kloningen Skrevet 5. november 2010 Rapporter Del Skrevet 5. november 2010 Brenn vietcong! BRENN! Det nye battlefield spillet. Bf2 i gratisversjon Flammekaster! genialt! sålenge skaden ikke blir altfor stor, men heller et mer "skremmevåpen for å skremme en haug med folk ut og spre styrkene^^ Og det gratisspillet.. kan bli morsomt om det blir "kopi" av bf2! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. november 2010 Rapporter Del Skrevet 5. november 2010 Sangen på slutten av den siste videoen gir meg skikkelig flashback til da jeg spillte Battlefield. Ahh minner Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. november 2010 Rapporter Del Skrevet 5. november 2010 Jaaa Også strike at karkand! OG JAGERFLY!!!! Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 5. november 2010 Rapporter Del Skrevet 5. november 2010 Ahh, jagerfly på Gulf of Oman og Wake Island Gode minner ja. Kom det nylig en patch til BC2 eller har den ikke komt ut enda? Kan ikke huske at spillet har oppdatert seg. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 Det kom en ganske stor patch 29/10. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 Vil det komme noe mer innhold til Bad Company 2 egentlig? og flere patcher? Har egentlig ikke noe følelse for Vietnam siden jeg ikke er ferdig med alt av awards i BC2 enda... vil jo gjøre alt liksom Håper i såfall Vietnam blir en godt patchet versjon av bc2, bc2 får nytte av denne kunnskapen i form av flere patcher. Har egentlig ikke noe lyst til å spille med gamle våpen igjen, moro med m1 garand og thompson iblant, men ikke hele tiden. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 Hvorfor er det så jævlig vanskelig å få 32vs32 i dag? De klarte det fint for 8 år siden, så hva er problemet? Ingen BF spill fortjener navnet sitt uten å ha muligheten for 64 spillere og store kart. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 Ett ord: Konsolifisering. 1 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 ^^ What he said Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 Det kom en ganske stor patch 29/10. Ok, steam har sikkert oppdatert det i bakgrunnen Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 6. november 2010 Rapporter Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Hadde akkurat en ganske epic chat med en type kalt Misty Thicket på en bf.no 17# På stort sett hver eneste kill og hver gang han drepte så skrev han noe sånt som "lol noob", "lol CG got me" HELE tiden. Tilslutt skrev jeg om han vare stolt over de 6 kills han hadde iløpet av en HEL RUNDE. KD var noe sånt som 0.5. Da begynner trollinga, og han innbiller seg at han var bedre enn meg. Før jeg sa noe mer så sjeket jeg armory, og tror du ikke jeg var bedre enn han på det meste eller? Hahaha. Ikke nok med det, jeg presiserer at jeg er bedre enn han og at han har dreti på draget og han sier da "Cry moar", "Whine moar" osv. Jeg trodde jeg skulle le meg ihjel der jeg spilte. Han visste tydligvis ikke hva noe av det betydde I love trolls Endret 6. november 2010 av MarB 1 Lenke til kommentar
ojen Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 ska ve glad du har ein god pilot tj Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Nesten ferdig Edit: tom for footage -.- Endret 7. november 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Migla Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Hellu folkens! Hvordan utløser jeg fallskjerm i BFBC2? På XBOX 360 . Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 hoppeknappen Lenke til kommentar
Migla Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 hoppeknappen Holde den inne? A Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Trykke på den. Så hører du en blafre lyd og du detter saktere. Trykk den noen ekstra ganger så du er sikker. Lenke til kommentar
Migla Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Trykke på den. Så hører du en blafre lyd og du detter saktere. Trykk den noen ekstra ganger så du er sikker. okey, thanks! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Nytt map? sto på bloggen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Mulig mulig. En kommentar sier: "Tell me this is Oasis!" hmmm:hmm: Eller også: "looks like Road to Jalalabad from BF2.... right after 1st capture base goin into city ." Endret 7. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå