Tj-nome Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Tru jeg hater mest med BC2 nå, er tilfeldigvis folk som ikke kan kjøre en tanks engang. Spilte på Arica Harbor skal si det er irriterende når tanks camper i basen på second base. Hjelper heller ikke akkurat når resten av laget er snipers som skal prøve å drepe en person fra 1 mil avstand. Mens teammates tar seg kaffepause, begynne fienden å lure på hvem som springer nedover i 2-man squad og tar A og B aleine der resten av teammates leter etter en flott busk å gjømme seg bak. Endret 18. oktober 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 ÅHJA fyfaen hater ubrukelige folk som ligger inni busker og får sugen score, taper gamet OG får dårlig kdr.. (de får vel maks 10 kills runden ellno..) Også folk som tar heavy tanksen på rush maps, og bruker den til å rushe rett inn i basen for å plante mcom... Hadde de bare lært hvor nyttig tanksen er til å regne helvette over andre laget fra avstand... Derfor spiller jeg nesten bare SQDM i det siste, hvor en spillers prestasjon er nok til å vinne. :] Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 På serveren jeg spiller på er faktisk flertallet flinke til å stille tanksen langt vekke fra MCOMs' og lar det regne helvete på defenders og sprenge MCOMs' selvfølgelig Men som vanlig veldig mange som camper også, det er det alltid folk som gjør uansett. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Camping er det i alle fps spill og kommer alltid til å være det... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) And so said the lord: "Pray for our soldiers safety and let the righteous man win glory and provide freedom from the unrighteous wookies hiding in a bush somewhere far away from the battlefield" Dam wookies Endret 18. oktober 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Har installert spillet igjen nå etter to måneder uten spilling, har kommet noen store nye patches som har forandra noe? Endret 18. oktober 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) To siste mnd? Neh. Noe du syns manglet? Endret 18. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Flere ting jeg syns mangler, bl.a. prone, men sikkert mange som er uenige da. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Ser ikke hvordan du kan savne det, bringer ikke opp annet enn UBERcamping. Syns spillet er ganske perfekt egentlig nå : 3 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Bc2 er langt i fra perfekt, men bra spill er det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Synes at man klarer seg godt uten prone funksjonen, det blir for mye camping og det gjør det å gjemme seg superenkelt. Det hele blir litt mer balansert Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 BC2 hadde vært forferdelig med prone, wookier som ligger oppi trær å sniper hadde vært umulig å spotte, spessielt på harde kår servere. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Eneste som mangler er at de fikser den fordømte hitboxen og knivinga Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg synes nå fortsatt det er jævlig idiotisk at de ikke har fått på plass SPECACT, slik at det går an å få de bronze star insiginane. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Flere ting jeg syns mangler, bl.a. prone, men sikkert mange som er uenige da. Det er bare fordi det var i Battlefield 2 Jeg savna det jeg også på begynnelsen, men etterhvert så er det like greitt. Man slipper iallefall "dolfdiving" Det er ikkje mange ting jeg savner i bc2 annet enn: Hvis man blir disconnecta/spillet klikker/man må ha et ærend, så fortsetter man ikkje med samme scoren hvis man joiner samme gamet etter en liten stund. Slik er det i bf2, men ikkje i bc2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Apasjesjåfør + hagle = kill Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Apasjesjåfør + hagle = kill Haha, nice, hvilken hagle? Første hagla med slugs? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Spas12 med slugs. Vil tro det funker med alle untatt auto-haglene. Han fløy perfekt inn foran siktet mitt, jeg skyter og han faller rett ned. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Hvordan er Spas12 i forhold til 870C? Har blitt litt småforelsket i 870C så da er det vanskelig å gi slipp på den til fordel for noen annen hagle Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 De 2 haglene er egentlig vendig like i bruk\dmg(sett bort fra den åpenbare forskjellen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå