker rabattkoden Jepp. Jeg betalte så mye som 84 kroner for et par uker siden, og det er vel verdt pengene. Er litt imponert over DICE som gir ut Vietnam til en billig penge, samt nye kart gratis. Det er mer enn hva COD-gjengen får Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Ikke om man bruker rabattkoden Hvilken rabattkoden? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Ikke om man bruker rabattkoden Hvilken rabattkoden? Den ble postet her i tråden for en stund siden, men tror ikke den fungerer lengre. Edit: Her en innlegget jeg fikk koden min fra: vet ikke om det har blitt nevnt før, men bruk rabattkoden "7ev3aogz2" når dere kjøper vietnam. fikk det for 84 kroner i stedet for 105 kroner på ea store. koden gjelder egentlig ikke på forhåndsbestillinger, men det fungerte for meg så Endret 18. desember 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 hrmf! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 ah, brukte vouchercodes.com%25 eller noe og fikk 10 kr avslag Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) siden det er så mange inne her nå så regner jeg med at flere har problemer med ea server og at rank ikkje vises Hvis du med rank ikke vises mener "rank =0" så har jeg samme problemet. Men jeg hadde riktig rank ingame av en eller annen grunn.. Endret 18. desember 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Voldsomt så lang tid det tok å laste ned da ... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Laste ned? Det kom jo med forrige patch for 100 år siden... Om det er Vietnam vi snakker om. Men da bæiler jeg, snx i mårrg. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Kjøpte det for ca 2 timer siden og har ikke vært på steam på et par uker uansett. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Kjøpte det for ca 2 timer siden og har ikke vært på steam på et par uker uansett. Hadde du BFBC2 installert fra før? Og om det ble installert på steam, så husk, du får ikke opp noe entry for BFBC2 Vietnam, du får bare en cdkey du bruker ingame i bfbc2, dukker opp en egen liten tab i menyen hvor det står "Vietnam". Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Kjøpte det for ca 2 timer siden og har ikke vært på steam på et par uker uansett. Hadde du BFBC2 installert fra før? Og om det ble installert på steam, så husk, du får ikke opp noe entry for BFBC2 Vietnam, du får bare en cdkey du bruker ingame i bfbc2, dukker opp en egen liten tab i menyen hvor det står "Vietnam". Hadde BFBC2 fra før ja. Men har ikke vært pålogga på et par uker så har ikke fått noen oppdateringer eller noe tidligere. Laster ned på 250-330KB/s Er på 86% nå, veit ikke hvor lenge jeg kommer til å være oppe så får se om det blir no gaming i kveld. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Kjøpte det for ca 2 timer siden og har ikke vært på steam på et par uker uansett. Hadde du BFBC2 installert fra før? Og om det ble installert på steam, så husk, du får ikke opp noe entry for BFBC2 Vietnam, du får bare en cdkey du bruker ingame i bfbc2, dukker opp en egen liten tab i menyen hvor det står "Vietnam". Hadde BFBC2 fra før ja. Men har ikke vært pålogga på et par uker så har ikke fått noen oppdateringer eller noe tidligere. Laster ned på 250-330KB/s Er på 86% nå, veit ikke hvor lenge jeg kommer til å være oppe så får se om det blir no gaming i kveld. Ah okay, ja steam serverne er vel ikke alltid helt stabil, er vel også mulig å bytte "Download Location" i options en plass tror jeg, men er ikke sikkert det hjelper. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Ganske fornøyd med denne runden.Softcore rush. Attacker. Fikk også en runde etterpå med 48/20 eller noe BTW: Det virker som om magnum ammo gjør noe med sniperriflene. Klarer ikke å få noen kills med det som recon, men uten magnum ammo så pwner jeg. Og forresten: MP-443 Endret 19. desember 2010 av N.N Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Fikk prøvd litt før jeg køyer. Artig, ikke helt den samme feelingen som originale Vietnam spillet, men hadde heller ikke forventet det. Eneste minuset jeg kan gi akkurat nå er all nade spammingen, kan ikke huske at det var så mye i BFBC2 vanilla. Blir vel ikke så mye spilling til uka med tre kveldsvakter og en haug av gaver som skal kjøpes inn, men blir vel noe i romjulen tenker jeg Endret 19. desember 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå