Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis ordren din inneholder en nedlastbar programvare, har du 30 dager til å laste ned kjøpet ditt. Vi anbefaler at du lagrer en kopi av den nedlastede filen på en ekstern driver, CD, DVD eller et annet lagringsmedium i tilfelle datamaskinen skulle få problemer eller den nedlastede filen blir skadet.

 

Får man bare laste ned en gang? Dårlig alternativ til steam dette her.

 

Lenke til kommentar

Hvis ordren din inneholder en nedlastbar programvare, har du 30 dager til å laste ned kjøpet ditt. Vi anbefaler at du lagrer en kopi av den nedlastede filen på en ekstern driver, CD, DVD eller et annet lagringsmedium i tilfelle datamaskinen skulle få problemer eller den nedlastede filen blir skadet.

 

Får man bare laste ned en gang? Dårlig alternativ til steam dette her.

 

 

Ja. Bare å lagre spillet på et par forskjellige cd'er og kanskje en ekstern harddisk.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest litt rundt på det offisielle BC2 forumet, ser det ut som Vietnam følger med i en patch, og vi som kjøper må låse det opp med en kode. Det stod også at den koden man får ved å kjøpe på EA Store vil virke på Retail, EA Store og Steam-versjonene av BC2. Koden kommer sikkert på mail når Vietnam er klart.

 

Dette forumet er det jeg snakker om.

 

-Would also encorange you to check EA Store on Friday 26th November for another Battlefield exclusive.

 

- you only need the code for Vietnam, nothing to download for it to work, it isnt actually a download - so wont show in your EADM - on the release date you will get an email with a code for redemption in game. The game will auto-patch before release.

 

- I can confirm the following:

 

The Three day exclusive head start will ONLY be available from EA Store.

 

Steam probably will sell the game - but not with the three day head start.

 

The game will work with ANY version of the game you have bought (retail, EA Store, Steam etc).

 

The game will be available to pre-order on EA Store in Asia and Australia in the next few days.

 

Hope this helps.

Lenke til kommentar

Og så et litt mer BC2 relatert spørsmål:

 

Hvordan er det mulig å ta ned et heli som bare driver og fjerner traceren hele tiden? Vanvittig irriterende, og Blackhawk ble plutselig overpowered når de gjorde det lett å unnslippe tracer.

 

 

AT4

 

er faktisk latterlig enkelt med AT4, de har skrudd farten altfor mye opp med den nye patchen

Lenke til kommentar

Og så et litt mer BC2 relatert spørsmål:

 

Hvordan er det mulig å ta ned et heli som bare driver og fjerner traceren hele tiden? Vanvittig irriterende, og Blackhawk ble plutselig overpowered når de gjorde det lett å unnslippe tracer.

 

For meg er en bolt action rifle svaret. Noe ala GOL eller SV98, skyt piloten, ferdig :)

 

Har merket den en gang :innocent:

Lenke til kommentar

Det er min måte å bli kvitt problemet på :tease:

 

Er ikke annet enn flaks og litt beregninger så er piloten død, og du får en deilig følelse gjennom hele kroppen.

 

This is my rifle. There are many like it, but this one is mine.

My rifle is my best friend. It is my life.

I must master it as I must master my life.

My rifle, without me, is useless.

Without my rifle, I am useless.

I must fire my rifle true.

I must shoot straighter than my enemy who is trying to kill me.

I must shoot him before he shoots me. I will...

Lenke til kommentar

27Nov-Saturday-8nE6p8.png

:hmm:

 

Tror ikke jeg forstår noen av de språkene..

 

Har gått på en smell før hos EA, men kan jeg kjøpe feks 3-4 keys på samme EA Konto? Eller må jeg opprette en konto for hver key?

 

Kjøpt hos EA før, 2 BC2 nøkkler. Kjøpte først en, så 2 litt etter.

Endte med at jeg bare fikk én key. + de trakk begge kjøpene 2 ganger slik at de tok 1600,- som jeg aldri fikk se igjen :nei:

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...