Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

eh... sist jeg sjekket så var der ikke køsystem(selv om tanken høres forlokkende ut) så da bør det ikke vær noe stress at "førstemann til mølla" prinsippet som gjelder... Dog, det er lov å bruke hodet! Dvs man stikker ikke av med heliet til en som er ute for og reparere det feks...

 

Infantery only er tingen  :thumbup:

 

 

 

 

 

Slike servere liker jeg å spille på. Samme som jeg nesten bare gjorde på BF2 også  :love:

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er et så stort problem med TKill så er det bare å spille vanlig mode! Core er ikke så ille. Ikke ille overhodet.

 

Fikk 9 dogtags forrige runde :love: to av dem var golden. Knifa fire stykk på noen få sekunder, blant annet. De sto HELT inni hverandre, bak et hushjørne, og ingen merka at jeg sneik meg opp bakfra.

 

Haha, i sånne situasjoner øker pulsen min alltid drastisk!

Lenke til kommentar

eh... sist jeg sjekket så var der ikke køsystem(selv om tanken høres forlokkende ut) så da bør det ikke vær noe stress at "førstemann til mølla" prinsippet som gjelder... Dog, det er lov å bruke hodet! Dvs man stikker ikke av med heliet til en som er ute for og reparere det feks...

 

Infantery only er tingen  :thumbup:

 

 

 

Slike servere liker jeg å spille på. Samme som jeg nesten bare gjorde på BF2 også  :love:

 

 

I couldn't agree more, men er ikke mange slike servere... mulig jeg ikke har sett godt nok etter :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...