Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

greit spill? jeg har ikke en eneste positiv ting å si om det. sugen grafikk, 92348924789 bugs, musen forsvinner, fullscreen suger, installeren suger, weblauncheren suger, gameplayet suger og lagger og alt er shit.

 

skal teste igjen om 1 måneds tid tenker jeg...

 

 

Bugs er greit, det er jo tross alt derfor man har beta.. Fullscreen og installeren har jeg ikke hat noen problemer med. Weblauncher er jo greit, spillets menyer er jo bygget opp akuratt som BF Heroes. Lagger litt når man spawner, men ellers ganske bra aiming. Det eneste jeg irriterer meg over er grafikken. For når EA selv sier "Set in the modern theatre of war Battlefield Play4Free is a first person shooter with realistic graphics" så mener jeg at det i det minste burde komme opp på nivå med BC2.... Men kanskje det bare er fordi spillet er i beta..

 

Btw. Det er kjempemoro med de gamle gode banene fra BF2 <3 Og at musikken i spillet bokstavelig talt rocker!

 

 

Musikken god? nei nå kan du ikke være seriøs. billig thrash metal? BIRRR

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hitboxen i BF2 er slik det burde være. Bortsett fra enkelte tilfeller, gikk kulebanen ofte i alle retninger hvis man ikke lå i ro. I BC2 er det point-and-shot, kulene går rett fram med minimalt fall og spredning, noe som suger griseballer.

Slik er det iallefall ikkje med sniper. Trodde kulebanen var ganske lik bf2? En kule faller jo ikkje 1 meter på 50 meter da...

 

 

 

Lenke til kommentar

Vietnam må vel være et sikkert kjøp om man digget originale bf:vietnam?

 

Sitter å vurdere om jeg skal kjøpe det eller ikke. Har BFBC2 på steam fra før, dog vært lite spilt i det siste, men tiden da BF:Vietnam var inn var vel noe av den beste gaming tiden for min del, men er ikke helt sikker på Vietnam til BFBC2 av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Jeg har forhåndsbestilt BC2Vietnam, og i e-posten fra EA, så står det at man skal laste det ned med EA Download Manager. Men får man gjort det først den 18 desember?

Sitat fra e-posten:

"FORHÅNDSBESTILL PRODUKTER

Bestillinger for objekter som ikke ennå er tilgjengelige fullføres på produktets slippdato. For nedlastbare produkter vil det dukke opp et nedlastingsikon på produktets slippdato, og en e-post vil sendes ut for å si fra om at bestillingen har blitt fullført på produktets slippdato."

 

Det betyr vel at et slikt ikon vil dukke opp i Download Manageren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...