Solid Snail Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hihi, skulle likt å sett gameplay du, hvordan du får 107 kills på x minutter overgår min fattelse Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 HAHA, ante jeg det ikke Er kommet complaint fra en spiller angående deg, Tj-nome Da er jo koselig Har ikke link tilfeldigvis? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 kfr-ton hadde 1-31 i kd Tipper han daua et par ganger av heliet Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hihi, skulle likt å sett gameplay du, hvordan du får 107 kills på x minutter overgår min fattelse Skulle gjerne likt men har under 30 fps med fraps, skal sette ned kvalitet på spillet og ta enda en runde litt senere i kveld Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 HAHA, ante jeg det ikke Er kommet complaint fra en spiller angående deg, Tj-nome Da er jo koselig Har ikke link tilfeldigvis? Dessverre, er bare admins som har tilgang til den delen + brukeren som la inn rapport Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 HAHA, ante jeg det ikke Er kommet complaint fra en spiller angående deg, Tj-nome Da er jo koselig Har ikke link tilfeldigvis? Dessverre, er bare admins som har tilgang til den delen + brukeren som la inn rapport Jaja, det er faktisk konge med ny bruker Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Konge, hvem server spiller du på? Frister å gå på det motsatte laget å spamme tracer og AT4 Helvete, 3.57 i KDR Endret 1. november 2010 av oletheking Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Hrr, du merker det om du blir bannet Er bare å legge inn complaint og bevise din uskyld edit: oletheking, har prøvd. Enten er jeg jævlig noob, men han som styrte helien kjørte i hundre og helvete i alle mulige retninger Endret 1. november 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Konge, hvem server spiller du på? Frister å gå på det motsatte laget å spamme tracer og AT4 Helvete, 3.57 i KDR Skal love deg, ser jeg traceren dør han ganske kjapt Når hele laget er enginer, er du ikke den enste som har prøvd den taktikken Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hrr, du merker det om du blir bannet Er bare å legge inn complaint og bevise din uskyld edit: oletheking, har prøvd. Enten er jeg jævlig noob, men han som styrte helien kjørte i hundre og helvete i alle mulige retninger Arg, håper ban ikke hender, men vist da skjer håper det hender etter jeg har tatt ny runde med fraps så få folk dømme hvordan dem vil Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Paranor FTW, gleder meg til en video ass, og må gratulere med over 100 kills på en runde Har kun hatt 85 kills på en runde selv, men hadde dog 38 død Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Meste jeg har hatt er 80 kills med 26 deaths, men var CQ server med ekstra mange tickets d ^^ Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 No er Tj i full gang. 44/4 sist eg sjekka. Eg hamna på lag med han. Så klikka spelet. No kan eg kun kome meg inn på defenders. FML. Eg går helder og griner i ein krok enn å bli eigd av Paranor. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 AT4 er biffen, fikk dere ned et par ganger der Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) AT4 er biffen, fikk dere ned et par ganger der Problemet var no alle brukte den AT4, vanskelig å finne deg blant alle rampage Var litt vanskelig å treffe med low fps Endret 1. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Kva DPI har du, Tj? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Sikkert 3200DPI. Litt raskere bevegelser enn jeg gjør med mine 2000DPI. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Kva DPI har du, Tj? DPI? er jo ukjent for en som ikke gamer lengre Gi meg 2 sec edit: 1600 dpi skal den være på Endret 1. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Ekte goa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå