TheCatIsALie Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Håper snart BFBC2 Vietnam kommer som pre-order på broadparkgames.. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) dobbelpost Endret 7. desember 2010 av Milt Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Plager ikke meg å spille på tv2. Bare faller tilbake på medic jeg og gresser grovt på det. +1 Jeg er ikke så kjent med andre norske servere. Har selvfølgelig vært innom New Maps Only! da :!: Litt kjipt man ikke får helt vanlige assault rifler til medic, hadde likt det bedre enn 100kg LMG. Hva med (A)G3 da, nå til og med med nye sikter. Jeg liker dette våpenet! Kan være noe med at jeg bruke AG3 med red dot når jeg tjenestegjorde i Forsvaret Enemy spotted by simen kjelsrud, on Flickr Endret 7. desember 2010 av Milt Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Heavy metal er dårligste mappet jeg noengang har spilt på bfbc2 tror jeg.. 0_0 Makan Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Syntes det var bra jeg. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Først må du enten løpe som faen for å så kjøretøy, eller så må du gå 10min, og så å bli skutt av sniper. Yay. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Først må du enten løpe som faen for å så kjøretøy, eller så må du gå 10min, og så å bli skutt av sniper. Yay. Noen liker sikkert det også, men jeg liker action hele tiden Slik som Valparaiso, og faktisk det nye snøbrettet som jeg ikkje husker hva heter Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Først må du enten løpe som faen for å så kjøretøy, eller så må du gå 10min, og så å bli skutt av sniper. Yay. Noen liker sikkert det også, men jeg liker action hele tiden Slik som Valparaiso, og faktisk det nye snøbrettet som jeg ikkje husker hva heter Sikkert Cold War. Jeg liker det ganske godt, minus at jeg ikke kan se veldig langt. Og granater og slikt. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg liker Oasis (Conquest). Hender det blir sykt mye action der Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Cold War og Oasis er kult. Cold War Rush HC og Oasis CQ HC spesielt Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Med action mener dere folk som spammer ned bygninger med mortar, nades, og rpg's? Er rett før jeg bruker noobtube og rpg selv.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Heavy metal er dårligste mappet jeg noengang har spilt på bfbc2 tror jeg.. 0_0 Makan Hva da, vent på kamp helikopter, ta ut mostanderen sine helikopter, ta en low pass til anti-air grunneren plukke den ut og koss deg Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Heavy metal er dårligste mappet jeg noengang har spilt på bfbc2 tror jeg.. 0_0 Makan Hva da, vent på kamp helikopter, ta ut mostanderen sine helikopter, ta en low pass til anti-air grunneren plukke den ut og koss deg spilte SDM Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 hm... får aldri tatt m-coms jeg Ender somregel alltid opp med å dekke en som planter xD Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) gladnyhet! http://blogs.battlef...ngs-dec-21.aspx også: Endret 8. desember 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Beta Alltid kjekt med litt frustrasjon over ting som ikke virker! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) we’re giving you, the players, the power to unlock this fifth map! So what do you need to do? Easy. You and all your friends playing on PS3, PC, or Xbox 360 need to perform 69 million team actions across Battlefield: Bad Company 2 and Battlefield: Bad Company 2 Vietnam. So what’s a team action? Well, it’s any and all of these: resupply, revive, heal, spot, and repair. We start counting on December 21st, so make sure you contribute from the start! 69 millioner , håper dette er totalt over alle spillere. Endret 8. desember 2010 av Balli Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Går fort det Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 we’re giving you, the players, the power to unlock this fifth map! So what do you need to do? Easy. You and all your friends playing on PS3, PC, or Xbox 360 need to perform 69 million team actions across Battlefield: Bad Company 2 and Battlefield: Bad Company 2 Vietnam. So what’s a team action? Well, it’s any and all of these: resupply, revive, heal, spot, and repair. We start counting on December 21st, so make sure you contribute from the start! 69 millioner , håper dette er totalt over alle spillere. Samtlige spillere, ja. Det var det samme i BF1943, hvor det ble unlocka et map eller noe på 43 millioner global kills. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Da ikke mange har forstått at det ikke er Call of Duty de spiller, kan det ta litt tid. Overdriver nok litt, men er lei av late medics. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå