IskaldCola Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Det er ikke så utrolig dyrt, så du overlever vel Link til EA Store. Det selges på Steam også. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg er klar for litt lek med flammekasteren etter endt eksamensøkt! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg blir så sinnsvakt irritert når idioter som skal leke sniper stiller seg rett ved siden av meg når jeg er recon selv. Finn deg en egen jævla plass, din forbaska idiot! Hvilken invalid apekatt av en sniper synes den er en konge ide å stå i en jævla klynge med andre snipere? Ble noen teamkills idag, ja. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Jeg blir så sinnsvakt irritert når idioter som skal leke sniper stiller seg rett ved siden av meg når jeg er recon selv. Finn deg en egen jævla plass, din forbaska idiot! Hvilken invalid apekatt av en sniper synes den er en konge ide å stå i en jævla klynge med andre snipere? Ble noen teamkills idag, ja. Jeg blir så sinnsvakt irritert når idioter som spiller recon sitter og graver seg inn i en plass og gror fast der hele runden sammen med en klynge andre snipere. Forbaska idioter! Hvilke invalide apekatter av noen recon er det som syns det er en konge idè å sitte på samme plassen hele runden og ikke bidra med en dritt for laget? Det at du faktisk teamkiller også pga det bare ga meg en ekstra god latter, og en lite notis om at jeg aldri vil spille med deg. Endret 10. desember 2010 av Möllers Tran 5 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Hvis du sikter til at jeg er en av de, så tar du nok feil. edit: Altså, jeg på ingen måte en av de som "gror seg fast" på et sted en hel runde. Teamkiller gjerne idioter derimot. Endret 10. desember 2010 av Mr. Graves Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Morro å snipe fra vindmøllene på Heavy Metal. Spess uten Killcam Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg blir så sinnsvakt irritert når idioter som spiller recon sitter og graver seg inn i en plass og gror fast der hele runden sammen med en klynge andre snipere. Forbaska idioter! Hvilke invalide apekatter av noen recon er det som syns det er en konge idè å sitte på samme plassen hele runden og ikke bidra med en dritt for laget? Det at du faktisk teamkiller også pga det bare ga meg en ekstra god latter, og en lite notis om at jeg aldri vil spille med deg. Det er i sånne tilfeller (når jeg er på motstanderlaget) jeg spawner som engineer med Carl Gustav. Et velplassert prosjektil eller to midt i en sånn klynge gir en veldig god følelse! Så får de heller syte resten av runden og kalle meg "CG NOOB", "nolifer" og whatever. De fortjener ikke bedre Ellers har jeg sluttet helt å bruke CG, og føler at det er litt flaut at jeg har platinum CG og 40mm Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Morro å snipe fra vindmøllene på Heavy Metal. Spess uten Killcam Morro å drepe idiotane oppå der med mortar Skal ikkje mykje til for å skjønne at ein sitt oppå der, når skotet kjem inn i 45 graders vinkel. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Morro å snipe fra vindmøllene på Heavy Metal. Spess uten Killcam Morro å drepe idiotane oppå der med mortar Skal ikkje mykje til for å skjønne at ein sitt oppå der, når skotet kjem inn i 45 graders vinkel. Jeg liker å ta dem med shockpad eller pistol Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 quick scope ftw Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Det kan jeg skrive under på Mum - du er ganske stø på sniperrifla di - det har jeg skjønt etter å ha spilt i samme squad som deg flere ganger nå Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Morro å snipe fra vindmøllene på Heavy Metal. Spess uten Killcam Morro å drepe idiotane oppå der med mortar Skal ikkje mykje til for å skjønne at ein sitt oppå der, når skotet kjem inn i 45 graders vinkel. Nei, selvsagt ikke, men mangen noobs som ikke skjønner det. Da blir de som oftest sure og man får en krass melding i chatten Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 quick scope ftw Har endelig begynt å få skikkelig taken på de greiene der uten 4x Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Vet ikke om den har blitt postet før, men det er en rimelig ny video (for min del) som har kommet ut. Jeg er solgt. http://www.gametrailers.com/video/vietnam-dlc-battlefield-bad/708327 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Såg ein video om kor flott dei hadde spelt inn nye lydar til Vietnam, men tanks-lyden var jo berre kopiert frå BC2 Ellers såg det veldig bra ut, can't wait! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Jeg blir så sinnsvakt irritert når idioter som spiller recon sitter og graver seg inn i en plass og gror fast der hele runden sammen med en klynge andre snipere. Forbaska idioter! Hvilke invalide apekatter av noen recon er det som syns det er en konge idè å sitte på samme plassen hele runden og ikke bidra med en dritt for laget? Det at du faktisk teamkiller også pga det bare ga meg en ekstra god latter, og en lite notis om at jeg aldri vil spille med deg. Det som irriterer meg er folk som whiner over nettopp dette. Spesielt om man løper rundt på slagmarken, blir skutt av en sniper, så strømmer glosene alle som en rennende ut av kjeften på dette individet om hvor jævla noobish det er med recons og generelt bare QQ resten av runden og er frekk med andre. Det andre er folk på mitt eget lag som merker det at jeg sitter ett stykke vekke fra MCOMS (attacker), så tar de seg en fin jævla spasertur opp til meg, teamkiller meg, skjeller meg ut i chatten og løper vekk fra stedet med "æren" i behold for å ha drept sin egen teammate fordi han hadde en ghillie suit og en stakkarslig rifle. Så her er min personlige mening om hva en recon burde gjøre: Hva skal en recon gjøre? Løpe rundt som en rambo og skyte fra seg med en M95 fra fem meters avstand? Nei. Grave seg ned en plass 478938 meter vekke? Nei. Grave seg ned en plass 387423 meter vekke og bevege på seg for hvert første/andre kill han tar? Ja. Jeg personlig kan fint sitte på samme plassen en hel runde og samtidig hjelpe laget. Skyte en kar som defuser MCOM, sprenge en tanks, skyte de som armer MCOM, skyte angripende tankser, infanteri, whatsoever. Edit: herpderp, lufter litt frustrasjon. er trøtt og sur og irritert på alt og alle. Endret 11. desember 2010 av Friction# 2 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Recon/snipere er jeg enig med, men å skjelle ut forbanna noobtubere synes jeg er helt greit. Jada, utviklerne var dopa nok til å ha det med i spillet, men trenger for helvete ikke å bruke det om du ser en stakkars fiende. At folk skal trenge 1 rakett for å drepe folk (RPG) skjønner jeg heller ikke. Men snipere skal være litt unna, ja. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Recon/snipere er jeg enig med, men å skjelle ut forbanna noobtubere synes jeg er helt greit. Jada, utviklerne var dopa nok til å ha det med i spillet, men trenger for helvete ikke å bruke det om du ser en stakkars fiende. At folk skal trenge 1 rakett for å drepe folk (RPG) skjønner jeg heller ikke. Men snipere skal være litt unna, ja. Hvorfor la være å bruke noen våpen når det er likt for alle? Alle kan jo bruke de våpna! Liker man ikkje at de våpan er med i spillet, så la være å spille spillet Vil heller kalle det noob å bli stadig drept av noobtube eller CG. Det betyr ofte at man camper Jeg er lei av folk som maser om nade spam, CG spam og noobtubespam. Lurer på hvem som kom med utsagnet først En må jo ha startet dette med klagingen. Det er jo blitt en sport i å klage virker det som. Blir jo evig kjedelig spill om alle skal bare skyte med kruttlapper på hverandre, altså bare f.eks pistol. "nei ikkje bruk maskinpistol med magnum ammo, det er feigt" Jeg pleier å si: Shut up and play Endret 11. desember 2010 av Nizzen 2 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg er noob fordi dritten løper etter meg med RPG/noobtube, greit. Jeg beveger meg hele tiden, minus da MCOM saken er aktivert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå