Wiciwato Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Gud så irriterende det er med folk som sitter i tankser og bare pøser på med faenskap hele tiden. 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Gud så irriterende det er med folk som sitter i tankser og bare pøser på med faenskap hele tiden. Nja, rush og conquest er det jo forsåvidt greit. Men er mer irriterende om en hel squad på squad deathmatch går engineer og plasserer tanksen på kanten av mappet og reparerer som faen... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Mortar? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) God idè.. Men jeg gidder aldri å spille recon lenger xb Og bruker somregel c4 når jeg gjør det Endret 22. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hvis man har sånne tanks-campere med en hel squad som reparerer hele tiden, er ofte mortar det eneste som er effektivt nok. Med mindre hele din egen squad er engineer da, og kan skyte på tanksen samtidig med CG eller RPG. Kommer man en og en og skyter på dem, så rekker de jo å reparere før du får ladet om. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/1370087-update-bad-company-2-pc.html Yeii 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Endelig!!! hitreg fix! :D Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 mer glad for at den udødeligheten blir tweaket-. faen så lei av å tømme magasinet i en som viser seg å akkurat ha blitt revivet Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Fikk 48 timer played igår.. B) http://bfbcs.com/sta...c/snikende_ugle Akuratt nå går det i de uslåelige våpnene Thompson og AUG Begge med lightweight AUG med assault grip Thompson med magnum ammo. :] Endret 25. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Fikk 48 timer played igår.. B) http://bfbcs.com/sta...c/snikende_ugle Akuratt nå går det i de uslåelige våpnene Thompson og AUG Begge med lightweight AUG med assault grip Thompson med magnum ammo. :] Score per minute: 347.56 Hvordan går det med skolearbeidet ditt sa du Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Au, det er ganske høg score! Kanskje jeg burde slutte å leike meg i chopper hver gang jeg spiller Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Kanskje jeg burde slutte å leke meg med GOL og begynne å bruke UZI'en og XM8 litt mer... Men nå har jeg gått inn for platinum på alle riflene og har en god drift, nærmer meg 400 med GOL etter en ukes bruk Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ingen som roter bort mere tid på tull enn meg tror jeg. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ingen som roter bort mere tid på tull enn meg tror jeg. Det er vertfall 100% sikkert. Men syns det er litt urettferdig for helikopter piloten at han ikke får en share av kills av dem som drep med Blackhawken. Kunne gjerne hat litt av mer poeng Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Kan begynne og fly for deg jeg Det blir ufattelig mye bedre med Vietnam. Morro og spille nå, men noen prosenter av serveren noen timer på døgnet lider av en kronisk sykdom. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Kan begynne og fly for deg jeg Det blir ufattelig mye bedre med Vietnam. Morro og spille nå, men noen prosenter av serveren noen timer på døgnet lider av en kronisk sykdom. Mener du dem med Alzheimers som er tror de er snipere og ikkje vet hva de skal gjøre på rush servere eller? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Du oppsummerer det ganske bra ja, men vi har også engineers og assaults med nade/AP/AT i hånda og parkinsons. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Da var g3 i boks, den er en skikkelig stlætter! Helt syk! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Score per minute: 347.56 Hvordan går det med skolearbeidet ditt sa du Har faktisk ikke spilt så mye på ukedagene, er ikke i "moodet" da. :B Men i helgene er det nonstop Ingen som roter bort mere tid på tull enn meg tror jeg. hah :b Tja rotet bort nok tid på Dr. Tran brukeren min :b, så Snikende_Ugle blir en komplett stat-whore soldier : 3 Kan begynne og fly for deg jeg Det blir ufattelig mye bedre med Vietnam. Morro og spille nå, men noen prosenter av serveren noen timer på døgnet lider av en kronisk sykdom. Mener du dem med Alzheimers som er tror de er snipere og ikkje vet hva de skal gjøre på rush servere eller? Åååh for en irritasjon når ene laget er helt udugelig... Spiller nesten bare SQDM for tiden, slipper å hvile på andres skuldre for at det skal gå bra. Men ellers går det i Conquest på battlefield gotland.. men irriterer meg over at de fjernet killer cam.. Da var g3 i boks, den er en skikkelig stlætter! Helt syk! Den er solid ja! spesielt på lang avstand. Kort avstand (men fungerer også knall på lang avstand) foretrekker jeg thompson M1A1. WW2 våpnene er virkelig undervurderte våpen. Før syntes jeg alle WW2 våpnene var dårlige, men etter å ha vendt meg til M1 garand dro jeg platinum på 10 timer used.. : b Jobber nå på Thompson : 3 Endret 25. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Syns Minigun på Blackhawk er vanskelig å skyte med. Ofte jeg treffer folk, men de dør jo så sjeldent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå