Nizzen Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Noen her som er med på å spille vietnam ? Add Nizzen hvis dere tør Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Noen her som er med på å spille vietnam ? Add Nizzen hvis dere tør Vurderer å kjøpe det. Hvordan er det i forhold til vanlig BC2? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Add Nizzen hvis dere tør Du er ikke god nok ! Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Noen her som er med på å spille vietnam ? Add Nizzen hvis dere tør Jeg turte fordi jeg er så tøff Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Vietnam er konge! Musikken gjør det ekstra bra. Radioen fungerte fint i heli, og den lille fine tuk tuk-tralla til Vietnameserne, selv om den spilte litt annen type musikk Lenke til kommentar
hightow Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Fant ut av det... My Documents\BFBC2\GameSettings.ini CarRadio=1 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Noen her som er med på å spille vietnam ? Add Nizzen hvis dere tør Vurderer å kjøpe det. Hvordan er det i forhold til vanlig BC2? Vel om du spilte Battlefield Vietnam i sin tid, og likte det så er vel sjansen 99% for at du vil like denne Vietnam ekspansjonen til BFBC2. Var litt nølende her igår jeg også, men vil si man får utrolig mye for 100kr her. Nå skal det nevnes at Battlefield Vietnam var noe av den beste tiden min når det kommer til gaming, så er nok ikke den mest nøytrale personen til å svare på dette, hehe. Ellers, BFBC2 vs BFBC2:Vietnam det er jo forsåvidt samme spillet, men Vietnam har jo en helt annen stil når det kommer til utseende, og begge spillene kjører knirkefritt så langt her. Fant ut av det... My Documents\BFBC2\GameSettings.ini CarRadio=1 Ser man det, litt merkelig at den er default satt til 0 virker det som, sto som 0 her hvertfall, og jeg har ikke tukla GameSettings.ini, reinstallerte spillet igår faktisk. Endret 18. desember 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 BC2 er klart mye 'bedre' en Vietnam. Men Nå er jo BC2 et fullt spill, mens vietnam kunn er en ekstrapakke. Men Vietnam er veldig moro for det om. Absolutt verdt de 80kronene på EA Store (eller 100,- hos steam). Kom i en utrolig moro situasjon på HILL 137, helt i starten. Som dere ser så fikk jeg en god start, og kom et godt stykke forran alle de andre på laget Gjemmte meg bak en stein, så kom 7stk fra det andre laget forbi, rett bak hverandre. Mens de skøyt mot de andre på laget mitt, hoppet jeg frem og skøyt 4 av dem bakfra :!: Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Absolutt verdt de 80kronene på EA Store (eller 100,- hos steam). Er det ikke 109,- på EA-Store ? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Fant ut av det... My Documents\BFBC2\GameSettings.ini CarRadio=1 Genialt Takker. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Noen her som er med på å spille vietnam ? Add Nizzen hvis dere tør Vurderer å kjøpe det. Hvordan er det i forhold til vanlig BC2? Vel om du spilte Battlefield Vietnam i sin tid, og likte det så er vel sjansen 99% for at du vil like denne Vietnam ekspansjonen til BFBC2. Var litt nølende her igår jeg også, men vil si man får utrolig mye for 100kr her. Nå skal det nevnes at Battlefield Vietnam var noe av den beste tiden min når det kommer til gaming, så er nok ikke den mest nøytrale personen til å svare på dette, hehe. Ikke mer enn en hundrelapp nei. Mulig jeg spanderer på meg enda en julegave da Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Nå fungerer ikke spillet lenger. Jeg får ikke brukt alle våpene som jeg kunne i utgangspunktet. Dritt greier. Faen! Ranken min varierer sporadisk når jeg logger inn. meget rart. Endret 18. desember 2010 av DeadManWalking Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Samme her Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Husker ikke hvor jeg leste det, men mener det ble sagt noe om at de jobbet med problemet hvor noen mistet ranken sine i ny og ned. Edit: Fant det: http://twitter.com/#!/zh1nt0/status/16129637235036160 We're working on solving the rank issue that occur for some ppl playing #bfbc2 at the moment Endret 18. desember 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 w00t! Vietnam er sykt bra! Mye bedre enn BC2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Da holder jeg på å kjøper, legg meg til dere som gidder/tør. Alt-Ctrl er brukernavnet selvfølgelig. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Nice! Nå fikk jeg til SLI med 580 i vietnam Bytte pci-e spor, så forsvant artifacts Men nå får jeg ikkje rank i vietnam. Alle poenge jeg får blir ikkje oppdatert og spiller som unranked perseon. Altså uten rank. WTF`? Det måtte jo være noe Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Men nå får jeg ikkje rank i vietnam. Alle poenge jeg får blir ikkje oppdatert og spiller som unranked perseon. Altså uten rank. WTF`? Det måtte jo være noe Les posten min noen par poster over Og la deg til ingame forresten. Om noen skulle være interessert kaller jeg meg Nitrius ingame, så er bare å legge meg til om noen er interessert å game litt sammen. Edit: Anbefaler forøvrig battlefield.no sine servere =) Endret 18. desember 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Flammekastern er driit morro! Men desverre litt underpowered. Folk liker å snu seg og plaffe meg ned med bly, selv om de er i full fyr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Er det fortsatt tak på 20 venner ingame? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå