Chad Thundercock Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) "VIP Map Pack 7 is all about listening to the community" Og AKKURAT derfor vil DICE få en legendestatus, de bryr seg om kjøperne og produktet de har skapt *tåre* Endret 8. november 2010 av dicktator Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hell yeah. Ny map pack? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jaggu! Får sjekke her! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg har ventet på Oasis siden BFBC2 kom ut, så dette var absolutt en flott overraskelse! Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Konge! Nye baner er alltid gøy. Har aldri prøvd Oasis da jeg aldri har prøvd BC1, men høres ut som om mange liker den, og det er jo bra Endret 8. november 2010 av Bjorkizz Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 når kommer map pack 7 ut da? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 hva kom i VIP map pack 1, 2, 3, 4, 5, og 6? har fått med meg at det har vært noen maps som har fått flere game modes, men det teller ikke for meg... Snakker såklart utelukkende om PC jeg da. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 http://www.battlefieldbadcompany2.com/vip Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=NqUMYvNq0u8 /skryte 1 Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Her er de fire nye mapsa som kommer: Map 1: Oasis Origin: Battlefield: Bad Company multiplayer Game modes: Rush, Conquest, Squad Rush, Squad Deathmatch Map 2: Harvest Day Origin: Battlefield: Bad Company multiplayer Game modes: Rush, Conquest, Squad Rush, Squad Deathmatch Map 3: Cold War Origin: Battlefield: Bad Company 2 singleplayer Game modes: Rush, Squad Rush, Squad Deathmatch Map 4: Heavy Metal Origin: Battlefield: Bad Company 2 singleplayer Game modes: Conquest, Squad Rush, Squad Deathmatch LINK Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Ganske grei, ikke så mange syke kills, og skulle hatt litt mer fancy redigering og mer "action" i selve klipping osv + skulle ha synket musikk bedre. Men jeg er perfeksjonist, så ikke hør på meg Endret 9. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Konge, NoNamesLeft! En av de bedre videoene jeg har sett faktisk. Mye kanskje grunnet spillerstilen din, som er helt motsatt av min. Ser du bruker mye red dot, noe jeg ikke mestrer. At all Mye tøffe kills også! Kan jeg få spørre om navnet på sangen? Endret 9. november 2010 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Konge, NoNamesLeft! En av de bedre videoene jeg har sett faktisk. Mye kanskje grunnet spillerstilen din, som er helt motsatt av min. Ser du bruker mye red dot, noe jeg ikke mestrer. At all Mye tøffe kills også! Kan jeg få spørre om navnet på sangen? Takk for det Sangen er Anberlin - The Feel Good Drag! Setter pris på din kommentar også Tran Er min første montage da, er ganske fornøyd selv Endret 9. november 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Føler meg litt slem for å si det men det var jo ikke så veldig mye ekstraordinært der. Du dreper en, klipp, du dreper en, klipp, du dreper, kanskje to, klipp, ferdig. Hva skjedde med CS-videoene hvor man dreper motstanderens lag under umulige odds? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Gaad, har lyst å lage film jeg og. Vise mine uvurderlige ferdigheter i dette fantastiske spillet med Marksman headshot gang etter gang. Men pen video Litt bedre synket hadde gjort seg + noen sykere kills. 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det med syke kills har seg med å aldri skje mens jeg recorder Sliter ganske sterkt med å spille på så lav fps... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det med syke kills har seg med å aldri skje mens jeg recorder Typisk det Sliter ganske sterkt med å spille på så lav fps... Makes two of us. Har prøvd en del videoprogrammer nå men får lav FPS hver gang. Ett sant helvete.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Mmm driver selv å jobber på en film.. men vet ikke om jeg blir ferdig før 2011 engang.. xb Er ganske kresen på klippene.. Sniperkills stiller jeg litt avstand til, med mindre det er close quarter combat. flere mils unna 9000 marksman points er ikke like kult som superreflekser og evt flere killskillstreaks på få sekunder :3 Liten pause på spillet nå, fortsetter når map pack kommer / Vietnam, spørs hvem som kommer først : D Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Sniperkills er da kult om du får 500+ poeng x antall ganger på rad.... Eller er det jeg som failer? Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg så videoen og tenkte.. "jaha". var det noe spesielt her da? dagligdagse kills.. gjemme seg bak en vegg og skyte folk i ryggen? no offense Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå