Tj-nome Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Ekte goa! Indeed! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 400DPI infantry og 2000DPI vehicle er tingen Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Samme for meg egentlig, kan ha høg eller liten så spille egentlig ingen rolle så lenge det er en bra datamus. Spesielt glad i Ace Edge 3200 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Tror du ville slitt litt med høg dpi. akkurat som låg. Er jo akkurat det som gjør at du treffer som du gjør. Din dpi. Sjøl speller jeg med 3200 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Vel, desto høyere DPI, desto mer nøyaktig, så får du heller stille sensen utifra det. Spiller på 3200, og 4600 inne i kjøretøy, for kjapp endring til litt raskere bevegelser Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) innponerende Tj-nome, sinnsyke heli(gunner)skills... EDIT: hvilket program bruker dere til redigering av fraps snutter? Fikk lyst å lage noen reconsnutter Endret 2. november 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Du sier noe der, Mumriken Selvom jeg er mer "skyte folk som er hundretusen-mil vekke" fra og få headshot nesten hver gang, men det er gøy Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 innponerende Tj-nome, sinnsyke heli(gunner)skills... EDIT: hvilket program bruker dere til redigering av fraps snutter? Fikk lyst å lage noen reconsnutter Husker ikke hva jeg brukte til og kompirmere raw-filene, men til redigering er det litt smakssak. Sony Vegas Pro er veldig god og kommer lett inn i det. Mer avanserte effekter kan lages i Adobe After Effects. Bare husk og finne et godt komprimeringsprogram for raw-filene fra Fraps. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Er det jeg som er ute på viddene eller var det ikke slik at Sony Vegas Pro samt Adobe After Effects kostet penger? En kan vel finne disse i piratbukta, but still Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 De koster penger ja. Ingen som har sagt noe om at det ikke koster penger. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Redigerte ikke akkurat noe, la da ut i raw ved hjelp av Windows Movie Maker Kan sikkert lage en bedre frag movie senere når jeg får litt tid Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Vis oss noe som ikke innebærer at du sitter i noen som helst form for kjøretøy Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 8D Er vanskelig å få gode infanteri kills med fraps kjørende (om du er slik kvalitetsfreak som meg), tar opp i 60fps (altså fps'en holder seg på 60 mens jeg tar opp), men iblant kommer slike hopp så fps'en går ned og er ustabil... -_- så kan ta lang tid indeed å få denne fragmovien min ferdig, med mindre jeg bare tar sånne halvkule kills. Lenke til kommentar
Phasmatic Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 ajajajaj, rått skutt av deg Tj-nome. :-) Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Noen her som flyr heli med stikke? Vurderer å kjøpe meg en å cruise rundt med blackhawken osv. Noen tips til hvilken stikke jeg burde skaffe meg? Punger maks ut 400 spenn Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 jeg flyr med wasd og piltastene, og som du på filmen funker det veldig bra Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Spilte litt Squad Deathmatch igår, har liksom aldri giddi å spille det fo rhar aldri sett hvor det er action og synes det er så sykt mange snipere, men så spilte jeg litt NO sniper og Pistol & Knife only, var sykt fett, begynner å bli litt smågod der også, og det var fett å spille alene i motsetning til Squad Rush med tapere! Er klar for mer Squad Rush idag Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Pistol & knife only servere er utrolig morsomme. Desverre finner jeg dem aldri. SQDM i HC er oftest bare camping. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Pistol & knife only servere er utrolig morsomme. Desverre finner jeg dem aldri. SQDM i HC er oftest bare camping. Fant noen igår, var morro det, skal du spille SQDM i HC så må du finne en som ikke tillater Snipere, da blir det SÅÅÅ mye mer action med en gang Skal sette opp serveren min til SQDM HC NO SNIPER idag Kanskje Pistol & Knife only etterhvert Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Skal sette opp serveren min til SQDM HC NO SNIPER idag Kanskje Pistol & Knife only etterhvert I'm game SQDM HC er noe jeg begynner å savne etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå