NoNamesLeft Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Endelig bytte ut det påtrynet sikte til M14 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Spilte første runde på leeeenge igår, fikk 15-0 på SDM ^^ G3 og c4 Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Laster ned update nå, can`t wait! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Forbannede dritt, den stopper på loader-00.fbrb. Noen som har ett fornuftig svar? Alt er sluppet gjennom brannmuren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Den sto lenge her også, men så fortsatte den etter en stund Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Here is a complete list of all the fixes for PC in this update: - Acog and Red dot scope now equippable on MK-14 and G3. - Fixed an issue where the Bullet Tracers wouldn't display - Fixed an issue where Play Now wouldn't work - Added Ticket Count for Conquest end of round. - Added the server info to the objectives screen. Hvordan i helsikke blir dette 2.6 gigs? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 OO wait what, er det mappack NÅ? :D Er ihvertfall veeeeldig stor patch... 2.6 gb Lenke til kommentar
hightow Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Hver eneste map har jo en slik fil. Må heller se på progress-baren om den rører på seg istedet. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Mapsene er i patchen, de blir bare ikke released enda. Sto vel noe om "Preparation for the upcoming Vip Mappack 7" eller noe slikt. ' Men ja, den beveger på seg nå, Siemn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Mapsene er inkludert i updaten, men de blir ikke aktivet før du skriver inn koden Edit: vietnam that is Endret 30. november 2010 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Digger den Vietnamknappen! Mimring på høyt nivå fra tiden med BF Vietnam og Creedence i bakgrunnen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Mapsene er inkludert i updaten, men de blir ikke aktivet før du skriver inn koden Edit: vietnam that is ææææ, får man ikke map pack 7 før man kjøper Vietnam? D: Det er litt dritt.. Men men, får fikse meg vietnam på release. Håper det veldig enkelt går ann å kjøpe det så det kobles til kontoen. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Aning om hvordan jeg får tak i min cd-key? Jeg har mistet spillet, men har jo en registrert konto. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Spillte akkurat med det mest ubrukelige laget jeg noen gang har vært med.... jeg og en random dude hadde 10 killstreak hver i defence på hver base, men likevel klarte ikke de 14 andre å holde dem unda ett eneste objective... vi ble rett og slett most! Og til slutt var det bare vi to som hadde over 1 i ratio Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Mapsene er inkludert i updaten, men de blir ikke aktivet før du skriver inn koden Edit: vietnam that is ææææ, får man ikke map pack 7 før man kjøper Vietnam? D: Det er litt dritt.. Men men, får fikse meg vietnam på release. Håper det veldig enkelt går ann å kjøpe det så det kobles til kontoen. Nei, map-packen får du selv om du ikke har vietnam. Men istedet for at Vietnam kommer som egen nedlastning og styr, lastes det ned som en update i BFBC2. Dette er jo en adskillig mye bedre løsning, enn f.eks special forces til BF2. Og hvis man kjøper Vietnam-kode, blir det aktivert Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 men vist man ikke skal ha Vietnam så har man da 2gb med ting man ikke trenger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Godt mulig at Vietnam kommer i egen nedlastning, men ja. Hvis du ikke skal ha vietnam, er det godt mulig at du har 2 GB, som du ikke har noe nytte av Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Typisk at steam-serverene er offline når jeg vil oppdatere Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Typisk at steam-serverene er offline når jeg vil oppdatere Så det er flere som opplever det. Trodde det bare var meg. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 er vist så godt som hele landet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå