hightow Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Jepp, samme soldat. Vietnam er expansion, multiplayer, nye maps. Vietnam er en del av patchen som kom med VIP Map Pack 7, så bare la spillet oppdatere seg selv så har du den. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 MEN du kan ikke spille vietnam før den 21, 18 hvis du har kjøpt det via EAstore Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Mitt Battlefiled fungerar inte Går inte att öppna Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 MEN du kan ikke spille vietnam før den 21, 18 hvis du har kjøpt det via EAstore Ikke nødvendigvis via eastore. *pirke* :!: *preordre fra steam* Lenke til kommentar
hightow Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Street Date: December 21 (DEC. 18 ON EA STORE) Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 "pre purchase battlefield: bad company 2 vietnam and start playing 3 days early on steam!" - steam store. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Jepp, samme soldat. Vietnam er expansion, multiplayer, nye maps. Vietnam er en del av patchen som kom med VIP Map Pack 7, så bare la spillet oppdatere seg selv så har du den. Jeg har forstått det slik at du starter på en ny soldat. Du starter ihvertfall ikke med alle våpna regner jeg med. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Må ma ha BC2 før man kjøper Vietnam? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Jepp, det er en expansion. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Jepp, samme soldat. Vietnam er expansion, multiplayer, nye maps. Vietnam er en del av patchen som kom med VIP Map Pack 7, så bare la spillet oppdatere seg selv så har du den. Jeg har forstått det slik at du starter på en ny soldat. Du starter ihvertfall ikke med alle våpna regner jeg med. Nei, ettersom det er en expansion hadde det vært veldig rart om du fikk unlocket alt av våpen/gadgets fra starten av. Jeg leste et sted tilbake at en kan bruke samme soldat. Når de nå i siste patch har lagt inn autologin, så forsterkes det utsagnet. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Mitt Battlefiled fungerar inte Går inte att öppna reinstall Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Ser ingen grunn for at man ikke skal kunne bruke samme soldat i vietnam. Er jo bare samme navn, alt av unlocks osv må jo gjøre på nytt i det nye spillet. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 MEN du kan ikke spille vietnam før den 21, 18 hvis du har kjøpt det via EAstore Jeg har kjøpt Vietnam via EAstore. Når kan jeg finne spillet i "mine spill" og når kan jeg laste det ned? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 MEN du kan ikke spille vietnam før den 21, 18 hvis du har kjøpt det via EAstore Jeg har kjøpt Vietnam via EAstore. Når kan jeg finne spillet i "mine spill" og når kan jeg laste det ned? Du finner ikke spillet i "mine spill". Du starter Bad Company 2 og trykker på Vietnam knappen, det kan du forsovidt gjøre nå, men da står det at det ikke er released enda. Det med nedlastning, så kom det med forrige patchen. Du kan spille den 18. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=C8XkRT1C36w Harvest Day var litt gøy.. 1 Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Det der er Oasis vel, ikke Harvest Day ihvertfall Lenge siden jeg har spilt BC1 dog, så ikke hør på meg :!: Endret 4. desember 2010 av Claaaes Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Ja, det er Oasis. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Endret tittel, men ser ikke helt ut til å ha skjedd alle plasser enda. Da var det Harvest Day som var så forbanna svær. At vi ikke gadd å spille veldig lenge. Oasis var noe tynn og lang, med var gøy til tider. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Spray and pray 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Du må starte på nytt pga. nye våpen osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå