Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som er med på å spille vietnam ?

Add Nizzen hvis dere tør :p

Vurderer å kjøpe det. Hvordan er det i forhold til vanlig BC2?

Vel om du spilte Battlefield Vietnam i sin tid, og likte det så er vel sjansen 99% for at du vil like denne Vietnam ekspansjonen til BFBC2. Var litt nølende her igår jeg også, men vil si man får utrolig mye for 100kr her. Nå skal det nevnes at Battlefield Vietnam var noe av den beste tiden min når det kommer til gaming, så er nok ikke den mest nøytrale personen til å svare på dette, hehe.

Ellers, BFBC2 vs BFBC2:Vietnam det er jo forsåvidt samme spillet, men Vietnam har jo en helt annen stil når det kommer til utseende, og begge spillene kjører knirkefritt så langt her.

Fant ut av det...

My Documents\BFBC2\GameSettings.ini

CarRadio=1

Ser man det, litt merkelig at den er default satt til 0 virker det som, sto som 0 her hvertfall, og jeg har ikke tukla GameSettings.ini, reinstallerte spillet igår faktisk.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

BC2 er klart mye 'bedre' en Vietnam. Men Nå er jo BC2 et fullt spill, mens vietnam kunn er en ekstrapakke. Men Vietnam er veldig moro for det om. Absolutt verdt de 80kronene på EA Store (eller 100,- hos steam).

Kom i en utrolig moro situasjon på HILL 137, helt i starten.

18Dec_Saturday_TfRfr-thumbnail.jpg

Som dere ser så fikk jeg en god start, og kom et godt stykke forran alle de andre på laget

Gjemmte meg bak en stein, så kom 7stk fra det andre laget forbi, rett bak hverandre. Mens de skøyt mot de andre på laget mitt, hoppet jeg frem og skøyt 4 av dem bakfra :dribble:

18Dec_Saturday_GGIpvK-thumbnail.jpg :!:

Lenke til kommentar

Noen her som er med på å spille vietnam ?

Add Nizzen hvis dere tør :p

Vurderer å kjøpe det. Hvordan er det i forhold til vanlig BC2?

Vel om du spilte Battlefield Vietnam i sin tid, og likte det så er vel sjansen 99% for at du vil like denne Vietnam ekspansjonen til BFBC2. Var litt nølende her igår jeg også, men vil si man får utrolig mye for 100kr her. Nå skal det nevnes at Battlefield Vietnam var noe av den beste tiden min når det kommer til gaming, så er nok ikke den mest nøytrale personen til å svare på dette, hehe.

Ikke mer enn en hundrelapp nei. Mulig jeg spanderer på meg enda en julegave da :innocent:

Lenke til kommentar

Men nå får jeg ikkje rank i vietnam. Alle poenge jeg får blir ikkje oppdatert og spiller som unranked perseon. Altså uten rank. WTF`? Det måtte jo være noe  :roll:

Les posten min noen par poster over :p Og la deg til ingame forresten.

Om noen skulle være interessert kaller jeg meg Nitrius ingame, så er bare å legge meg til om noen er interessert å game litt sammen.

Edit: Anbefaler forøvrig battlefield.no sine servere =)

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...