Skaal Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Spennende, spennende. Ved nærmere ettertanke var jo utviklerne så utrolig fornøyd med det "lille" prosjektet med BF 1943, at de like greit lanserte det som et DL-spill. Kanskje de var så fornøyd at de satt samme folkene til å lage et eget mission til Bad Company 2 også? Det er jo også M1 Garand-rifler som kan unlockes på multiplayer hvis man har høy nok "Veteran-rank", altså har spilt X antall av de forrige BF-spillene. Dette kan selvfølgelig ikke være gode nok teorier, men jeg har tro på at dette kan være et slags flashback mission allikevel. Kjenner animasjonene og grafikken lett igjen, så det er nok en finfin sjanse, ja. Jeg tar dog slike lekkasjer med en klype salt, selvom jeg elsker å tro dem. Gleder meg til å se mer fremover! Hadde vært litt kos å spille BF i WWII igjen. Ettersom jeg ikke hadde egen PC på den tiden og knapt fikk prøvd det ut før BF2 lanserte. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ikke utenkelig det nei. Vil ikke se videoen, men med tanke på at det er WW2 våpen med i spillet ser jeg for meg et flashback mission jeg og. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Huff. Har opplevd ekstremt mye lagg på serverne i dag. Spilte i rundt 15.00 - 16.00 tiden, og hadde ingen god opplevelse. Flere som har opplevd dette, eller er det bare nettet mitt? Kjører trådløst på Xbox-en. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har vært noe drit å spille den siste timen på PS3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hadde meg en time på 360 i dag, og spillte faktisk noen veldig gode runder som sniper. Ingen merkbar lagg. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 jeg har akkurat sitter i X antall timer med dette spiller (vill ikke si antallet pga, det er skremmende ! ) og jeg STOR KOSER meg ! og ja, det er forhånds bestilt : D ingen merkbar lagg fra min side heller, bortsett fra når noen av familie medlemmene blir litt for iverig på nedlasting : p Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Flere som skal spille i kveld? Herr anfsim på PSN Endret 17. februar 2010 av herzeleid Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Flere som skal spille i kveld? Herr anfsim på PSN Prøv å ta det i playstation 3 tråden her på forumet. Så vi får samlet PS3 folket der også. Her Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Flere som skal spille i kveld? Herr anfsim på PSN Prøv å ta det i playstation 3 tråden her på forumet. Så vi får samlet PS3 folket der også. Her Will do Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Fant en fet youtube video med klipp fra singleplayer delen, det er godt mulig folk har sett dette før. Det ser iallefall syyyyyykt fett ut, og grafikken er jo grisebra imo.. EDIT: Mulig det spolerer for noen Endret 18. februar 2010 av andr3asb Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Helt syk grafikk, regner med 4870x2 skjermkortet ikke vil takle å kjøre spillet på fullt med 50-60 fps +++ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Helt syk grafikk, regner med 4870x2 skjermkortet ikke vil takle å kjøre spillet på fullt med 50-60 fps +++ Jeg kjørte alt på fullt (DX10) med mitt 4870x2. 70-130fps (91 var avg ifølge fraps). Nå har jeg oppgradert til 5980 (pga eyefinity), der har jeg 98fps avg. Dette var ritkig nok i betaen, spillet blir veldig mye optimalisert også til retail Endret 18. februar 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvilken oppløsning brukte du ? 91 average høres jo veldig bra ut, burde gå opp et hakk i fullversjonen + ny driver. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvilken oppløsning brukte du ? 91 average høres jo veldig bra ut, burde gå opp et hakk i fullversjonen + ny driver. Mener å huske at det var 1680x1050, mulig det også var 1920x1080 ..husker egentlig ikke. Bruker iallefall 1920x1080 nå. (5760x1080 imorgen ) Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Blir en liten ragepost, men blir så jævlig sur når du har gått enigneer for å reparere veichels så skal passasjeren alltid stikke av med helikopteret eller tanksen når du som fører går ut og reparerer... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Kjenner igjen det problemet fra eneren... Det er jo lov å tenke på andre selv om man spiller FPS e.l. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Verre når noen står å reparer en tanks som står midt i veien ( som defender ) og ingen attackers kommer forbi fordi den har gjerne 4-5 stk som reparerer den mens det er noen som bemanner den :7 Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 http://www.gametrailers.com/video/pc-features-battlefield-bad/62301?type=flv Sykt så bra jungelmaps ser ut! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 To nye maps første dagen! Fra battlefield.no "Bad Company 2 nærmer seg med stormskritt, og etter at betaen idag var slutt, bestemte DICE seg for å komme med en hyggelig beskjed til alle som ble skuffet over at testingen er over. Gratis for noen Kartpakken er gratis for de som har kjøpt spillet. Så om du kjøper spillet brukt, vel tough luck. Det er vel heller få, som kjøper et spill brukt som har vært ute en dag og, uansett. De to nye kartene som legitime kjøpere får tilgang til, er "Nelson Bay" i modusen "Rush", og "Laguna Alta", i den velkjente modusen "Conquest". Nelson Bay, er et snøfyllt nattkart, mens Laguna Alta, byr på litt varmere og triveligere omgivelser." Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Pc only eller snakker vi alle platformer ? Da er jeg happy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå