Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Recon/snipere er jeg enig med, men å skjelle ut forbanna noobtubere synes jeg er helt greit. Jada, utviklerne var dopa nok til å ha det med i spillet, men trenger for helvete ikke å bruke det om du ser en stakkars fiende. At folk skal trenge 1 rakett for å drepe folk (RPG) skjønner jeg heller ikke.

Men snipere skal være litt unna, ja.

Hvorfor la være å bruke noen våpen når det er likt for alle? Alle kan jo bruke de våpna! Liker man ikkje at de våpan er med i spillet, så la være å spille spillet :D

Vil heller kalle det noob å bli stadig drept av noobtube eller CG. Det betyr ofte at man camper :p

Jeg er lei av folk som maser om nade spam, CG spam og noobtubespam. Lurer på hvem som kom med utsagnet først   :hmm: En må jo ha startet dette med klagingen. Det er jo blitt en sport i å klage virker det som. 

Blir jo evig kjedelig spill om alle skal bare skyte med kruttlapper på hverandre, altså bare f.eks pistol. 

"nei ikkje bruk maskinpistol med magnum ammo, det er feigt" 

Jeg pleier å si: Shut up and play ;)

Kunne ikke ha vært mer enig med deg der Niz :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morro å snipe fra vindmøllene på Heavy Metal. Spess uten Killcam  :new_woot:

Morro å drepe idiotane oppå der med mortar  :thumbup:

Skal ikkje mykje til for å skjønne at ein sitt oppå der, når skotet kjem inn i 45 graders vinkel.

Jeg liker å ta dem med shockpad eller pistol :p

Repair tool er tingen.

ELlers, hvis jeg spiller på softcore uten tk, så pleier jeg å legge et par C4 ladninger hos en gruppe med recons i skauen. Det rydder unna området og kunne ikke vært en bedre måte å få oppmerksomheten til Cg brukere og andre wookies.

Lenke til kommentar

Til diskusjonen om snipers:

Ja, det kan vere greitt med ein eller to GODE recons på strategiske plassar. Men når det sitter 7 av 10 ubrukelige noobs i skauen heilt bakerst på Isla Inocentes, blir eg forbanna. Då er allereie halvparten av det andre laget oppe på det lille fjellet for å drepe dei få attackers som IKKJE campar.

Det kan bli for mykje av det gode.

Lenke til kommentar

Spør du meg så er ikke recon en sniper... Motion sensors og c4 er jo ting som egner seg mye bedre helt i fronten der ting skjer, men så var det teori og praksis da :p

Men HEY folk ser en børse med 12x zoom, janei da graver vi oss ned og får kanskje 5-6 kills i løpet av en game :ermm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spør du meg så er ikke recon en sniper... Motion sensors og c4 er jo ting som egner seg mye bedre helt i fronten der ting skjer, men så var det teori og praksis da :p

Men HEY folk ser en børse med 12x zoom, janei da graver vi oss ned og får kanskje 5-6 kills i løpet av en game :ermm:

Riktig.

Sååå, "sniper nubs" :

Så, gå inn i en tom server, lær å kast c4, gjerne mot venner, lær quickscoping, eller bruk all-class våpen.. Men da kan du vel likesågodt bruke assault med allclass våpen (iom at du får c4 og ammobox)

Eller spill endel SDM med venner, så vil du fort merke hvillken fordel motion sensors gir til laget (pga det er 3 andre lag mot dere + random spawns så det er aldri godt å vite hvor fienden er.), og det blir etterhvert en vane å bruke det.

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Noen som er med på litt samspill idag? : ] (softcore helst)

Hadde vært kult om vi hadde mekket en skikkelig squad i conquest, eller sdm : 3 (eller rush.. :tease:)

Så om nizzen leser dette, Få opp TS'en! 8D

Jeg er med, om jeg får grave meg ned ett par hundre meter vekke og skyte folk.. :p

Neida, kan godt gå assault/engineer/medic, eller recon med G3 eller 870, helst hardcore for min del, though

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...