Solid Snail Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Satans nettverk, faller ut hvert minutt, får ikke til å laste ned patchen! RAGEEEEE Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Fortsatt problemer på steam, eller bare hos meg? Patchen laster ikke ned, store er ikke mulig å bruke, og spillet kan ikke starte pga. steam error. Edit: Nå fungerer det visst Var 2 filer som tydeligvis hadde blitt korrupt. Etter en validate av cache begynte patchen å laste ned. Endret 1. desember 2010 av Bjorkizz Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Noen som har fått testa ut de nye kartene? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Har nå satt opp en server med 3 av de nye mapsa (mulig det 4. mappet er kunn rush). Det kjøres hardcore Conquest atm. Serveren heter forøyblikket bare "New Maps Only!" Setter pris på tips til nytt navn. Må vel ha noen flere admins også etterhvert. Edit: LoL, 2min etter at jeg satt opp serveren, så er den stapp full.. Endret 1. desember 2010 av Merko. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/1378377-preorder-specact-6.html#post18838441 problemer for oss som kjøpte SPECACT i går Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 @Merko. "Siemn is awesome! New maps only 24/7" er et flott navn Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Merko, hva med "NOR New Maps Only"? og jeg kan fint være moderator (hvis det er mulig) hvis du trenger Endret 1. desember 2010 av Borbra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg kan godt få prioritert plass Mye kø Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Skal teste Heavy Metal nå, ser ut som et bra map Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Noen andre med 360 som ikke får lastet ned Map Pack 7? Nvm, ser ut som jeg må laste ned Vietnam patchen Endret 1. desember 2010 av Rockna Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 skulle til å joine, men så at servern var på stein, saks og papir Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Spilte litt på Oasis, men tok en kjapp runde på Heavy Metal. Ligger klart an til å bli min nye favoritt ved siden av Arica Harbor. Perfekt for de som liker sniping på min måte. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 må si at Oasis på conquest er den største clusterfucken jeg har vært med på 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Heavy Metal CQ var ubeskrivelig gøy Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Heavy Metal CQ var ubeskrivelig gøy meeh... et stort camp Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Camping flere hundretusener mil vekke fra går jo ikke an jeg greide det iallefall ikke. Var litt for "tåkete" så jeg holdt meg på midten Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 blir snipet hele tiden uansett, gjennom vegger, steiner og ble tilogmed skutt mens jeg satt i tank... Ganske forbanna på at det ikke finnest en eneste skikkelig spiller her... Harvest day var baaaare campende attackers Oasis var et svææært clusterfuck Heavy Metal var bare camping Cold war fikk jeg ikke prøvd fordi en engineer og medic samarbeidet med å drepe meg mest mulig (revive, cg, revive, cg x20) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Kan vel få samla en gjeng fra forumet og få igang noe spilling. Da skal jeg heller være assault/engineer/medic Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Fikk sjekket mapsene nå kjappt på SDM før jeg skal dra bort og ikke får spilt før søndag :S Så veldig bra ut, men var endel campere 0_0 FIkk prøvd alle unntatt cold war Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Kan vel få samla en gjeng fra forumet og få igang noe spilling. Da skal jeg heller være assault/engineer/medic meg, tj og kansje ojen er klar for å spille i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå