The Doctor Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 For meg er en bolt action rifle svaret. Noe ala GOL eller SV98, skyt piloten, ferdig And I did it again. To ganger på Valparaiso og en gang på Nelson Bay (om det var det det mappet het). Deilig følelse gjennom hele kroppen Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Vil ha patch/nye maps nåååå!!! har ikke noe å spille pga jeg er pisslei BC2 og hater Black ops Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 vi vant Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Heh typisk SDM runde dèt ;D Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Jeg pleier å sanke jævlig med kills på SDM eller CQ på visse baner, hadde 27-7 senest igår på CQ på Arica Harbor Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 spilte litt på TV2 03 serveren i går sammen med tj, folk begynte etter hvert å rope cheater etter oss siden vi satt i heli men en ting som var litt kjipt var at det var noen som drepte meg og tj opptil fler ganger (aka teamkill) fordi vi ville ha heli, hadde fraps oppe men fikk ikke tatt opp, så har ikke noe bevis desverre, men kjipt er det uansett Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Hvordan gjorde han det? Btw: Hadde en hyggelig samtale med en fyr som hete OleBrumm. Han brukte bare cg og jeg sa et vennlig spørsmål til han før han begynte å si at jeg søyt jevlig osv. Fyren klarte ikke å holde seg saklig og kom bare med ting som at jeg sugde osv (selv om jeg hadde betydelig flere kills osv) elsker sånne folk Endret 29. november 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Sånne folk er så gøy å prate med Iallefall for meg, siden jeg drar frem denne: 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Leken runde som defender på Arica Harbor. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Rabattkoden jeg postet (20% rabatt på ea store), har nå gått ut... SPECACT koster bare 40 kroner uansett da, så nå er jeg online med ny patch og nye klær : D Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Ser man det ja. Ny patch på 2,6GB. Glad jeg har 100MBb/s internett Skal bli gøy å utforske de nye banene, samt vente i spenning på mail fra EA Store med koden for å låse opp Vietnam. @ Tecfan: Sparte over 20kr pga deg, så takk skal du ha Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Banene er ikke med i patchen Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Nå som jeg hadde store forventniger her.. Satser på at det ikke er lenge til de kommer, for de skulle vel komme før Vietnam? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Hadde store forventinger Jaja, har no vertfall lastet den ned Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Vel, banene er med i patchen, men de er ikke released enda... Vietnam kommer 21. desember Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Vel, banene er med i patchen, men de er ikke released enda... Vietnam kommer 21. desember Der forsvant den juleferien Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Flotters, da er flørten med Black-ops snart over Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Da har heldige meg fått betakeys til BFP4F Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Da har heldige meg fått betakeys til BFP4F *Løper å sjekker mail-boxen* SKUFFA!! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Laster ned patchen nå. Blir vel litt spilling, må teste ut ACOG og red dot på G3 og MK-14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå