Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Teit at de får spille før oss, men jaja :p

 

 

Spesielt når det er svensker som lager spillet...

 

Bad company er en serie som startet på Battlefield Bad Company og fortsetter nå på Battlefield Bad company 2 som kommer ut om 6 dager

 

Du glemte vel et 2-tall der jeg satt det inn?

Lenke til kommentar

btw;

Trodde EU og US var et og samme spill? Og at det bare går på hvor servere er plassert... Derfor burde det gå ann for oss nordmenn å spille etter den 2. Mars sålenge de vi har bestilt hos sender det avgårde innen da, noe som er lite tenkelig. Men jeg regner med at jeg får spillet den 3 eller 4 av absoluttspill

Lenke til kommentar

btw;

Trodde EU og US var et og samme spill? Og at det bare går på hvor servere er plassert... Derfor burde det gå ann for oss nordmenn å spille etter den 2. Mars sålenge de vi har bestilt hos sender det avgårde innen da, noe som er lite tenkelig. Men jeg regner med at jeg får spillet den 3 eller 4 av absoluttspill

Jepp, du får sannsnyligvis spillt det den 4. siden det er vel da det åpner for oss i europa :thumbdown:

 

Amerikaneren er først på alt :nei:

Lenke til kommentar

Er limited edition kun til de som forhåndsbestiller eller får man tak i det i butikken ogsp på releasedagen?

 

Kun til de som forhåndsbestiller. Men fordelene man får med i LE, blir nok mulig å få tak i ved å levle opp. Blir feigt hvis bare vi som har forhåndsbestilt kan bruke dette på slagmarken. Så ingen krise, sånn jeg har forstått det. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er vel EA Games som er utgiver av dette spillet, så det er vel derfor det kommer først i USA. Det samme med MANGE andre spill (viss jeg ikke har missforstått)

 

Også har det vel noe med at bare i USA så bor det over 300 millioner folk, så hvorfor ikke gi ut der først?

Bor flere i Kina, hvorfor ikke gi ut der først? :p

Lenke til kommentar

Det er vel EA Games som er utgiver av dette spillet, så det er vel derfor det kommer først i USA. Det samme med MANGE andre spill (viss jeg ikke har missforstått)

 

Også har det vel noe med at bare i USA så bor det over 300 millioner folk, så hvorfor ikke gi ut der først?

Bor flere i Kina, hvorfor ikke gi ut der først? :p

Manglende kjøpekraft blant kinesere, vel.

Lenke til kommentar

Det er vel EA Games som er utgiver av dette spillet, så det er vel derfor det kommer først i USA. Det samme med MANGE andre spill (viss jeg ikke har missforstått)

 

Også har det vel noe med at bare i USA så bor det over 300 millioner folk, så hvorfor ikke gi ut der først?

 

Spillet er presentert av EA Russia så skjønner fortsatt ikke hvorfor USA skal ha det først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...