Nizzen Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 eh... sist jeg sjekket så var der ikke køsystem(selv om tanken høres forlokkende ut) så da bør det ikke vær noe stress at "førstemann til mølla" prinsippet som gjelder... Dog, det er lov å bruke hodet! Dvs man stikker ikke av med heliet til en som er ute for og reparere det feks... Infantery only er tingen Slike servere liker jeg å spille på. Samme som jeg nesten bare gjorde på BF2 også Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Hmm.. hvordan bruker dere smoke-nade? Noen triks eller taktikker dere bruker? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Hmm.. hvordan bruker dere smoke-nade? Noen triks eller taktikker dere bruker? Tja, før man skal defuse en bombe eller plante en bombe kommer smoken godt med. Når det kommer til folk som TKer for at de skal komme først, så banner jeg dem somregel Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Hmm.. hvordan bruker dere smoke-nade? Noen triks eller taktikker dere bruker? Skyt fi med dem Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Hvis det er et så stort problem med TKill så er det bare å spille vanlig mode! Core er ikke så ille. Ikke ille overhodet. Fikk 9 dogtags forrige runde to av dem var golden. Knifa fire stykk på noen få sekunder, blant annet. De sto HELT inni hverandre, bak et hushjørne, og ingen merka at jeg sneik meg opp bakfra. Haha, i sånne situasjoner øker pulsen min alltid drastisk! Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 eh... sist jeg sjekket så var der ikke køsystem(selv om tanken høres forlokkende ut) så da bør det ikke vær noe stress at "førstemann til mølla" prinsippet som gjelder... Dog, det er lov å bruke hodet! Dvs man stikker ikke av med heliet til en som er ute for og reparere det feks... Infantery only er tingen Slike servere liker jeg å spille på. Samme som jeg nesten bare gjorde på BF2 også I couldn't agree more, men er ikke mange slike servere... mulig jeg ikke har sett godt nok etter Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Hmm.. hvordan bruker dere smoke-nade? Noen triks eller taktikker dere bruker? Skyt fi med dem hahahahahaha alltid morro! Har 40 kills med den nå xD Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Elska toolen jeg Løpte med engineer kun for den. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 ^Defib <3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Var US på Heavy Metal igår og løp/klatret opp den ene fjellsiden over B, knifet tre russere. Bannet en del folk for TK og, faen for noen idioter som TK'er fordi de skal ha chopper, for deretter å styrte det fordi de ikke kan fly. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Ja det er så unødvendig. Jeg er ikke noe god til å fly, så jeg holder meg helt enkelt unna. Skal sies at det hender jeg finner en tom server og øver meg litt på manuvrering i ny og ne Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Står rett med heli og spammer "E" jeg. Jada, dauer ofte etter 10sek i lufta, men samma det. Får jo flydd litt. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Hmm.. hvordan bruker dere smoke-nade? Noen triks eller taktikker dere bruker? Jeg springer rundt hjørner og inne i bygninger og dreper øyeblikkelig fiender så fort jeg ser dem. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Et annet irritasjonsmoment er folk som på død å liv skal fly heli, men styrter det før de har kommet ut av egen base(gjerne med meg ombord) Kan du ikke fly, så gi f... Er ikke så vansklig å finne en tom server man kan øve inn det grunnleggende på. Finner ikke smily som beskriver mitt syn på saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Koster de nye kartene penger, forresten? Hørte noen rykter, er ikke helt oppdatert. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 De er gratis. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Koster de nye kartene penger, forresten? Hørte noen rykter, er ikke helt oppdatert. så vidt jeg vet, så er det gratis for PC, mens det koster noe penger for de på konsoll om de ikke er VIP. Mulig jeg tar feil tho Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Hvorfor laster jeg ned BFBC2 Vietnam Multiplayer Update? Får jeg det gratis eller? =D Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Vietnam fulgte med i siste patch, men du må dessverre betale for å låse det opp. 8 dager igjen nå Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Whaat okei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå