Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plager ikke meg å spille på tv2. Bare faller tilbake på medic jeg og gresser grovt på det.

+1

 

Jeg er ikke så kjent med andre norske servere. Har selvfølgelig vært innom New Maps Only! da :!:

 

 

Litt kjipt man ikke får helt vanlige assault rifler til medic, hadde likt det bedre enn 100kg LMG.

 

Hva med (A)G3 da, nå til og med med nye sikter.

Jeg liker dette våpenet! Kan være noe med at jeg bruke AG3 med red dot når jeg tjenestegjorde i Forsvaret :)

 

4525003455_efa664739c.jpg

Enemy spotted by simen kjelsrud, on Flickr

Endret av Milt
Lenke til kommentar

Først må du enten løpe som faen for å så kjøretøy, eller så må du gå 10min, og så å bli skutt av sniper.

 

Yay.

 

Noen liker sikkert det også, men jeg liker action hele tiden Slik som Valparaiso, og faktisk det nye snøbrettet som jeg ikkje husker hva heter :p

 

Sikkert Cold War. Jeg liker det ganske godt, minus at jeg ikke kan se veldig langt. Og granater og slikt.

Lenke til kommentar
we’re giving you, the players, the power to unlock this fifth map!

 

So what do you need to do? Easy. You and all your friends playing on PS3, PC, or Xbox 360 need to perform 69 million team actions across Battlefield: Bad Company 2 and Battlefield: Bad Company 2 Vietnam. So what’s a team action? Well, it’s any and all of these: resupply, revive, heal, spot, and repair. We start counting on December 21st, so make sure you contribute from the start!

69 millioner :eek: , håper dette er totalt over alle spillere.

Endret av Balli
Lenke til kommentar
we’re giving you, the players, the power to unlock this fifth map!

 

So what do you need to do? Easy. You and all your friends playing on PS3, PC, or Xbox 360 need to perform 69 million team actions across Battlefield: Bad Company 2 and Battlefield: Bad Company 2 Vietnam. So what’s a team action? Well, it’s any and all of these: resupply, revive, heal, spot, and repair. We start counting on December 21st, so make sure you contribute from the start!

69 millioner :eek: , håper dette er totalt over alle spillere.

 

Samtlige spillere, ja. Det var det samme i BF1943, hvor det ble unlocka et map eller noe på 43 millioner global kills.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...