Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var no 40mm og C4 der og :innocent:

 

C4 er greit nok, da jeg burde sett den (men fokuserte mer på de 3-4 fiendene). 40mm .. :mad:

 

Vist jeg var enginer hadde jeg skutt den RPG (Der dere var samlet) eller du var inni huset.

 

RPG har flere bruksområde :innocent: Ta ut en barrikade f.eks (Person som campe i et hus), ta ut flere en et mål (En samlet gjeng) eller ta ut fiendtlig kjøretøy.

 

Selvsagt er det noen som bruke den enda mer.....

Lenke til kommentar

Haha :D Cold War er voldsomt intens, og det blir ikke bedre når "alle" slår seg løs med RPG og 40mm. Velkjent problem ;)

 

@ Mumriken: Når jeg kjøpe Specact på EA Store, så stod det spesifisert at jeg måtte kjøpe med samme EA-kontoen jeg bruker i BC2. Kjøpte -> startet spillet -> fungerte som smurt.

Får du opp de nye våpnene hvis du trykker deg inn på "weapons and gadgets" (eller noe i den duren)? Når du joiner en server vil du få 8 klasser å velge mellom i stedet for 4.

Lenke til kommentar

Haha :D Cold War er voldsomt intens, og det blir ikke bedre når "alle" slår seg løs med RPG og 40mm. Velkjent problem ;)

 

@ Mumriken: Når jeg kjøpe Specact på EA Store, så stod det spesifisert at jeg måtte kjøpe med samme EA-kontoen jeg bruker i BC2. Kjøpte -> startet spillet -> fungerte som smurt.

Får du opp de nye våpnene hvis du trykker deg inn på "weapons and gadgets" (eller noe i den duren)? Når du joiner en server vil du få 8 klasser å velge mellom i stedet for 4.

 

Liker best Recon på Coldwar som defend og assault på attack. Bruke selv 40mm på folk som camper inni hus, mye bedre det en å springe inn og slåss mot dem :blush:

Lenke til kommentar

Oasis er så flatt.. andre som stusser på dèt? xD

 

 

Cold war er altfor lys. altså, snøen lyser opp for mye iforhold f.eks white pass.

harvest day er full av snipere

heavy metal har jeg ikke prøvd så mye enda... 8D

 

Oasis er ganske bra! Nice map for assault. Harvest day (Ta deg en tank og den sniperen kan sitte der han sitt :p), liker veldig godt Heavy Metal, men enormt med teamkilling over chopper :S

 

Liker faktisk best Coldwar.... :whistle:

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

La nå barna more seg med black ops og andre barnespill, mens de seriøse tar Battlefield.

 

Black Ops har hvertfall et mye bedre ballansert system når det kommer til våpen. Spilt i 70 timer og blitt drept 18 ganger av tube innen 4000 deaths.

 

Kos deg med rocketspam og 40mm deaths

 

I'm 12, what is this?

 

 

Bare campere som lar seg drepe av simple ting som CG.

Og 40mm er da ikke OP idetheletatt i bfbc2. den suger egentlig.

Lenke til kommentar

La nå barna more seg med black ops og andre barnespill, mens de seriøse tar Battlefield.

 

Black Ops har hvertfall et mye bedre ballansert system når det kommer til våpen. Spilt i 70 timer og blitt drept 18 ganger av tube innen 4000 deaths.

 

Kos deg med rocketspam og 40mm deaths

 

I'm 12, what is this?

 

 

Bare campere som lar seg drepe av simple ting som CG.

Og 40mm er da ikke OP idetheletatt i bfbc2. den suger egentlig.

 

Enig der.

 

Syns no ikke Black Ops var bra eller ballansert.... mer sagt for enkelt. Et spill som passer mye bedre på konsoll en pc.

 

BC2 er no ikke det enormt med RPG, 40mm (vertfall ikke på HC) men untakk er det selvsagt.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...