Mumriken Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Hva skjedde? Plutselig var alle vekke og jeg satt igjen med en håndfull tyske teamkillere. Ble teamkillet 30isj ganger, det holdt EDIT: etter litt tilvenning må jeg si at den nye hitboxen falt i smak Endret 29. oktober 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Javel? Ny patch og fortsatt ingen bronze star insignia? Det her begynner å bli latterlig. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Siste M-Comen på Laguna Presna er rimelig umulig å ta. Noen tips til hvordan man kan ta den? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Rush, legg på c4! Spring tilbake. Ser du folk prøve å deffe. BOM! Så plukker du resten Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Tror den "nye" map-packen er lagt til i TV2 sine All Rush servere. Spilte nettopp Rush på Atacama Desert, er ikke det med i den "nye" map-packen? Og jeg spiller nesten aldri på All Rush-serverne, tenkte bare å dele det med dere. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ja, er vel det som er den beste måten å gjøre det, men hvis man ikke får gjort det tidlig i gamet, vil hele huset rundt M-Comen (A) være sprengt bort, gulvet også. På Og da er det så godt som umulig å ta den når 16 stykker har siktet inn på akkuratt det lille området. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Tror den "nye" map-packen er lagt til i TV2 sine All Rush servere. Spilte nettopp Rush på Atacama Desert, er ikke det med i den "nye" map-packen? Og jeg spiller nesten aldri på All Rush-serverne, tenkte bare å dele det med dere. Jeg har spilt rush på Atacama Desert lenge jeg Tror ikke den er så ny Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Da så Da er det visst bare meg som må begynne å spille mer All Rush istedenfor å spamme Arica Harbor only serveren Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) dobbel Endret 30. oktober 2010 av Friction# Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 - Fixed a bug on PC where the G3 would do less damage than intended. Aha! visste det var noe muffens! Nå funker den vertfall enda bedre enn før Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Spilte på TV2 All Rush HC, skjønner ikke hvorfor ingen prøver å sette M-Comen!? Satt den 4 eller 5 ganger selv, hvor 2 vellyktes. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Spilte på TV2 All Rush HC, skjønner ikke hvorfor ingen prøver å sette M-Comen!? Satt den 4 eller 5 ganger selv, hvor 2 vellyktes. Det er TV2. det er ingen på noen av serverene deres som bryr seg om objective Endret 30. oktober 2010 av NoNamesLeft 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Så sant så sant. Er då dumt at Battlefield Gotland har fjernet Killer cam fra Softcore serverene sine.. For der spiller faktisk folk ganske ofte objective.. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Noen tips til hvilke servere jeg burde spille på da? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Blir det noe spilling på folket i kveld? Er klar som ett egg i 20 tida hvertfall N.N.: i3d sine servere har vært mine favoritter, men har spillt lite i det siste så vet ikke om det har endret seg Endret 30. oktober 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Russiske og tyske servere syns jeg pleier å ha ganske hyggelige folk samt ordentlig spill.. Ellers så får du spille SDM på TV2, enkelt å finne server og du kan vinne om bare du er god. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 - Fixed a bug on PC where the G3 would do less damage than intended. Aha! visste det var noe muffens! Nå funker den vertfall enda bedre enn før Selv om jeg tviler på at den gjør like mye skade som M14 og Garand pr. skudd, eller så sprayer den mer enn jeg tror. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 G3 er ikke så bra i veldig close combat, da den har litt lav firerate og stor spray, men på mid til lang avstand er den konge på haugen om du tapper :] Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Tror den "nye" map-packen er lagt til i TV2 sine All Rush servere. Spilte nettopp Rush på Atacama Desert, er ikke det med i den "nye" map-packen? Og jeg spiller nesten aldri på All Rush-serverne, tenkte bare å dele det med dere. ~~~~~~ (bølgen) Det tok dem bare et par måneder Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 N.N.: i3d sine servere har vært mine favoritter, men har spillt lite i det siste så vet ikke om det har endret seg i3D sin er konge! Men i den siste tiden har jeg lagget noe så ekstremt der... merklig egentlig for det er bare på de.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå