Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde problemer med chatten når jeg spilte Vietnam i sted. Dvs, jeg kunne skrive helt fint, men det jeg skrev kom aldri opp i chatte-vinduet. Flere som har opplevd det samme?

Absolutt verdt de 80kronene på EA Store (eller 100,- hos steam).

Er det ikke 109,- på EA-Store ?

Ikke om man bruker rabattkoden :thumbup:

Jepp. Jeg betalte så mye som 84 kroner for et par uker siden, og det er vel verdt pengene. Er litt imponert over DICE som gir ut Vietnam til en billig penge, samt nye kart gratis. Det er mer enn hva COD-gjengen får :D

Lenke til kommentar

Ikke om man bruker rabattkoden :thumbup:

Hvilken rabattkoden?

Den ble postet her i tråden for en stund siden, men tror ikke den fungerer lengre.

Edit: Her en innlegget jeg fikk koden min fra:

vet ikke om det har blitt nevnt før, men bruk rabattkoden "7ev3aogz2" når dere kjøper vietnam. fikk det for 84 kroner i stedet for 105 kroner på ea store.

koden gjelder egentlig ikke på forhåndsbestillinger, men det fungerte for meg så

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Kjøpte det for ca 2 timer siden og har ikke vært på steam på et par uker uansett.

Hadde du BFBC2 installert fra før?

Og om det ble installert på steam, så husk, du får ikke opp noe entry for BFBC2 Vietnam, du får bare en cdkey du bruker ingame i bfbc2, dukker opp en egen liten tab i menyen hvor det står "Vietnam".

Lenke til kommentar

Kjøpte det for ca 2 timer siden og har ikke vært på steam på et par uker uansett.

Og om det ble installert på steam, så husk, du får ikke opp noe entry for BFBC2 Vietnam, du får bare en cdkey du bruker ingame i bfbc2, dukker opp en egen liten tab i menyen hvor det står "Vietnam".

Hadde BFBC2 fra før ja. Men har ikke vært pålogga på et par uker så har ikke fått noen oppdateringer eller noe tidligere. Laster ned på 250-330KB/s

Er på 86% nå, veit ikke hvor lenge jeg kommer til å være oppe så får se om det blir no gaming i kveld.

Lenke til kommentar

Hadde BFBC2 fra før ja. Men har ikke vært pålogga på et par uker så har ikke fått noen oppdateringer eller noe tidligere. Laster ned på 250-330KB/s

Er på 86% nå, veit ikke hvor lenge jeg kommer til å være oppe så får se om det blir no gaming i kveld.

Ah okay, ja steam serverne er vel ikke alltid helt stabil, er vel også mulig å bytte "Download Location" i options en plass tror jeg, men er ikke sikkert det hjelper.

Lenke til kommentar

Ganske fornøyd med denne runden.Softcore rush. Attacker.

post-138102-0-72389200-1292723504_thumb.jpg

Fikk også en runde etterpå med 48/20 eller noe :D

BTW: Det virker som om magnum ammo gjør noe med sniperriflene. Klarer ikke å få noen kills med det som recon, men uten magnum ammo så pwner jeg.

Og forresten: MP-443 :love:

Endret av N.N
Lenke til kommentar

Fikk prøvd litt før jeg køyer. Artig, ikke helt den samme feelingen som originale Vietnam spillet, men hadde heller ikke forventet det. Eneste minuset jeg kan gi akkurat nå er all nade spammingen, kan ikke huske at det var så mye i BFBC2 vanilla.

Blir vel ikke så mye spilling til uka med tre kveldsvakter og en haug av gaver som skal kjøpes inn, men blir vel noe i romjulen tenker jeg :D

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...