Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei nettopp kjøpt meg bad company 2 her, men får ingen nett servere. åpna portene i router, men når jeg prøver å sette inn redeem code så står det at den ikke virker/er brukt. Hadde et problem med det da jeg installerte spillet, men restarta så fungerte det, men prøvde bare campaign. Hvertfall så får jeg ikke spilt online, noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Hei nettopp kjøpt meg bad company 2 her, men får ingen nett servere. åpna portene i router, men når jeg prøver å sette inn redeem code så står det at den ikke virker/er brukt. Hadde et problem med det da jeg installerte spillet, men restarta så fungerte det, men prøvde bare campaign. Hvertfall så får jeg ikke spilt online, noen som har opplevd det samme?

 

har du oppdatert spillet? kjør BFBC2update.exe

Lenke til kommentar

Hei nettopp kjøpt meg bad company 2 her, men får ingen nett servere. åpna portene i router, men når jeg prøver å sette inn redeem code så står det at den ikke virker/er brukt. Hadde et problem med det da jeg installerte spillet, men restarta så fungerte det, men prøvde bare campaign. Hvertfall så får jeg ikke spilt online, noen som har opplevd det samme?

 

 

Har du en skikkelig EA-konto som du logger på med da? Hva slags redeem kode er det snakk om? PC?

Lenke til kommentar

Selv kjøpte jeg dette spillet ene og alne pga black ops, skulle se hvordan det ble og skjønte at det ikke var noen vits i å kjøpe, pluss at jeg tenkte at alle 1337- 12-åringene som aimer som aimbots har bytta spill. Var selv en hardbarka cod 4 spiller, ikke rørt cod mw2. Men er litt vanskelig dette battlefield spillet.

 

Har kun spilt en runde med soft core på cod4, for dere som jeg vet hva det vil si. Burde jeg da kjøre HC på BC2? er det tilsvarende? For jeg sliter veldig til å få kills i dette spillet, forventer ikke at jeg skal eie spillet ut og inn, men tar litt motet av meg at jeg bruker opp et helt magasin på f.eks engineer på ganske nært hold, og treffer på 25% av kulene. (ikke ren sprayn'pray taktikk, men burster) Hadde liksom sett for meg at planter man 3-4 kuler i brystet på en kar så burde han død. Men kan jo være jeg bommer helt banalt også da.

 

Har også våpnene veldig mye og si? eller er det "bare" hva man er komfortabel med? for å sammenligne med cod4 så brukte jeg for det meste bare ak, mp5, m9(pistiol) og den sniperrifla du starta med. Har bare 1 1/2 time ingame så skjønner jo at jeg må spille litt mere.

Lenke til kommentar

Har kun spilt en runde med soft core på cod4, for dere som jeg vet hva det vil si. Burde jeg da kjøre HC på BC2? er det tilsvarende? For jeg sliter veldig til å få kills i dette spillet, forventer ikke at jeg skal eie spillet ut og inn, men tar litt motet av meg at jeg bruker opp et helt magasin på f.eks engineer på ganske nært hold, og treffer på 25% av kulene. (ikke ren sprayn'pray taktikk, men burster) Hadde liksom sett for meg at planter man 3-4 kuler i brystet på en kar så burde han død. Men kan jo være jeg bommer helt banalt også da.

 

Har også våpnene veldig mye og si? eller er det "bare" hva man er komfortabel med? for å sammenligne med cod4 så brukte jeg for det meste bare ak, mp5, m9(pistiol) og den sniperrifla du starta med. Har bare 1 1/2 time ingame så skjønner jo at jeg må spille litt mere.

 

Har ikkje spelt cod4.

Men det fins eit mangfald av servers med forskjellige innstillingar. Nokre kjører softcore, med spotting og lågare damage, nokre har HC og andre kan ha ingen spotting men låg damage, medan andre har spotting, men hc-skade.

Sjølv likar eg den siste varianten best.

 

Som nybegynner er det vanskeleg som engi, det første engivåpenet suger balle. Spesielt på SC. Eg likar meg best som recon i låg level, M24 har nesten høgast damage i heile spelet. Fin i nærkamp er den også.

Medic er lettast etter du får M249 eller M60, synast eg.

XM8 er vel det tidlegaste gode assault-våpenet.

 

Om du trur du er dårleg i starten, så skulle du ha sett meg. rundt 0.10 i K/D og virra rundt heile runda utan å treffe noko. Men det blir betre etter litt tid, no ligg eg oftast over 1 i K/D, og bidreg mykje til at laget vinner.

Lenke til kommentar

Har også våpnene veldig mye og si? eller er det "bare" hva man er komfortabel med? for å sammenligne med cod4 så brukte jeg for det meste bare ak, mp5, m9(pistiol) og den sniperrifla du starta med. Har bare 1 1/2 time ingame så skjønner jo at jeg må spille litt mere.

Våpen har ikke så mye å si, dvs alle har sine fordeler og ulemper. Så det gjelder å finne det du liker selv. Jeg spiller stort sett assault, og har nå gått tilbake til det første våpenet som var tilgjengelig (AEK-971).

Du vil uansett "slite" i starten mot folk som har flere timer enn deg i spillet - de kjenner våpnene, kartene og spillemodusene bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...