Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. hvordan bruker dere smoke-nade? Noen triks eller taktikker dere bruker?

Skyt fi med dem

Du redda meg! Spillte Oasis eller hva det heter, og hadde skutt tom F2000 og hadde tømt pistolen, så kommer det en gal medic etter meg. "What the heck to do, SMOKE!"

Jaggu daua han av det også, og det var sikkert bare en meter eller to fra meg! :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har problemer med connection i BFBC2 og MoH, jeg faller alltid ut etter nøyaktig 20 min (har tatt tiden), jeg får beskjed om at "connection to the game server has been lost" hver gang. Men jeg mister aldri internett eller noe annet som kjører på pcen, eller i andre spill, BFBC2 funker helt fint på xbox og. Noen som vet hva som kan være tilfellet?

Lenke til kommentar

Har problemer med connection i BFBC2 og MoH, jeg faller alltid ut etter nøyaktig 20 min (har tatt tiden), jeg får beskjed om at "connection to the game server has been lost" hver gang. Men jeg mister aldri internett eller noe annet som kjører på pcen, eller i andre spill, BFBC2 funker helt fint på xbox og. Noen som vet hva som kan være tilfellet?

Har eit liknande problem. Alt fryser etter ei viss tid. Sjølve spelet køyrer fint, men all info frå serveren stoppar opp, slik at alle blir ståande og springe på ein plass. Etter rundt 20 sekund får eg connection lost. Nokre gongar kan eg spele lenge og uavbrutt, andre gongar skjer dette etter få minutt in game. Veldig irriterande.

Lenke til kommentar

Har dere Wireless Zero configuration aktivert? den kan lage slike problemer hvis du samtidig bruker trådløs software. Her er det lite annet å gjøre enn å prøve å feilsøke internetten sin og evt ta kontakt med isp-en, fortelle hvilke servere du sliter med å koble til etc.

Musematte: Razer Destructor. Den er av solid plast, ca 1 mm tykk, og fliser seg ikke opp slik tøymattene til razer.

Lenke til kommentar

Har til tider problemer med at skjermen blir hvit. Muspekeren er der fortsatt, men jeg må restarte spillet. Skjer sånn cirka hver gang jeg spiller, men ikke mer enn en gang per gang.

Noen som vet om det er mulig og eventuelt hvordan man bytter posisjon i feks en tanks? Fra fører til maskingevær?

Lenke til kommentar

Du redda meg! Spillte Oasis eller hva det heter, og hadde skutt tom F2000 og hadde tømt pistolen, så kommer det en gal medic etter meg. "What the heck to do, SMOKE!"

Jaggu daua han av det også, og det var sikkert bare en meter eller to fra meg! :D

Du må ha en direkt hit med røyk-granaten for å drepe. Fungerer også med smoke på UAV.

Men å gå tom for ammo som Assault er på grensen til flaut. inv_biggrin.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...