bad__ip Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Hey folks, har ikke Photoshop på PC'en og har ikke planer om å innstallere det med det første heller. Så lurer på om noen folks her har lyst til å lage en liten banner til Everest serveren, samme hvordan den ser ut, bare ikke den standard BC2 bakgrunnen med Everest på For den kunne jeg mekka i Paint Har bare litt lyst på en litt fin en Ta gjerne med Everest og HW.no eller whatever you feel like Hadde vært topp om noen tok seg en halvtime for å lage det. Ellers i andre nyheter så blir det endel spilling idag også, serveren er oppe å går, SQDM HC No sniper for øyeblikket. Vurderer å sette opp No slugs etterhvert også, da shotgun med slugs blir som en syk sniper. Men vi får se Game ON! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Ellers kan dere ta turen innom "Kristiansand Kamp sone!", som er som oftest full på kvelden og litt utover natta. Mappene som kjøres der er: Valparaiso, Isla Inocentes og Arica Harbor med Hard Core. Der kan dere spille som dere selv vil, uten noen form for "våpen regler". Så lenge du oppfører deg fint og ikke jukser, så er alt lov. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Ellers kan dere ta turen innom "Kristiansand Kamp sone!", som er som oftest full på kvelden og litt utover natta. Mappene som kjøres der er: Valparaiso, Isla Inocentes og Arica Harbor med Hard Core. Der kan dere spille som dere selv vil, uten noen form for "våpen regler". Så lenge du oppfører deg fint og ikke jukser, så er alt lov. Var inne der tidligere å drepte refsa med 40mm. Han var i helikopter Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 kjappt spørsmål: Jeg og en venn tenkte vi skulle få platinum med blackhawk. Vil jeg og få den om jeg kjører og han skyter? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 kjappt spørsmål: Jeg og en venn tenkte vi skulle få platinum med blackhawk. Vil jeg og få den om jeg kjører og han skyter? Kort svar Ja, men han får den kjapper Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Blir det noko action på Everest i kveld eller? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Med hjelp fra multigamer, så kommer det opp enda en "Kristiansand Kamp sone!"-server enten ikveld eller imorgen. Regner med det blir Conquest, siden den andre serveren kjører Rush. Hard Core blir det nok også. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Tenkte jeg skulle ta en titt innom Kristiansand Kamp Sone! serveren, men den var tom.. Nooen vits å sette opp enda en da den som finnes fra før av er tom mye av tiden? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Tenkte jeg skulle ta en titt innom Kristiansand Kamp Sone! serveren, men den var tom.. Nooen vits å sette opp enda en da den som finnes fra før av er tom mye av tiden? Du sjekket nok bare på et uheldig tidspunkt. Den er som regel stafffull på kveldstid. Dog ikke like mange folk sent om kvelden på ukedagene. Uansett, så koster det ikke noe å sette opp, så altså greit med 2 stk, så kan de som foretrekker conquest fremfor rush spille der Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Bra tilltak Merko, så slipper jeg endre min til Conquest da jeg vil spille det Min server kjører SQDM og SQ Rush. ATM er det lite action, kun 4 folk som spiller, men håper noen folk kan joine så skal vi prøve å lage litt liv der. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Ellers kan dere ta turen innom "Kristiansand Kamp sone!", som er som oftest full på kvelden og litt utover natta. Mappene som kjøres der er: Valparaiso, Isla Inocentes og Arica Harbor med Hard Core. Der kan dere spille som dere selv vil, uten noen form for "våpen regler". Så lenge du oppfører deg fint og ikke jukser, så er alt lov. Var inne der tidligere å drepte refsa med 40mm. Han var i helikopter Den var ganske nice den killen ja. :!: Var litt artig å gå etter road kill med chopper også Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 5. november 2010 Rapporter Del Skrevet 5. november 2010 Klanen min har også en del servere oppe. Har en egen server med "no rules". Har som regel alltid en admin online (feks meg). Vi trenger også fler medlemmer. Er nordmenn, svensker og engelskmenn. Har egen TS3 server. Skjekk ut linken i signaturen min. Vi er veldig få spillere i klanen enda og ønsker gjerne flere folk til og bli med. Prat med Jamie på Teamspeak 3. Nevn at du har hatt kontakt med meg så er det lite som skal til, lett og bli huska og adminmuligheter på serverene våres. Som sagt, bare bli med! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. november 2010 Rapporter Del Skrevet 5. november 2010 Hmm, hadde vært interessant å være med i en klan. Hva er kritereiene ? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 5. november 2010 Rapporter Del Skrevet 5. november 2010 Brenn vietcong! BRENN! Det nye battlefield spillet. Bf2 i gratisversjon Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. november 2010 Rapporter Del Skrevet 5. november 2010 Så hva er det Battlefield Play4Free greiene? Så ut som Battlefield 2, med bittelitt bedre grafikk Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. november 2010 Rapporter Del Skrevet 5. november 2010 gratis spill. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 5. november 2010 Rapporter Del Skrevet 5. november 2010 tror jeg kommer til å holde meg til BF2 og BC2. forunderer meg litt at det er nedsatt til 32 folk, spesielt når det er en del baner fra bf2. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. november 2010 Rapporter Del Skrevet 5. november 2010 Noen som er game å spille litt ikveld? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 5. november 2010 Rapporter Del Skrevet 5. november 2010 Kan nok spille litt jeg Add meg ingame; Siemn Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. november 2010 Rapporter Del Skrevet 5. november 2010 Mulig jeg også får tid til noen runder. Nick: Nero Claudius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå