bikubedronning Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 greit spill? jeg har ikke en eneste positiv ting å si om det. sugen grafikk, 92348924789 bugs, musen forsvinner, fullscreen suger, installeren suger, weblauncheren suger, gameplayet suger og lagger og alt er shit. skal teste igjen om 1 måneds tid tenker jeg... Bugs er greit, det er jo tross alt derfor man har beta.. Fullscreen og installeren har jeg ikke hat noen problemer med. Weblauncher er jo greit, spillets menyer er jo bygget opp akuratt som BF Heroes. Lagger litt når man spawner, men ellers ganske bra aiming. Det eneste jeg irriterer meg over er grafikken. For når EA selv sier "Set in the modern theatre of war Battlefield Play4Free is a first person shooter with realistic graphics" så mener jeg at det i det minste burde komme opp på nivå med BC2.... Men kanskje det bare er fordi spillet er i beta.. Btw. Det er kjempemoro med de gamle gode banene fra BF2 <3 Og at musikken i spillet bokstavelig talt rocker! Musikken god? nei nå kan du ikke være seriøs. billig thrash metal? BIRRR Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Hitboxen i BF2 er slik det burde være. Bortsett fra enkelte tilfeller, gikk kulebanen ofte i alle retninger hvis man ikke lå i ro. I BC2 er det point-and-shot, kulene går rett fram med minimalt fall og spredning, noe som suger griseballer. Slik er det iallefall ikkje med sniper. Trodde kulebanen var ganske lik bf2? En kule faller jo ikkje 1 meter på 50 meter da... Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Mulig, jeg tenker kanskje mere på spredningen av kulene på vanlige automatrifler. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 etter å ha sett en del demonstrasjons videoer om akkurat det med "spraying" på et annet forum (husker ikke hvor) så klarer folk å skyte ganske så nøyaktig med full-auto irl... Mener å ha sett en person skyte så å si i rett linje med SAW på full auto. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Mulig, jeg tenker kanskje mere på spredningen av kulene på vanlige automatrifler. Om du skyter riktig, så sprer de seg ikke nei: Video jeg lagde en stund siden: du ser en klar spredning når jeg ikke tapper http://www.youtube.com/watch?v=BSkuTx-i4DE Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Vietnam må vel være et sikkert kjøp om man digget originale bf:vietnam? Sitter å vurdere om jeg skal kjøpe det eller ikke. Har BFBC2 på steam fra før, dog vært lite spilt i det siste, men tiden da BF:Vietnam var inn var vel noe av den beste gaming tiden for min del, men er ikke helt sikker på Vietnam til BFBC2 av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Tror nok det er verdt å kjøpe vietnam Virker tøft, og blir digg med nye baner og våpen Du vil nok angre hvis du ikke gjør det. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg har forhåndsbestilt BC2Vietnam, og i e-posten fra EA, så står det at man skal laste det ned med EA Download Manager. Men får man gjort det først den 18 desember? Sitat fra e-posten: "FORHÅNDSBESTILL PRODUKTER Bestillinger for objekter som ikke ennå er tilgjengelige fullføres på produktets slippdato. For nedlastbare produkter vil det dukke opp et nedlastingsikon på produktets slippdato, og en e-post vil sendes ut for å si fra om at bestillingen har blitt fullført på produktets slippdato." Det betyr vel at et slikt ikon vil dukke opp i Download Manageren? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) ronron: Vietnam ligger klar allerede, når du går inn på Bc2 så kan du trykke på Vietnam..men åpnes ikke før 18. Ble lagt inn med den siste oppdateringen. Endret 17. desember 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) ronron: Vietnam ligger klar allerede, når du går inn på Bc2 så kan du trykke på Vietnam..men åpnes ikke før 18. Ble lagt inn med den siste oppdateringen. Takk for svar! Det var det jeg mistenkte, men takk for bekreftelsen. Kommer dette til å gjedle fra 00:01? Endret 17. desember 2010 av ronron25 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) JEg kjøpte fra EAstore nå og fikk beskjed om at aktiveringskeyen får jeg i mrora tidlig kl.9. Koden vil bli sendt deg via e-post fra lørdag 18. desember kl. 09:00 GMT / 01:00 PST. Endret 17. desember 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Ok. Den e-posten jeg fikk var ikke så veldig informativ, men finner vel ut av det i morgen. Skal bli gøy å fly Huey igjen . Takk for den siste informasjonen, mer enn hva EA klarte . Endret 17. desember 2010 av ronron25 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 ka med oss som kjøpte på steam? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 ronron: Den eposten gir keyen som man skal taste inn i Vietnam for og åpne opp. Balli: Vet ikke hvordan Steam fungerer på Bc2, men samme "åpnings"-tid regner jeg med. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 står at det kommer om 21 timer Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 i morra kveld da...er vel 09 i morra kveld de mener med meg også regner jeg med da. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 ronron: Den eposten gir keyen som man skal taste inn i Vietnam for og åpne opp. Balli: Vet ikke hvordan Steam fungerer på Bc2, men samme "åpnings"-tid regner jeg med. Skjønner ! Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Husker i BF vietnam, Helikopter rotorene kunne ikke ta skade. jeg pleide og fly lavt og imellom trærene. og sålenge selve helikopter kroppen ikke traff så gikk det bra. Det var dritt gøy. men regner med at det ikke er slik nå mer. Jeg hadde faen meg uber skills i det spillet med helikopter . Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Har alltid digga å fly helikopter. Ingenting slår det. "Fløy hjulvisper" i Desert Combat, f.eks Lost City og CF. Vanvittig gøy . Mellom hus, oppned, under oljeplattformer etc.. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Skal jeg kjøpe det til pc eller xbox? Vietnam altså.. Maskinen kjører bc2 godt på medium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå