svelemoe Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Hurra, lost connection to gongar no på Everest... edit: er det kanskje visse våpen eg får bruke? Joina gjennom friendlist, så informer gjerne om det er nokon restriksjonar på ditt og datt. Endret 3. november 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Everest er no sniper tror jeg.... Han snakket noe om knife + pistol only før idag også Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 hvilken machinegun er best å bruke? Personlig liker jeg m249 og mg36 lmg Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Everest er no sniper tror jeg.... Han snakket noe om knife + pistol only før idag også Everest er No sniper, No CG og RPG. Ellers er det fritt frem Serveren har vært oppe og gått flekkfritt i hele dag, har vært ganske full for det meste, særlig da det er Arica Harbor Morro, men sykt dårlig stats idag, alt gikk til heeelllllevette Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Tror det blir lite battlefield på meg fremover, har fått hekta på League Of Legends, samt når jeg får skrapa opp nok penger, så skal jeg kjøpe Black ops.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Hvem er Admin på TV2 serverne her, for Niidfer er en drittunge av en cheater, one shotter meg med M1911, 3 ganger på en runde fra over 80m! Og helt jævlig mange andre syke kills! Ban han fra TV2 og send han inn til PB! Gjør det som ronron25 sa. Admins kan ikke gjøre noe uten å være in-game. Kan ikke f. eks permbanne de, det meste er vel en 3 dagers vi kan gi og deretter gjør Klagemuren-moderatorene om denne bannen til en x dagers ban så skal jeg kjøpe Black ops.. TRAITOR Endret 4. november 2010 av Friction# Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Haha Derfor spiller jeg ikke andre spill, har ikke lyst til å få hekta på noe før jeg har nådd topp level i BF. Gir meg ikke før jeg er lvl 50, og har ikke så lang vei igjen nå Men at jeg kjøper Black Ops før jul kan vel godt hende Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Skal nå 50 før jeg gir meg, kanskje lage ny soldier og Dessuten tar WoW og BC2 opp nok av tiden min, men Black Ops skal vel kjøpes. Må nesten teste SP-delen, syns de er så dyktig å lage SP. Så får jeg teste MP og bedømme, så tilbake til BC2 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 hvilken machinegun er best å bruke? Den du trives best med. Jeg bruker de våpna jeg trives best med, selv om andre mener det bare er tull. Så, prøv deg fram så ser du fort hva du vil fortsette med. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Den du trives best med. Jeg bruker de våpna jeg trives best med, selv om andre mener det bare er tull. Så, prøv deg fram så ser du fort hva du vil fortsette med. Riktig. Selv føler jeg at jeg har best kontroll med UZI (engineer), XM8(assault), G3(all-kits, brukt som medic) og SV98(recon) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Eg har god kontroll med M1911, Akban, M1A1 Thompson og NS 2000. Om eg har gode stats med dei er helder tvilsomt :!: Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Formen min varierer noe sinnsykt Noen ganger kan jeg får 30ish kills og 6000 i combat score hvor 25 av 30 kills er marksman også videre. Men *skrytskryt* så har jeg nesten aldri mer deaths enn kills Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 så skal jeg kjøpe Black ops.. Reason with your self or GTFO! oooo du spiller League of Legends også? Ingame navn på deg er? 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Tror det blir lite battlefield på meg fremover, har fått hekta på League Of Legends, samt når jeg får skrapa opp nok penger, så skal jeg kjøpe Black ops.. bra:D spillet blir sykt bra! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Selv liker jeg best M416, M14, G3, M249, MG3, M95 og Mp443. (dæven mange m'er ) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 så skal jeg kjøpe Black ops.. Reason with your self or GTFO! oooo du spiller League of Legends også? Ingame navn på deg er? SnikendeUgle, lvl 9. Fortsatt litt newb, men prøver å lære så fort som mulig! og ang black ops, så likte jeg ikke idèen etter fæle minner fra mw2.. men når jeg leser litt om det så har jeg faktisk lyst på det, virker som treyarch har gjort en mye bedre jobb enn infinity ward. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 OffT: Samme som meg da. Sende en friend req. Det eneste nye og kule jeg se i Black Ops er måten wep unlocks er lagt opp på. OnT: Bruker de våpnene jeg føler for i øyeblikket. Det er noen våpen jeg ikke liker i det hele tatt da Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 ah : 3 Anbefaler alle å prøve M1 Garand.. helt sykt digg våpen. første jeg tok platinum med på snikende_ugle soldieren, tok den på 12 timer tror jeg.. ikke rekord, men solid ^^ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 OffT: Samme som meg da. Sende en friend req. Det eneste nye og kule jeg se i Black Ops er måten wep unlocks er lagt opp på. OnT: Bruker de våpnene jeg føler for i øyeblikket. Det er noen våpen jeg ikke liker i det hele tatt da ikke glem gungame:) som tidligere CD spiller gleder jeg meg;) å levle opp med et våpen hver gang man killer noen er jo genialt Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Gun game kan du game nok av i cs. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå