N1ko Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ja, det har jeg merket, men jeg synnes det er greit å være med i chatten Og den kommer jo opp med en gang noen sier noe eller det kommer en melding fra serveren. Og det skjer jo rimelig ofte. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Aldri skjedd her... hm Lenke til kommentar
pxK Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Noen andre som har oppdaget at en del av skjermen blir tintet blå aktig når man har chatte vinduet oppe? Japp, den kommer opp hver gang noen skriver ett eller annet i chatten. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Etter 6 dager ingame fant jeg akkurat ut at det er en option for fargeblinde Føler det er mye lettere å se folk nå Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 hva gjør egentlig den instilningen ? ? ^.- Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Du er fargeblind eller gir optionen deg bedre syn på fienden ellers? : b Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Den endrer rett og slett fargene i spillet... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hmmm...det må jeg prøve ut. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Det er som natt og dag! Fargeblind og spele det spelet var faen ikkje enkelt! Alt bedre no da! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Skjer med Gotland? "You Have been kicked from the game. The reason is: TKV - Hardwork Tjnome / MrDrone after report" Spilte vel nesten en hel kveld og plutselig får jeg denne opp? Merkelige greier. Endret 17. oktober 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Betyr dette at spillet er en konsoll port? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 For all del ikke. Spillet er hovedsakelig utviklet for PC vil jeg tro. spillet på PC har ihvertfall mange flere finesser enn konsollversjonene, og jeg merker ikke noe "konsoll-feeling" over spillet. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Betyr dette at spillet er en konsoll port? Hvorfor skulle det bildet tilsi det? Og nei, det er ikke en konsoll port. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Betyr dette at spillet er en konsoll port? Hvorfor skulle det bildet tilsi det? Og nei, det er ikke en konsoll port. hmm har du hørt om canyourunit.com? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Skjer med Gotland? "You Have been kicked from the game. The reason is: TKV - Hardwork Tjnome / MrDrone after report" Spilte vel nesten en hel kveld og plutselig får jeg denne opp? Merkelige greier. You cheat. Trodde du hadde innrømt det jeg... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Skjer med Gotland? "You Have been kicked from the game. The reason is: TKV - Hardwork Tjnome / MrDrone after report" Spilte vel nesten en hel kveld og plutselig får jeg denne opp? Merkelige greier. You cheat. Trodde du hadde innrømt det jeg... Vist det er snakk om cheat, er det PunkBuster ikke akkurat en humørsyk server admin. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Serveradmin viste sikkert at du brukte cheat. Punkbuster er jo mer ustabil enn en ustabil punkbuster. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hater/digger når random nooo000bs anklager meg for å cheate. Noe som heter å spotte, bruke minimap samt bruke lyden du hører til din fordel.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ganske sikker på at du og cheater tran... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 "After report" vil vel si at det er en spiller som har rapportert deg for ett eller annet snusk. Det er iallefall sånn det fungerer hos oss. Ikke at jeg beskylder deg, men hvis Gotland-serverne har en hjemmeside kan du går inn der å spørre hvorfor du ble kicket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå