Mumriken Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Begynte å spille litt med M95 riflen her en dag. Kan ikke si det er noe favorittvåpen og av boltriflene er den uten tvil den dårligste, MEN får mange dobbelkills med et skudd Endret 8. november 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Mulig mulig. En kommentar sier: "Tell me this is Oasis!" hmmm:hmm: Eller også: "looks like Road to Jalalabad from BF2.... right after 1st capture base goin into city ." Gief Road to Jalalabad, yndlingsmappet mitt fra BF2 :> Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Mulig mulig. En kommentar sier: "Tell me this is Oasis!" hmmm:hmm: Eller også: "looks like Road to Jalalabad from BF2.... right after 1st capture base goin into city ." Gief Road to Jalalabad, yndlingsmappet mitt fra BF2 :> Road to Jalalabad var ett fett map, men må si jeg var mest fan av Strike at Karkand og Wake Island. Men ett eller flere nye maps hadde ikke gjort noe før Vietnam kommer! Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Jeg elsker ALLE BF2-banene. Hvilket som helst bf2-map hadde vært epic i Bc2. Bc1 spilte jeg aldri, men watever, nye maps er bedre enn ingenting. Vietnam og P4F beta kommer jo også snart. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Det er Oasis.. YOHOOOO !!! Nye maps.. http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/11/08/oasis-and-harvest-day-heading-for-battlefield-bad-company-2.aspx Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 And there you have it. Check back this Wednesday for an in-depth look at Heavy Metal, one of the largest multiplayer maps ever for Battlefield: Bad Company 2. This one i like. Stort map Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Post bilde please! Skolenett Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Det er Oasis.. YOHOOOO !!! Nye maps.. http://blogs.battlef...-company-2.aspx Weee, blir bra And there you have it. Check back this Wednesday for an in-depth look at Heavy Metal, one of the largest multiplayer maps ever for Battlefield: Bad Company 2. This one i like. Stort map +1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Heavy metal burde bli konge Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 stort map får meg egentlig bare til å tenke camping.... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 De har nok noe som skal motvirke det. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Når kommer disse mapsa? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Oioioi! fikk lyst til å spille igjen nå! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 De har nok noe som skal motvirke det. F.eks tungt metall Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Sangen på slutten av den siste videoen gir meg skikkelig flashback til da jeg spillte Battlefield. Ahh minner Får frysninger når jeg hører den melodien! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Wow. Konge! Blir bare å dra frem spillet igjen da. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Ooooh, hadde vært elsk om det var black hawk og assault chopper i samme bane! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Ooooh, hadde vært elsk om det var black hawk og assault chopper i samme bane! Boom! destroy veichle 5/6 kills Hadde vært epic å skutt ned blackhawks med helikopter! Endret 8. november 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Fikk beskjed at spillet ble sendt klokka 13.45 idag. Tviler sterkt på at jeg får det til release da. Riktignok bor jeg i Østfold, så det ligger ganske sentralt i forhold til lageret, tror jeg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Feil tråd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå