Tj-nome Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Enda god runde! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Enda god runde! Kjørte du Heli hele runden eller? Eller satt på mener jeg Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 I satan : O 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Han har bare oppgradert cheaten sin. Slapp av 3 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Lol.....^^ Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Derplimit on BfG is HERPADERP Eg har ping på rundt 30-40, men får av og til 400-ish (fleire på same nettverk), og blir derfor kicka frå ei god runde. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Enda god runde! Kjørte du Heli hele runden eller? Eller satt på mener jeg Helien er min beste venn, eneste problemet er når den andre siden joiner mitt lag for å drepe meg Todolist: Skal klare å avslutte et map med over 100 kills! Endret 31. oktober 2010 av Tj-nome 1 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Enda god runde! Kjørte du Heli hele runden eller? Eller satt på mener jeg Helien er min beste venn, eneste problemet er når den andre siden joiner mitt lag for å drepe meg Todolist: Skal klare å avslutte et map med over 100 kills! Du er bare for syk, hvordan klarer du det? Skjønner faen ikke hvordan du overlever! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Enda god runde! Kjørte du Heli hele runden eller? Eller satt på mener jeg Helien er min beste venn, eneste problemet er når den andre siden joiner mitt lag for å drepe meg Todolist: Skal klare å avslutte et map med over 100 kills! Du er bare for syk, hvordan klarer du det? Skjønner faen ikke hvordan du overlever! Helt ærlig forstår ikke jeg det heller, ser alle på andre laget skyt med alt dem har. Da snakke via alt fra RPG til stein bli sendt mot helikopteret. Men når du trykke inn den skyte knappen skal jeg love, skal jeg love deg. Dem blir trampet ned som den var maur Endret 1. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Kan du ikke filme det, sånn at vi kan få se Edit: Noen som vet hvor stor den nyeste patchen er? Endret 1. november 2010 av Nerowulf Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 900 Mb tror jeg det sto Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Enda god runde! Kjørte du Heli hele runden eller? Eller satt på mener jeg Helien er min beste venn, eneste problemet er når den andre siden joiner mitt lag for å drepe meg Todolist: Skal klare å avslutte et map med over 100 kills! Du er bare for syk, hvordan klarer du det? Skjønner faen ikke hvordan du overlever! Helt ærlig forstår ikke jeg det heller, ser alle på andre laget skyt med alt dem har. Da snakke via alt fra RPG til stein bli sendt mot helikopteret. Men når du trykke inn den skyte knappen skal jeg love, skal jeg love deg. Dem blir trampet ned som den var maur Men spiller du hardcore, for jeg klarer faen meg aldri å treffe da jeg kjører chopper ass, hverken hardcore eller softcore har du noen tips til oss som ikke kan skyte for shit!? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hadde vært greit med en liten mini-guide for hvordan å skyte fra chopper Har en kompis som er relativt god å fly helikopter så da hadde det vært litt greit med en god spiller som gunner og :> Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Har ikke akkurat en guide, AIM and FIRE. Men kan ordne en filmklipp når jeg sitt i helikopteret AGAIN: Skal sjå om jeg får filmet med fraps Endret 1. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 fint å være sjåfør med tj som gunner 2 EPIC runder 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Blir ikke du anklaget for cheat veldig ofte, Tj-nome? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Blir ikke du anklaget for cheat veldig ofte, Tj-nome? Tru ikke en der inne, ikke anklaget meg for juks... Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 dette sier vel det meste Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 HAHA, ante jeg det ikke Er kommet complaint fra en spiller angående deg, Tj-nome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå