N1ko Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Går det ann å pause BC2 Updater programmet? Den sluker jo hele linja mi... Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Map Pack 7 kommer i morgen: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/4199196.page I tillegg har de gitt oss en sykt dårlig changelog. her er noe av det andre som er fiksa: + Team squads tab now shows what kits people are using. + 2 MComs in White Pass rush moved to the outside. + Auto Login + New chatbox design (dark grey framed with a light grey) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 I like. : 3 Men HELVETTE, jeg skal bort på vestlandet helt til søndag!?!?!?!?! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Vestlandet er jo koselig det :> Angående forandringene vi fikk idag så ser jeg på auto login som en bra ting, iallefall for meg. - New chatbox design (dark grey framed with a light grey) Meh. Har man oppe chattevinduet og trykker tab samtidig for å se scoreboard så blir hele greien svart. (noe jeg gjør ofte) - Team squads tab now shows what kits people are using. Ja, jo. Helt ok. - 2 MComs in White Pass rush moved to the outside. Spiller aldri på dette mapet, men tror jeg spilte det engang og om det er de to jeg mener det er som er flyttet er det goodie goodie. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Vestlandet herjer! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det gikk iallefall fort å laste ned patchen Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Hadde en utrolig morsom runde på en TV2 SQDM HC, med ca. 10 spillere. Alle var recons, bortsett fra meg, som snipa med M14 4x scope og en medic. Var veldig hund og katt Er ikke ofte man har det morro på en TV2 server! Jizz: EDIT: Noen som har lagt merke til dette? Den første virker som den amerikanske medicen redesigna, og de to andre er den russiske. Kan nevne at begge de to andre typene, den orginale amerikanske og rusiske medicen var med. Også, hvordan for man disse: Endret 1. desember 2010 av N.N Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hadde en utrolig morsom runde på en TV2 SQDM HC, med ca. 10 spillere. Alle var recons, bortsett fra meg, som snipa med M14 4x scope og en medic. Var veldig hund og katt Er ikke ofte man har det morro på en TV2 server! Jizz: EDIT: Noen som har lagt merke til dette? Den første virker som den amerikanske medicen redesigna, og de to andre er den russiske. Kan nevne at begge de to andre typene, den orginale amerikanske og rusiske medicen var med. Også, hvordan for man disse: De nye skinnene du ser er specact, du får det for 40kr på EA store, det er bare nye skins dog. 360 og ps3 har hatt denne dlc'en før, men det ble først tilgjengelig på pc med den nye patchen. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Får vel begynne å game litt igjen. Ny map pack blir nice! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Får vel begynne å game litt igjen. Ny map pack blir nice! Hehe jeg også, om BC2 funker da. Regner med jeg må reinstallere Windows før det skal gå Setter opp en server med kunn de 4 nye mapsa, så fort dem kommer ut. Lenke til kommentar
wwws78 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tok en evighet å oppdatere i dag, men ingen nye kart å se? Er det et spesielt klokkeslett det blir tilgjengelig eller noe sånt? Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Etter det jeg kan lese av kommentarer på battlefield bloggen så har det ikke kommet ut noen steder i verden. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har vietnam kommet ut? Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tok en evighet å oppdatere i dag, men ingen nye kart å se? Er det et spesielt klokkeslett det blir tilgjengelig eller noe sånt? De har litt problemer med noe servergreier. Er ingen ETA enda. Har vietnam kommet ut? 18. eller 21. desember. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har vietnam kommet ut? 18. for PC (forhåndsbestilt fra EA Store eller Steam), 22. for konsoll i Europa. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Får vel begynne å game litt igjen. Ny map pack blir nice! Hehe jeg også, om BC2 funker da. Regner med jeg må reinstallere Windows før det skal gå Setter opp en server med kunn de 4 nye mapsa, så fort dem kommer ut. KONGE regner med at meg og tj kommer til å være mye inne der i helga Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Så braa!..blir nok til å ønske seg seg utvidelsen til jul da jo Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 KONGE :Dregner med at meg og tj kommer til å være mye inne der i helga hehe ;p forslag til servernavn..? Så braa!..blir nok til å ønske seg seg utvidelsen til jul da jo Hehe, med rabattkode, så koster ikke utvidelsen mer enn 80kr hos Eastore, så du skal nok alltid få tak i den om ikke du får det til jul ;p Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 KONGE :Dregner med at meg og tj kommer til å være mye inne der i helga hehe ;p forslag til servernavn..? Burde jo ha noe med New maps only f.eks. men har ikke den het Kristiansand Kamp Sone før? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Burde jo ha noe med New maps only f.eks. men har ikke den het Kristiansand Kamp Sone før? naj, har en Kristiansand kamp sone som kjører rush. Setter opp en ny som kjører kunn de 4 nye mapsa. men får vel finne på noe da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå