Nizzen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg er med nuu : ]] (straks ihvertfall) xb btw. - Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%. Æsj nå må en ha 24!!! c4 for å ødelegge den.. det blir drøyt Da er det jo ikkje noe mening lengre med c4 på mcom ... Da blir det mye mere tap som atacker på Valparaiso Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Men mye greiere å være defender på Valparaiso - så det går begge veier. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ja jo riktig det. Men om man fortsatt får mcom damage per c4.. da får man sykt med poeng 8D Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ja jo riktig det. Men om man fortsatt får mcom damage per c4.. da får man sykt med poeng 8D 2k+ poeng for å sprenge en mcom kan bli morro! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Men mye greiere å være defender på Valparaiso - så det går begge veier. Forbanna kjedelig å bli værende på 1.stage hver eneste game da... Med mindre det ene laget er overlegent det andre med taktikk. Hivs halve attacker laget er snipere, (som de pleier) så må man jo ta c4 i bruk for å komme seg videre. Men nå kan det jo bli en del mere jobb, og plutselig ender det med enda flere snipere, fordi ingen gidder å attacke. Jeg snakker her om 32 player på Valparaiso. En del lettere med ferre personer på Valparaiso. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Darnit, der røyk strategien med å ta C4 på tuppen av blackhawken og styrte den inn i M-Comen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Første stagen på Valpa er ganske lett da, gjemme seg bak steinene, gå frem og skyte rpg på mcom :] Tar lang tid, men gjør jobben ;D Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Første stagen på Valpa er ganske lett da, gjemme seg bak steinene, gå frem og skyte rpg på mcom :] Tar lang tid, men gjør jobben ;D Men man må jo skyte ganske mange flere RPG nå da... Altså EEEIVG kjedelig Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Morro å spille Squad rush med noen av gutta her idag, men dere ble litt eid ettersom dere ikke kunne mapsene, ihvertfall en grei unnskyldning 1,77 i K/D mot dere, fornøyd Lenke til kommentar
pxK Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Første stagen på Valpa er ganske lett da, gjemme seg bak steinene, gå frem og skyte rpg på mcom :] Tar lang tid, men gjør jobben ;D Enjoy mortar striken oppi ræva di! Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det kommer visst en ny patch 29 oktober(bedre med link): http://blogs.battlef...28/patch.aspx## Ser ut som en grei samling tweaks. ( Godt jeg allerede har Plat på SVU ) Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Blir spennende med helt ny hitreg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Morro å spille Squad rush med noen av gutta her idag, men dere ble litt eid ettersom dere ikke kunne mapsene, ihvertfall en grei unnskyldning 1,77 i K/D mot dere, fornøyd Tssssss ;D Er så uvandt med spillestilen iforhold til SQDM hvor jeg er i bevegelse hele tiden, løper og jakter på folk for å få flest mulig kills: b Tror jeg skal eksperimentere litt SQR med dr. tran soldieren litt før jeg begynner med det på statshora, snikende_ugle.. ;D Endret 28. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Morro å spille Squad rush med noen av gutta her idag, men dere ble litt eid ettersom dere ikke kunne mapsene, ihvertfall en grei unnskyldning 1,77 i K/D mot dere, fornøyd Har egentlig kost meg med chopper hele tiden den siste måned men stats er forsatt grei 2,42 i K/D Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 *E-peen extension warning: Har 1,84 i KD generelt jeg da (ikke bare enkelt match, men totalt) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Jeg har funnet meg nytt favorittvåpen når det gjelder short-mid range combat.. : ] Ump45. Fyfaen så elsk våpen. Jeg driver forresten å lager en "personlig leaderboard" på bfbcs.com nå, så legg igjen soldier navnet ditt i tråden, så kan vi sammenligne litt internt : 3 Sålangt med navnene jeg kommer på i farten: http://bfbcs.com/stats_lb/1022671 Endret 29. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 http://bfbcs.com/stats_pc/jevrio 0,55 K/D ratio her. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har funnet meg nytt favorittvåpen når det gjelder short-mid range combat.. : ] Ump45. Fyfaen så elsk våpen. Jeg driver forresten å lager en "personlig leaderboard" på bfbcs.com nå, så legg igjen soldier navnet ditt i tråden, så kan vi sammenligne litt internt : 3 Sålangt med navnene jeg kommer på i farten: http://bfbcs.com/stats_lb/1022671 Legg til denne, da :> http://bfbcs.com/stats_pc/HenrikY0 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har funnet meg nytt favorittvåpen når det gjelder short-mid range combat.. : ] Ump45. Fyfaen så elsk våpen. Jeg driver forresten å lager en "personlig leaderboard" på bfbcs.com nå, så legg igjen soldier navnet ditt i tråden, så kan vi sammenligne litt internt : 3 Sålangt med navnene jeg kommer på i farten: http://bfbcs.com/stats_lb/1022671 LIKE! UMP45 har jeg ikke prøvd noe særlig enda, men skal kjøre platin med XM8 P før jeg begynner litt på engineer Har egentlig gjort det best med UZI også prøvde jeg 9A-91 Avtomat, den virket sykt digg Men liker en samleliste, og liker det at jeg nærmer meg lvl 50. Men kan ta lang tid før jeg når lvl 50 ettersom jeg snart drar på ferie, da blir det nok lite spilling Kan også legge til at den siste mnd så har jeg 379 i SPM og 1,55 i K/D Det bedrer seg, men i motsetning til andre så er jeg ikke helt statwhore! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Digger UZI Holder på med platinum på den og GOL, gidder ikke ta alle som er "in-between" på statsen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå