Nerowulf Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) serriøst... jeg har aldri tapt Oasis som defender og aldri vunnet den som Attacker... tilfeldig? Samme her. Er veldig vanskelig å være attacker på Oasis Rush. Lengste jeg har kommet er til andre base Endret 13. desember 2010 av Nerowulf Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Trur jeg har vunnet en gang som attacker på Oasis Rush. Det var dog på infantery only, med rundt 10 spillere. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Spillet er balansert for 24 spillere, det er derfor det er vanskelig å vinne som attacker, spesielt på de mer åpne mapsa. Desverre er det alt for få servere som kjøre 24 players, og folk vil ikke spille på serverne fordi de tror mer spillere automatisk = mer morro.... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Spillet er balansert for 24 spillere, det er derfor det er vanskelig å vinne som attacker, spesielt på de mer åpne mapsa. Desverre er det alt for få servere som kjøre 24 players, og folk vil ikke spille på serverne fordi de tror mer spillere automatisk = mer morro.... Balansert for 24? lurer på hvor du har fått det i fra... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Mer spillere er morro! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 På BF2 var det morsommere med flere spillere, jeg føler ikke at det er like gøy på BC2. Hadde noen morsomme runder istad Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Mer spillere er morro! ^ | | This! Hater store maps hvor man må løpe i evigheter for å finne noen, for så å møte: a) Helicopter b) Tanks c) Skutt av sniper... Selv har jeg ikke hatt spillet lenge nok til å få tracer, og kan dermed ikke ta ut helicopter (finnes det et våpen som kan skyte de, bortsett fra bazooka?) Små rushmaps med 100-vis av spillere er greit for meg. Tok litt tid å venne seg til "ny aim" i forhold til gamle CS-spill. Foretrekker "hardcode" servere, ettersom deathcam og friendly fire off gjør det litt for enkelt. Tenker da på teppebombing og nadespam med tanks/helicopter uten å tenke på hva man treffer. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Hater store maps hvor man må løpe i evigheter for å finne noen, for så å møte: a) Helicopter b) Tanks c) Skutt av sniper... Selv har jeg ikke hatt spillet lenge nok til å få tracer, og kan dermed ikke ta ut helicopter (finnes det et våpen som kan skyte de, bortsett fra bazooka?) Små rushmaps med 100-vis av spillere er greit for meg. Tok litt tid å venne seg til "ny aim" i forhold til gamle CS-spill. Foretrekker "hardcode" servere, ettersom deathcam og friendly fire off gjør det litt for enkelt. Tenker da på teppebombing og nadespam med tanks/helicopter uten å tenke på hva man treffer. Hater også slik på store maps, men som regel pleier jeg å spawne i basen vår og ta enten heli eller tank og dermed unngå problemet. Når det kommer til bazooka så funker det fjell å skyte ned heli med den siste du får, AT4. Tar litt tid å bli vant med styremekanismen på den, men pga høy fart er det lettere å ta ned enn med RPG eller Carl Gustav. De fleste som kan kjøre heli bruker smoke/flares mot tracer, og derfor blir det vanskeligere med RPG/CG enn med AT4 Endret 14. desember 2010 av Borbra Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Funker smoke mot tracer også? Lenke til kommentar
claes Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Du kan jo også skyte heli ned med M95 (tror det er bare den), tar dog endel skudd, også får du jo den etter du har tracer og AT4 (tror jeg) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Du kan skyte piloten med alle våpen, men sniper er best. Ryker piloten, varer ikke helikopteret heller så lenge, men mindre passasjeren er veldig kjapp. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Lurer litt på å kjøpe meg spillet til PC, men lurer på om det fortsatt er mange somspiller det? Er ikke så kult å bruke penger på det for å finne ut av at det knapt finnes folk på servere med god ping Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Er plenty folk som spiller det på pc så det er ikke noe tenke på... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Funker smoke mot tracer også? yes it does Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 NNoen som har testet ccc10,12 på bc2? Gjerne med et 5970... hadde virklig satt pris på tilbakemeldinger Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Lurer litt på å kjøpe meg spillet til PC, men lurer på om det fortsatt er mange somspiller det? Er ikke så kult å bruke penger på det for å finne ut av at det knapt finnes folk på servere med god ping Tror ikke du skal bekymre deg for det du . Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 NNoen som har testet ccc10,12 på bc2? Gjerne med et 5970... hadde virklig satt pris på tilbakemeldinger er det betautgave? jeg kan lett teste den, sliter med ccc10.10 har ikke 5970, men 5870. men kan komme med resultat unasett hvis du vil Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Takker for svar ta blir det nok BF på meg fra play.com til hele 150 kr om det ikke finnes billigere alternativer (Selv om 150 er billig fra før ) Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Må være den morsomste runden jeg noen gang har hatt Var un-ranked, derfor det merkelige screenshottet Endret 14. desember 2010 av N.N Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Må være den morsomste runden jeg noen gang har hatt LOL 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå