Nerowulf Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Er det mulig for meg å kopiere patch fra en annen som allerede har lastet ned og installert? Hvis det er mulig, hva må jeg kopiere? Har ikke lyst til å laste ned den siste store patchen Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Minnepinne med patchen? Er da vel ikke så vanskelig. Har selv spillet i Steam så trenger ikke og tenke på det. Har vel blitt installert av seg selv Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Ja, men jeg er på et sted hvor man må betale for hver MB man bruker. Så vil helst spare så mye som mulig Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Alt for lite liv her, er alle blitt Blops fanboys eller? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Ikke jeg. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Goodie. Har 10 venner i friendslisten, nå er det bare to av de som er noenlunde aktive. Resten har gått over til krigføring for fjortiser. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Driver med krigføring for fjortiser selv atm siden jeg har tett på 300 timer så føler meg unnskyldt for mitt utroskap Kommer tilbake når jeg kan slakte vietconger(evt når det kommer ny mappack) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Jajo, er vel bare meg som aldri går lei BC2 Har spilt 260 timer +- Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Har mista lysta og gått over til League of Legends på fulltid her. Orker bare ikke konstant død av horer. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Begynner riktignok å merke at det går mer tid til WoW her men jeg har et visst ansvar som admin føler jeg, så jeg burde vel være noenlunde aktiv på serverne uansett. edit: ord deling lulz Endret 15. november 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Orker bare ikke konstant død av horer. Hvis du spiller mye HC skjønner jeg akkurat hva du mener. Tilfeldighetene der er spektakulere. Sitter selv og venter på BF3. I mellomtiden hadde det vært fint om DICE kunne gi ut de nye mapsa til BC2. Er drittlei de smale bakgatene. Endret 15. november 2010 av dicktator Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Ah, gleder meg til ny mappack jeg og. Skal bli herlig å få litt forandring og lære seg litt nye spots med min kjære rifle. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 har spilt i 450 timer ca (steam). Temlig lei, er mye bugs med bc2en min også, så ja er lei mildt sagt. Bestilt med ops i posten. Spill for fjortisser? Jaha, din mening Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Bc2 er så overlegent til black ops.. men er litt lei bc2. Skal begynne igjen når vietnam og mappacks kommer! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Er møklei fjortiser som skriker som om det var verdens undergang over micen. Og alle de perksene og alle attachments man har er jo helt på jordet. Spiller heller Sims enn å spille Cod. Etter MW2 gikk det en vei, og den veien pekte ned, ned og atter ned. 1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Kan ikke eksamen berre forsvinne slik jeg kan få opp Paranor høgre opp på HW.no leaderboard Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Kan ikke eksamen berre forsvinne slik jeg kan få opp Paranor høgre opp på HW.no leaderboard Du har fått en aldri så liten konkurrent i meg. Startet ny soldat igår, har 2.04 i KD nå og den er på vei opp. Får legge den til i leaderboardet når jeg føler tiden er inne Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Er dette en liste for folk i denne tråden? I så fall, legg til Tecfan Endret 16. november 2010 av Tecfan Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Nei, gi oss navnet på denne nye soldieren nu! Eeeegentlig ganske lik vending som meg, Paranor. Du er på 20 timer ish spilt, med 2000 kills ish. Jeg er 60 timer spilt, med 6000 kills ish. Men siden du "nesten bare" bruker kjøretøy og UAV så blir KD'en skyhøy hos deg :0 (æ har 1.87) Jeg kan jo skilte med litt actual combat 227 dogtags og 334 c4 kills beviser vel close combat stilen *skryte skryte MEN du har 60 mer SPM enn meg ^^ Endret 16. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Nei, gi oss navnet på denne nye soldieren nu! Venter til jeg får en akseptabel KD, noe ala 3 eller 4 Killsene mine kommer for det meste fra sniping, så KD'en går sakte men sikkert opp edit: min mainsoldier Endret 16. november 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå