Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet er balansert for 24 spillere, det er derfor det er vanskelig å vinne som attacker, spesielt på de mer åpne mapsa. Desverre er det alt for få servere som kjøre 24 players, og folk vil ikke spille på serverne fordi de tror mer spillere automatisk = mer morro.... :thumbdown:

Balansert for 24? lurer på hvor du har fått det i fra...

Lenke til kommentar

Mer spillere er morro!

^

|

|

This!

Hater store maps hvor man må løpe i evigheter for å finne noen, for så å møte:

a) Helicopter

b) Tanks

c) Skutt av sniper...

Selv har jeg ikke hatt spillet lenge nok til å få tracer, og kan dermed ikke ta ut helicopter (finnes det et våpen som kan skyte de, bortsett fra bazooka?)

Små rushmaps med 100-vis av spillere er greit for meg. Tok litt tid å venne seg til "ny aim" i forhold til gamle CS-spill. Foretrekker "hardcode" servere, ettersom deathcam og friendly fire off gjør det litt for enkelt.

Tenker da på teppebombing og nadespam med tanks/helicopter uten å tenke på hva man treffer.

Lenke til kommentar

Hater store maps hvor man må løpe i evigheter for å finne noen, for så å møte:

a) Helicopter

b) Tanks

c) Skutt av sniper...

Selv har jeg ikke hatt spillet lenge nok til å få tracer, og kan dermed ikke ta ut helicopter (finnes det et våpen som kan skyte de, bortsett fra bazooka?)

Små rushmaps med 100-vis av spillere er greit for meg. Tok litt tid å venne seg til "ny aim" i forhold til gamle CS-spill. Foretrekker "hardcode" servere, ettersom deathcam og friendly fire off gjør det litt for enkelt.

Tenker da på teppebombing og nadespam med tanks/helicopter uten å tenke på hva man treffer.

Hater også slik på store maps, men som regel pleier jeg å spawne i basen vår og ta enten heli eller tank og dermed unngå problemet.

Når det kommer til bazooka så funker det fjell å skyte ned heli med den siste du får, AT4. Tar litt tid å bli vant med styremekanismen på den, men pga høy fart er det lettere å ta ned enn med RPG eller Carl Gustav.

De fleste som kan kjøre heli bruker smoke/flares mot tracer, og derfor blir det vanskeligere med RPG/CG enn med AT4

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...