Phasmatic Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Har spilt mye med de haglene og det jeg synes er at de er ganske lik, men spas er mindre treffsikker på lengre avstander, 870 er en sniperhalge, og NS2000 er mellom de to i treffsikkerhet, men bedre dmg? (selv om charts sier at de er lik). Veldig subjektivt dette, men men.... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Smak og behag vil jeg si. Jeg merker ikke stor forskjell fra Spas til 870. Har heller ikke lagt merke til store forskjellen i treffsikkerhet. Det eneste jeg "merker" er lade hastigheten. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Nevermind. Endret 19. oktober 2010 av Friction# Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Eneste forskjellen ER ladetid. http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/ Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Teknisk sett ja, personlig syns jeg 870 er bedre på avstand, mens Spas virker bedre i Cqc. Ns2k er mer allarounder. Men det kan være innbilning Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Se linken. ^^ Edit: iom at du sa "teknisk sett, ja" så regner jeg med at du har sett linken.. Så.. my bad Endret 19. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg synes 870 er MYE bedre en spasen. Men det kan ha noe med at spasen er stygg, svær og tar opp hele høyresiden av skjermen... Den skulle hatt kolba brettet ut som på cod. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Foretrekker selv 870 pga utseende.. .:3 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Faen ass, var i topp form og spilte ekstremt mye, og fikk igjen for det, nå har jeg spilt mindre, bare spilt innomellom, kjenner at aimen har gått til helvete men at jeg fortsatt er winning player av erfaring og vite hvor folka gjemmer seg Men må få se å rettet opp i dette, bare få Platin med AUG så er jeg fornøyd, deretter M1 og M93r. Må spille mens jeg kan, 14. november drar jeg til Puerto Rico for å bade i sol i 33 dager Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Faen ass, var i topp form og spilte ekstremt mye, og fikk igjen for det, nå har jeg spilt mindre, bare spilt innomellom, kjenner at aimen har gått til helvete men at jeg fortsatt er winning player av erfaring og vite hvor folka gjemmer seg QFT. aimen tar seg opp etter 5 minutter da, men QFT. ^^. det er det jeg elsker med BF, man kan faktisk bli god taktisk, ikke bare aim aim aim. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 aner ikke hva QFT betyr, men aimen min tar seg ikke opp igjen etter 5 min, må finne riktig sittestilling, riktig armplassering og så få stilt inn aimen.. så for meg tar det kanskje ett par runder eller fler.. Lenke til kommentar
BreadHead Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 aner ikke hva QFT betyr, men aimen min tar seg ikke opp igjen etter 5 min, må finne riktig sittestilling, riktig armplassering og så få stilt inn aimen.. så for meg tar det kanskje ett par runder eller fler.. quoted for truth eller noe sånt Anyways, hvilken servere folk spiller på? Og om noen har lyst, så kan du adde meg på Steam (BreadHead2k) om du har lyst å spille litt Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Pleier å hjelpe med en energidrikk, varme hender og god sittestilling (ikke altfor relaxed) når jeg skal "varme opp" til litt godt aim : ] Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 hvis noen kjenner til noen gode klaner, vil lage klan selv, eller bare er ute etter en god spiller - så er vil jeg gjerne være med. Er på lvl 41 og spiller jevnlig på xbox... chris123546 (jeg veit gt'en min hørtes veldig dumt ut, men men) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Idag har jeg spilt to timer i strekk uten CTD *kryss i taket* Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har hatt noen syke runder idag, typ 18-0 og 30-2. Sniper som defender og samtidig beskytte MCOM's. Helt greit, helt greit. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 @Refsa Om det var du som sendte inn complain på battle.no idag kan du gå innpå igjen og svare de, så får du opphevet banen din på visse premisser. Tenkte å si fra, er mange som glemmer å gå innpå igjen å sjekke klagen sin slik at du ikke blir permbannet Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 @Refsa Om det var du som sendte inn complain på battle.no idag kan du gå innpå igjen og svare de, så får du opphevet banen din på visse premisser. Tenkte å si fra, er mange som glemmer å gå innpå igjen å sjekke klagen sin slik at du ikke blir permbannet Takker for det. Sto svar innen 72 timer så gadd ikke og stresse sånn med det Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 http://www.multigamer.no/artikkel/prevansjonen_er_p%C3%A5_plass Håper flere enn meg setter pris på dette. 1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Konge! hva heter serverne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå