The Doctor Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Tok to runder på Heavy Metal nå. Fikk to av de mest absurde killsene noensinne. Jeg fløy helikopter, jeg hoppet utav, helikopteret krasjet med et fiendtlig helikopter og jeg får to kills + destroy vehicle Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Melder inn, er ledig for litt spilling Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Hmm.. hvordan bruker dere smoke-nade? Noen triks eller taktikker dere bruker? Skyt fi med dem Du redda meg! Spillte Oasis eller hva det heter, og hadde skutt tom F2000 og hadde tømt pistolen, så kommer det en gal medic etter meg. "What the heck to do, SMOKE!" Jaggu daua han av det også, og det var sikkert bare en meter eller to fra meg! 2 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Glemte helt bort at vi mulig skulle spille sammen ^^ netopp spilt et par runder sdm, så orker ikke nu :] Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 off... måtte bare gi meg. svetter så sykt på hendene dagen etter fylla så får nesten ikke til å flytte musa(glassmatte) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Razer Mantis Speed er tingen. Glass er sikkert fint, men jeg hadde ikke brukt lang tid på å knuse noe sånt. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Føler at musa "hakker"/"lagger" i BC2. I Black Ops fløt den normalt, men har litt hakking her altså. Har ikke noe med grafikk å gjøre... Finnes det noe som hjelper? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Skru av vsync pleier å hjelpe EDIT: liker godt glassmatte, men den har sine ulemper. Svetter man så kleber labbene til matta og musa skipper på foktighet, men den tåler mer enn man skulle tro Endret 11. desember 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
claes Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Har problemer med connection i BFBC2 og MoH, jeg faller alltid ut etter nøyaktig 20 min (har tatt tiden), jeg får beskjed om at "connection to the game server has been lost" hver gang. Men jeg mister aldri internett eller noe annet som kjører på pcen, eller i andre spill, BFBC2 funker helt fint på xbox og. Noen som vet hva som kan være tilfellet? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Har problemer med connection i BFBC2 og MoH, jeg faller alltid ut etter nøyaktig 20 min (har tatt tiden), jeg får beskjed om at "connection to the game server has been lost" hver gang. Men jeg mister aldri internett eller noe annet som kjører på pcen, eller i andre spill, BFBC2 funker helt fint på xbox og. Noen som vet hva som kan være tilfellet? Har eit liknande problem. Alt fryser etter ei viss tid. Sjølve spelet køyrer fint, men all info frå serveren stoppar opp, slik at alle blir ståande og springe på ein plass. Etter rundt 20 sekund får eg connection lost. Nokre gongar kan eg spele lenge og uavbrutt, andre gongar skjer dette etter få minutt in game. Veldig irriterande. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Har dere Wireless Zero configuration aktivert? den kan lage slike problemer hvis du samtidig bruker trådløs software. Her er det lite annet å gjøre enn å prøve å feilsøke internetten sin og evt ta kontakt med isp-en, fortelle hvilke servere du sliter med å koble til etc. Musematte: Razer Destructor. Den er av solid plast, ca 1 mm tykk, og fliser seg ikke opp slik tøymattene til razer. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Min tøymatte er ikke oppfliset. har vel hatt del ca ett år eller noe nå. Er bare å behandle den fint. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Har til tider problemer med at skjermen blir hvit. Muspekeren er der fortsatt, men jeg må restarte spillet. Skjer sånn cirka hver gang jeg spiller, men ikke mer enn en gang per gang. Noen som vet om det er mulig og eventuelt hvordan man bytter posisjon i feks en tanks? Fra fører til maskingevær? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Man bytter plass i kjøretøy med F-tastene: F1,F2 osv. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Man bytter plass i kjøretøy med F-tastene: F1,F2 osv. haha, så enkelt ja, takker Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Hvor mye må jeg betale for vietnam pakken når den kommer ut til Xbox? Lenke til kommentar
claes Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Koster rundt 100kr til PC, så det blir vel normalen på 1200 MS Points Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 serriøst... jeg har aldri tapt Oasis som defender og aldri vunnet den som Attacker... tilfeldig? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Du redda meg! Spillte Oasis eller hva det heter, og hadde skutt tom F2000 og hadde tømt pistolen, så kommer det en gal medic etter meg. "What the heck to do, SMOKE!" Jaggu daua han av det også, og det var sikkert bare en meter eller to fra meg! Du må ha en direkt hit med røyk-granaten for å drepe. Fungerer også med smoke på UAV. Men å gå tom for ammo som Assault er på grensen til flaut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå