kloningen Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Arrrgggh disse nye nvidia driverene.. Gir meg "stutter-spikes" i starten av spill og jeg får den hvite epilepsi skjermen nå og da... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Legger til de alle som legger navnet sitt her i listen (link i signatur) Må gjerne få lov å adde meg på lista di hvis du har lyst: BiteTheDust[NOR] Lenke til kommentar
pxK Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 AT4 er jo helt sinnsykt nå. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Er med på alt jeg lenge siden jeg har spilt nå, eller har egentlig ikke spilt det så alt for mye. Men fikk veldig lyst til å ta noen runder. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 En grei runde med min nye soldat 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 En grei runde med min nye soldat DET VAR DEG DET, JA! Fy faen, spammet defenders med Blackhawk på Valparaiso. TV2 All Rush HC, right? Skjøt deg med GOL mens du satt i Blackhawk Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 En grei runde med min nye soldat Holy hell ossen fiksa du det der :O ? Hvilken klasse, våpen og gadgets brukte du? Hvilken game mode? Hard Core? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) En grei runde med min nye soldat DET VAR DEG DET, JA! Fy faen, spammet defenders med Blackhawk på Valparaiso. TV2 All Rush HC, right? Skjøt deg med GOL mens du satt i Blackhawk Hehe, det var du som drepte meg med sniperen En grei runde med min nye soldat Holy hell ossen fiksa du det der :O ? Hvilken klasse, våpen og gadgets brukte du? Hvilken game mode? Hard Core? lvl 4.... så har ikke gadgets Selvsagt er det Hard core Endret 29. oktober 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 HenrikY0 Kameraten som jeg spilte med klikket fullstendig, dere fikk han til å leave Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) blir det noe squad rush? er klar som ett egg Mon tro om jeg burde begynne på en ny soldat jeg også Endret 29. oktober 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er game på litt squad rush, har ikke mic for øyeblikket da naboen låner den though Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 blir det noe squad rush? er klar som ett egg Mon tro om jeg burde begynne på en ny soldat jeg også Skal love deg, du savner alle våpen! verste er at jeg var ferdig med recon klasse på den gamle så har ikke brukt recon på veldig lenge, men dem har jo ødelagt skaden på sniper Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 orker ikke team speak selv idag så, lang arbeidsuke.. men er folket med på squad rush? server forslag? tj-nome: har de nørfet bolt riflene???? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Var snakk om denne Everest-serveren tidligere i tråden. Jeg føler ikke bolt-riflene er nerfet, one-shotter alt fremdeles (HC, med unntak av SVU og VSS selvfølgelig). Men siktet på GOL er blitt litt tjukkere Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 går inn på everest serveren jeg og venter på dere. nesten ikke spillt hc, men la gå Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 kan noen annbefale med en machinegun til defending på rush? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Kommer snikende på Everest-serveren etterhvert jeg også, bare å joine folks. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 off.... driv og blir tk'et av en forpult idiot!!!!!!!! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Hva skjedde? Plutselig var alle vekke og jeg satt igjen med en håndfull tyske teamkillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Vaske badet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå