Solid Snail Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Konge! Everst norway, eller var det Kristiansand kampsone Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Spelte på ein server i går, "only gun and knife" Mykje betre enn dei overbefolka dritserverane med CG og akban over alt Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 nå får faen meg TV2 gjøre noe her!! var inne på 2 servere å ble møtt av cheatere og CG.... Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Everest Norway Har satt opp SQDM HC nå, fjernet Laguna Presa. Ellers er det ikke lov med sniperrifles, CG eller RPG. 40mm er lov, men spammer man med 40mm er det warning før eventuelt kick. Skal bli morro å spille litt Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Skal sette opp serveren min til SQDM HC NO SNIPER idag Kanskje Pistol & Knife only etterhvert Hadde vært utrolig morsomt å spille på det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hvorfor fjernet du laguna presa? Uten sniper-rifles er det jo ikke noe å frykte mtp campere laaaangt vekk... Infantry hadde vært fett det også Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hvorfor fjernet du laguna presa? Uten sniper-rifles er det jo ikke noe å frykte mtp campere laaaangt vekk... Infantry hadde vært fett det også Laguna Presa er lagt til igjen og Kjøretøy er fjernet Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Awesome, da får jeg se om det er noe liv der Edit: Ingen som vil spille med meg? Endret 3. november 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hvorfor fjernet du laguna presa? Uten sniper-rifles er det jo ikke noe å frykte mtp campere laaaangt vekk... Infantry hadde vært fett det også Laguna Presa er lagt til igjen og Kjøretøy er fjernet WOHOOO!! Glad Simen Skal se om jeg rekker å spille litt idag, men jeg har matteprøve på fredag, og jeg skal spille squash klokken 9 :/ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 HRRR, join! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 hvilken machinegun er best å bruke? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Den du trives best med. Jeg bruker de våpna jeg trives best med, selv om andre mener det bare er tull. Så, prøv deg fram så ser du fort hva du vil fortsette med. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hadde to morsomme runder på Everest Norway, men må eta. Kommer nok til å spille der igjen Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hadde to morsomme runder på Everest Norway, men må eta. Kommer nok til å spille der igjen Goood, gikk ut derfra sjøl, men nå er det faktisk infantry only, sleit som faen med å fjerne tanksen, men nå er den borte Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Fikk unlocket M416 på assault så jeg er fornøyd, mest med første runde Kommer nok til å titte innom der igjen om det er HC Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Er HC der ja, første runde var bare helt grei, hva fikk du i K/D den runden? jeg fikk 1,01 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Husker ikke helt, men tror det var nærmere 2 31 kills og 16-17 deaths Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hvem er Admin på TV2 serverne her, for Niidfer er en drittunge av en cheater, one shotter meg med M1911, 3 ganger på en runde fra over 80m! Og helt jævlig mange andre syke kills! Ban han fra TV2 og send han inn til PB! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hvem er Admin på TV2 serverne her, for Niidfer er en drittunge av en cheater, one shotter meg med M1911, 3 ganger på en runde fra over 80m! Og helt jævlig mange andre syke kills! Ban han fra TV2 og send han inn til PB! Hvis du mener noen jukser, så kan du poste en klage, med dokumentasjon, på "Klagemuren". http://battle.no/ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 hvilken machinegun er best å bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå