NoNamesLeft Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 håååååper på å kjøpe ikveld :3 Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Lett med 4 ratio i vietnam nå Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Virker som Vietnam utnytter gpuene mye bedre enn vanlic bc2. får 100% load med ett 580 kort og 90/80 med 2 kort. FPS med ett kort er jo helt latterlig bra! 1080p med 16xaf og 4xMSAA og ellers alt på max: 160-170 fps! syyykt Med 2 kort er det masse bugs enda Men fps er nesten oppe i 200fps hele tiden Endret 18. desember 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Nettbanken min lar meg ikke overføre, kontonummeret er er ugyldig Jeg hadde samme problemet. Fjern punktumene i nummeret så virker det på vanlig overføring Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Hm. Har Vietnam sånn grått i lista, men kan ikke installere på noen måte: Skal det være slik om man ikke har kjøpt spillet? Edit: Den forsvant når jeg restarta spillet. Kjøpte med visakortet, men får bare declained. =/ Endret 18. desember 2010 av Merko. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Vietnam er allerede innstallert, i den siste oppdateringen. Du får en kode på e-post vil jeg tro Nettbanken min lar meg ikke overføre, kontonummeret er er ugyldig Jeg hadde samme problemet. Fjern punktumene i nummeret så virker det på vanlig overføring Det funket ikke her Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hvorfor ikke bruke visa ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Vietnam er rått...savner bare noen awards og litt sånt Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Vietnam er rått...savner bare noen awards og litt sånt Enig der, får den gode gamle følelse fra originale Battlefield Vietnam kjenner jeg. Dog skulle gjerne hatt med Mig'en og Phantom'en(var det ikke?). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hvorfor ikke bruke visa ? Under 18 Jeg får nok låne mammas kort istedet for å styre med paypal. Uansett får jeg Visa kort med kortnummer neste uke, men man kan jo ikke vente så lenge. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Noen med SLI her som spiller vietnam? Kjekt å vite om det bare er 580 sli som fucker seg i bc2 vietnam Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Hvorfor ikke bruke visa ? Under 18 Jeg var også under 18 år når jeg handlet på nettet med eget kort :) Endret 18. desember 2010 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Neste uke, da får jeg kortnummer. Da skal jeg gå bananas på nettet Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Fikk tilsendt 2 nøkler en fra ea norge og en fra sveits? Den fra sveits fungerte Artig med nye maps. Vanskelig når man ikke kjenner til mapsene, kd ratio går til helvete Syns også at fargene er ganske blasse, trodde det skulle bli ganske likt valparaiso Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Vietnam glir bedre på HD en bad company 2. Så jeg er happy. Maskinen min er ikke så god. Jeg vil ha SLI din biaaatch Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Fikk tilsendt 2 nøkler en fra ea norge og en fra sveits? Den fra sveits fungerte Artig med nye maps. Vanskelig når man ikke kjenner til mapsene, kd ratio går til helvete Syns også at fargene er ganske blasse, trodde det skulle bli ganske likt valparaiso Litt enig med deg. BC2 har bedre grafikk og spillet er mer interessant, men Vietnam er ok og byr på mye moro. Men, jeg trodde det skulle være med Hueyer man selv skulle kunne fly? Har noen sett noe til dem? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Men, jeg trodde det skulle være med Hueyer man selv skulle kunne fly? Har noen sett noe til dem? Jeg har sett en god del til de hvertfall, har ikke fløyet et selv enda, men sittet på med et har jeg. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Har vært kjapt innom alle kartene, og fant Huey bare på Phu Bai Valley. Noen som har fått musikk fra de? Radio'en er assignet 'X' i oppsettet mitt, men får ingen lyd. (Hadde juleøl test i går , og er midlertidig dimmitert. Håper å bli stridsdyktig senere på kvelden.) Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Noen som har fått musikk fra de? Radio'en er assignet 'X' i oppsettet mitt, men får ingen lyd. Samme her. Sikkert en bug Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Men, jeg trodde det skulle være med Hueyer man selv skulle kunne fly? Har noen sett noe til dem? Jeg har sett en god del til de hvertfall, har ikke fløyet et selv enda, men sittet på med et har jeg. Ok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå