Ljóseind Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Må være den morsomste runden jeg noen gang har hatt LOL Haha, fantastisk :!: Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Høøøø ? Hva drepte du med? xb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 The force Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Hmm... Newton hadde ikke vært stolt i så måte ... Endret 14. desember 2010 av MækkTævvish Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Må være den morsomste runden jeg noen gang har hatt LOL Haha, var un-ranked Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 NNoen som har testet ccc10,12 på bc2? Gjerne med et 5970... hadde virklig satt pris på tilbakemeldinger er det betautgave? jeg kan lett teste den, sliter med ccc10.10 har ikke 5970, men 5870. men kan komme med resultat unasett hvis du vil Jo gjerne det Skal ta en test selv... satser på jeg slipper dx10 for og ungå CTD Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) NNoen som har testet ccc10,12 på bc2? Gjerne med et 5970... hadde virklig satt pris på tilbakemeldinger er det betautgave? jeg kan lett teste den, sliter med ccc10.10 har ikke 5970, men 5870. men kan komme med resultat unasett hvis du vil Jo gjerne det Skal ta en test selv... satser på jeg slipper dx10 for og ungå CTD Jeg sliter med random bluescreen (forklaring nederst) som forekommer ganske random, dette skjer KUN når jeg kjører automatisk viftestyring, funker fjell på manuel. MEN det som er mest irriternde (og bc2 relatert) er at HELE skjermen blinker gul aktig når jeg skyter med gunner i blackhawk helikopteret. Virker som om flammen er nærmere "meg" når jeg skyter, og når jeg snur minigunnen maks til en av siden, er flammen ved siden av våpenet. Fikk filmet endel her om dagen som viser det, men filmen lyver litt, er mer linjeblinking når jeg spiller enn det som fraps får tatt opp. Av og til ser det ut som om jeg ser igjennom ett videokamera på skjermen min :S http://www.youtube.com/watch?v=SRSuaAs53IY Legger til at jeg har prøvd Dx9/10/11 og skjer det samme i alle 3 Bluescreen forklaring: Det som skjer er at skjermen sees slik ut men jeg kan fortsatt høre alt som skjer, og i tillegg snakke med andre (sitter som regel på mumble). Dette skjer ikke bare i BC2, men veldig ofte. For meg virker det som om viftestyringen i ccc ikke er helt god, for når jeg setter den over på manuel styring og setter opp hastigheten til ca 30-40% (ligger som regel på 20%) får jeg aldri samme feilen. Har også opplevd at den har blitt sort/rød stripet. Eneste som hjelper er restart, av og til får jeg opp en feilmelding om bluescreen etter restart, men det hører sjeldenheten til. Endret 15. desember 2010 av Borbra Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Siden det ikke vises på sele filmen, så regner jeg med at det er noe galt med skjermen din? Forresten: ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooverbrukt youtube-film-sang 2 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ati radeon 6970 bfbc2: vietnam special edition. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Og dermed har jeg lagt bort COD og er tilbake på BC2. Lagde likegreit en ny solider. Er det noen som blir med å spille (PC)? - Sannsynligvis med Skype Så bare add Enquad =D EDIT: Skrivefeil. Endret 15. desember 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hmm. Hvorfor fikk jeg plutselig 4 Play4Free betakeys på samme mail ? flere som har fått? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 er inne der og. MEN JEG BRENNER MEG GAAAAL AV BC2UPDATEEEER! N'te gangen den stopper midt i. Og 'nam kommer til laurdag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har en ^^ Ganske gøy egentlig, men endel bugs enda, såklart er inne der og. MEN JEG BRENNER MEG GAAAAL AV BC2UPDATEEEER! N'te gangen den stopper midt i. Og 'nam kommer til laurdag! Min stoppet også rundt ca: 30 % ,men etter en stund fortsatte det. Kanskje du burde vente? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har en ^^ Ganske gøy egentlig, men endel bugs enda, såklart er inne der og. MEN JEG BRENNER MEG GAAAAL AV BC2UPDATEEEER! N'te gangen den stopper midt i. Og 'nam kommer til laurdag! Min stoppet også rundt ca: 30 % ,men etter en stund fortsatte det. Kanskje du burde vente? Får feilmelding: "file not found" Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Hmm. Hvorfor fikk jeg plutselig 4 Play4Free betakeys på samme mail ? flere som har fått? Kan du dele ? BTW: Spilte noen timer (rush, softcore, Valparaiso) med 3 kompisser, og det var sykt rått! Jeg var best player 2 runder på rad, og vi var vel beste squaden 3 eller 4 runder på rad. Nesten alle kjørte medic, så vi reviwa hele tiden. Veldig greit det på Rush, slik at man får tilbake tickets! For å oppsumere: Fy faen, BC2 er awesome! Endret 15. desember 2010 av N.N Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Merko, din griz! del! Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Noen som vet om Vietnam vil bli tilgjengelig til nedlasting før 18.12 ? Tenker da på eastore Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 sånn, nå har jeg og P4F beta! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Noen som vet om Vietnam vil bli tilgjengelig til nedlasting før 18.12 ? Tenker da på eastore er ferdig lasta ned med siste bc2 patch e: woop woop! 1k post Endret 16. desember 2010 av oletheking Lenke til kommentar
larsere Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 sånn, nå har jeg og P4F beta! Syntes det var sugen grafikk på det, blir liksom litt bortskjemt av MoH og BC2 Men ellers et greit spill, ihvertfall når det er gratis.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå