Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Kan dere oppdatere førsteemnet til en ekte logo og ikke en random PS logo?

Release datoen i Norge er vel den 5., men jeg skal nok sjekke om de har det på space eller elkjøp til uka. Har nettopp kjøpt Napoleon Total War, men vant det i en konkurranse også, s må få solgt det :p

Rls er 4. Mars i Europa men Lefdal reklamerer med at den er 3. Mars.

Releasen er 4. Mars, Lefdal reklamerer at de forventer å ha den på lager den 3. Mars, samme som Elkjop.

Endret av DarkPassenger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan dere oppdatere førsteemnet til en ekte logo og ikke en random PS logo?

Release datoen i Norge er vel den 5., men jeg skal nok sjekke om de har det på space eller elkjøp til uka. Har nettopp kjøpt Napoleon Total War, men vant det i en konkurranse også, s må få solgt det :p

Rls er 4. Mars i Europa men Lefdal reklamerer med at den er 3. Mars.

Releasen er 4. Mars, Lefdal reklamerer at de forventer å ha den på lager den 3. Mars, samme som Elkjop.

De reklamerer også med at rls er 3. Mars

Release 3. mars 2010. Ikke gå glipp av sjansen til å skaffe deg denne helt eksklusive utgaven av Battlefield: Bad Company 2!
Lenke til kommentar

Jeg hadde xbox 360 tidligere og hadde 2 Battlefield spill, et som heter Bad Company og et som het Modern Combat. Har nå kjøpt meg PS3 og ønsker å spille battlefield igjen. Men er det sånn at Bad Company er en serie og Modern Combat en annen? Beklager om dette egentlig er veldig enkelt, men jeg sliter med å få en oversikt her.

Lenke til kommentar

Du kan ikke hoste den på pc'en din men du må kjøpe server hos en sertifisert BFBC2 server greie ting.. x]

Her er en liste ( ignorer det artikkelen heter for de fleste linkene er faktisk til server utleie steder)

http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/01/28/where-to-download-pc-beta-client.aspx

Jeg har 100/100 mbit server og lurte på hva jeg måtte gjøre for å hoste selv

Lenke til kommentar

quote fra BC2 blog:

"Will there be an option to have my own dedicated server? Yes, DICE will have trusted partners with datacenters worldwide that you'll be able to rent a dedicated server from ensuring you always have a quality server in your region."

Så om du har en serverpark er det bare å ta en telefon til DICE :p

Lenke til kommentar

Jeg har ingen serverpark men har tilgang til endel 100 mbit+ servere :p

Og i 2011-2012 (kommer an på når OVH kommer til norge) hadde jeg planer om å bygge en sikkerlig hardcore server som skal plasseres i Norge, den skal gjøre i7'en på riggen jeg har nå så jeg går utifra at den takler endel :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...