Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Spennende, spennende. Ved nærmere ettertanke var jo utviklerne så utrolig fornøyd med det "lille" prosjektet med BF 1943, at de like greit lanserte det som et DL-spill. Kanskje de var så fornøyd at de satt samme folkene til å lage et eget mission til Bad Company 2 også? Det er jo også M1 Garand-rifler som kan unlockes på multiplayer hvis man har høy nok "Veteran-rank", altså har spilt X antall av de forrige BF-spillene. Dette kan selvfølgelig ikke være gode nok teorier, men jeg har tro på at dette kan være et slags flashback mission allikevel. Kjenner animasjonene og grafikken lett igjen, så det er nok en finfin sjanse, ja. Jeg tar dog slike lekkasjer med en klype salt, selvom jeg elsker å tro dem. :)

 

Gleder meg til å se mer fremover! Hadde vært litt kos å spille BF i WWII igjen. Ettersom jeg ikke hadde egen PC på den tiden og knapt fikk prøvd det ut før BF2 lanserte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt syk grafikk, regner med 4870x2 skjermkortet ikke vil takle å kjøre spillet på fullt med 50-60 fps +++ :shrug:

Jeg kjørte alt på fullt (DX10) med mitt 4870x2. 70-130fps (91 var avg ifølge fraps).

 

Nå har jeg oppgradert til 5980 (pga eyefinity), der har jeg 98fps avg.

 

Dette var ritkig nok i betaen, spillet blir veldig mye optimalisert også til retail :)

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar

To nye maps første dagen!

 

Fra battlefield.no

 

"Bad Company 2 nærmer seg med stormskritt, og etter at betaen idag var slutt, bestemte DICE seg for å komme med en hyggelig beskjed til alle som ble skuffet over at testingen er over.

Gratis for noen

 

Kartpakken er gratis for de som har kjøpt spillet. Så om du kjøper spillet brukt, vel tough luck. Det er vel heller få, som kjøper et spill brukt som har vært ute en dag og, uansett.

De to nye kartene som legitime kjøpere får tilgang til, er "Nelson Bay" i modusen "Rush", og "Laguna Alta", i den velkjente modusen "Conquest". Nelson Bay, er et snøfyllt nattkart, mens Laguna Alta, byr på litt varmere og triveligere omgivelser."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...