The Doctor Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 De gangene jeg bruker 40mm er det som smoke. RPG og CG brukes i 1 av 100 tilfeller på infanteri, men da bare på pur faen. Ellers er det til å ta ut tankser eller andre kjøretøy Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Da må jeg ha kommet på veldig dårlig server. En annen ting: Hvorfor har ikke mitt medic-våpen med red dot innebygd.. red dot? Måtte gjette hvor midten på siktet var.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Da må jeg ha kommet på veldig dårlig server. En annen ting: Hvorfor har ikke mitt medic-våpen med red dot innebygd.. red dot? Måtte gjette hvor midten på siktet var.. MG36 har ikkje red dot i hardcore mode mener jeg på Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Da siktet er innebygd, er det noe teit. Men, bytta til våpenet over, det funka bedre. Litt kjipt man ikke får helt vanlige assault rifler til medic, hadde likt det bedre enn 100kg LMG. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Litt kjipt man ikke får helt vanlige assault rifler til medic, hadde likt det bedre enn 100kg LMG. Hva med (A)G3 da, nå til og med med nye sikter. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Fikk endelig prøvd BC2 online i går. Oppdaget at jeg manglet en patch, slik at jeg ikke fant noen servere. TV2 serverne er fulle av unger som enten rusher eller camper, så jeg fant meg en fin server med litt færre folk hvor vi samarbeidet ganske bra uten kommunikasjon. Utrolig kult spill Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Spiller en del på den ene server som for øyblikket kunn kjører Heavy Metal. Hovedsaklig pga folk leaver veldig fort når den bytter til et av de andre nye mapsa. Den er mer eller mindre stabbfull hele dagen, så da satt jeg like godt bare opp det mappet. Irriterende når folk TK'er hverandre pga de vil kjøre helikopteret. Skjedde et par ganger med meg igår. Da var det bare en ban som måtte til :!: Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Litt kjipt man ikke får helt vanlige assault rifler til medic, hadde likt det bedre enn 100kg LMG. Hva med (A)G3 da, nå til og med med nye sikter. Har ikke den. Er i level 15. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Fikk endelig prøvd BC2 online i går. Oppdaget at jeg manglet en patch, slik at jeg ikke fant noen servere. TV2 serverne er fulle av unger som enten rusher eller camper, så jeg fant meg en fin server med litt færre folk hvor vi samarbeidet ganske bra uten kommunikasjon. Utrolig kult spill Det med rushing er jo strengt tatt poenget. De som camper blir rushet fordi campere ikke gjør motstand for å holde objective Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 hm... har endelig funnet den perfekte balansen mellom hitreg, recording og fps på prosessoren Blir nok en skikkelig montage nå frem til jul ^^ Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 funnet en glitch på Cold War Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Spiller en del på den ene server som for øyblikket kunn kjører Heavy Metal. Hovedsaklig pga folk leaver veldig fort når den bytter til et av de andre nye mapsa. Den er mer eller mindre stabbfull hele dagen, så da satt jeg like godt bare opp det mappet. Irriterende når folk TK'er hverandre pga de vil kjøre helikopteret. Skjedde et par ganger med meg igår. Da var det bare en ban som måtte til På tv2 HC serverene skjer dette hver gang. En grunn for at jeg ikkje spiller så ofte på tv2. Er bare forbanna fjortisser og russere der 1 Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Hei, Takk for at du handler hos EA Store. Vi forstår at du har hatt problem med SPECACT-kit-kjøpet ditt. Selv om dette problemet nå er løst har vi lyst til å gi deg en kode for 50 % av et spill på EA Store, for å veie opp bryderiet dette har forårsaket. XXXXXXXXXXXXX Vennlig hilsen EA Kundesupport : D Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Ble dessverre ikke begeistret for noen av de nye mapsene. Må nok bare bli mer vant til dem. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 På tv2 HC serverene skjer dette hver gang. En grunn for at jeg ikkje spiller så ofte på tv2. Er bare forbanna fjortisser og russere der Ugh, norske servere generelt... Forferdelige greier. Får vel spille litt BC2 igjen da... Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Plager ikke meg å spille på tv2. Bare faller tilbake på medic jeg og gresser grovt på det. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 HAdde akkurat en syyyk runde! Ble en del footage der ja Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 ENDELIG funker bc2 igjen. En uke med installeringer, avistalleringer, mas med support, patching og korrupte filer er endelig over. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 ed2w4e8xw 25% rabatt på EA store. skal egentlig ikke fungere på forhåndsbestillinger, men de som skal bestille kan vel prøve uansett. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) "VoucherCodes.com25%" (case sensitive) gir 25% på alt på eastore, selv pre-order. Endret 7. desember 2010 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå