Borbra Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Var artig å spille på serveren din likte godt de nye mapsene men er det muligheter for at du endrer til RUSH i morgen? Jepp, det er ordnet nå. Finner riktignok ikke "Cold War" mappet. Hvor har det tatt veien? Har kunn BC1_Harvest_Day_GR (Harvest Day), BC1_Oasis_GR (Oasis), MP_SP_002GR (Heavy Metal). KONGE regner med jeg kommer til spille MYE på den i kveld men kjipt ang Cold War, virket som ett artig map Endret 2. desember 2010 av Borbra Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Da har TV2 fått inn mapsene på noen av serverne. Har ikke fått full oppdatering på hvike servere som kjører hva, men jeg vet at vi har: TV2 - 27 ALL NEW MAPS RUSH TV2 - 28 ALL NEW MAPS CQ Sannsynligvis softcore siden det ikke står noe om hardcore. TV2 - 44 OASIS RUSH HARDCORE TV2 - 34 COLD WAR RUSH HARDCORE Kommer med info når jeg får den fulle oversikten Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Litt award action fra de nye banene ^^ btw, kontaktet ea support som gav meg en kode å redeeme for å få specact.. noe gikk veldig feil ja... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Da har TV2 fått inn mapsene på noen av serverne. Har ikke fått full oppdatering på hvike servere som kjører hva, men jeg vet at vi har: TV2 - 27 ALL NEW MAPS RUSH TV2 - 28 ALL NEW MAPS CQ Sannsynligvis softcore siden det ikke står noe om hardcore. TV2 - 44 OASIS RUSH HARDCORE TV2 - 34 COLD WAR RUSH HARDCORE Kommer med info når jeg får den fulle oversikten Har dem ikke HC med alle maps? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Har dem ikke HC med alle maps? Det har vi sikkert, men på All Rush serverne har jeg ikke anelse om hva den nåværende rotasjonen er. Skal ta å spørre han som fikser med dette nu Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg får ikke lasta ned den nye map packen på Xboxen! Er ingen andre baner som blir brukt for øyeblikket heller! Får bare beskjed om at jeg må oppdatere når jeg skal laste ned map packen, også skjer det ikke mer. Noen andre som har dette tullet? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Har du lastet ned Vietnam patchen? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Kan man manuelt laste ned patcher på xbox a? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Tror det. Du må ha lastet ned Vietnam Patchen/prepatchen for å kunne få de nye banene. Edit: Mange sliter med å få spilt på de nye kartene, samt meg. Mange kart ble borte nå nettopp så har bare 4 kart jeg kan spille på. Andre som sliter med det også: http://forums.xbox.com/35175711/ShowPost.aspx Endret 2. desember 2010 av Rockna Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Snakka med EA chat support, og det var visst et større problem. Prøvde å slette caches, game files osv uten hell. Så, nå må jeg spille igjennom SP en gang til for å ha det fullført, og jeg får heller ikke spilt online Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Alt funker fint hos meg. Måtte bare oppdatere PunkBuster, da jeg ble kicka ut litt avogtil.. Men nå er alt bra. De nye bretta funker for meg heldigvis.. Eastore da.. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 PyrionZ: Fant nettopp ut at du kan ikke laste ned updaten nå, pga at serverne er delvis nede. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 De nye mappene er bra, men særlig "Heavy Metal", spesielt for sånne som meg som liker boff-boffer og helikoptere. Ser frem til en jul med mye moro . Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Nå håper jeg inderlig at reperatøren fra altibox har kommet å fikse nettet nå. Jeg dør hvis jeg ikke får spilt bc i helga Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg får ikke patchet, får bare feilmelding midt i eller da jeg prøver å starte spillet etterpå. Reistallert 6-7 ganger nå fra disc. Neste spill kjøper jeg jaggu meg på steam! Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) EDIT: Slett. Lag. Endret 3. desember 2010 av Karmany1234 Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Det er så urettferdig. Jeg kan spille til krampen når meg. Åpner jeg en pensumbok så snorker jeg etter en side. 2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Fleste vet vel dette, men poster for kanskje noen ikke har lest: http://xbox360.ign.com/articles/113/1138244p1.html Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har kjøpt Vietnam fra EA store med en kode jeg fikk her. Må jeg vente til release før jeg kan lase ned? Finner ikke Vietnam i mine spill i EA downloader... Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Har kjøpt via steam jeg. Kan man bruke samme "soldat" på tvers av versjonene? Litt kjipt å starte fra scratch. Er dette en expansionpack eller et nytt spill egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå